Welkom hier Chantal! Ik zit in hetzelfde schuitje.. nog nooit sowieso overtijd geweest, maar ondanks de negatieve testen geloof ik wel dat het nog zo kan zijn door bijv. Een latere eisprong!
Hier langste cyclus van 36 dagen.. Zit vandaag op dag 35 dus wat is overtijd he.. Ik ging nu uit van positieve Ovu test op 28/7 maja die zou wel niet positief geweest zijn.. Maja geen bloed houdt moed.. Maar heb liever datk nu keer ongesteld wordt.. Want duurt me te lang zo met witte testen
Ik wacht het nog even af.. ik heb nog 1 test in de kast liggen van het kruitvat. Als ik maandag nog niet ong. ben dan ga ik weer testen! Ik heb nog een sprankje hoop nu ik hoor dat meerdere dames hetzelfde hebben, ik hoop dat jullie ook alsnog positief testen!!
Ik heb nog niet weer getest maar ook nog geen ongi dus ik weet het niet meer.. maandag maat weer testen dam ben ik bijna 1 of twee weken overtijd
Ik hoop het!! nu wil ik morgen weer testen terwijl ik het maandag pas zou doen haha!... zou stiekem zooo leuk zijn als er morgen toch nog een positieve test uitrolt.. dan zijn mijn man en ik precies een jaar getrouwd!
Duim voor je !!! Hier morgen een week over tijd. Maandag getest negatief. Woensdag getest negatief... heerlijk die onzekerheid
Wat balen van de onzekerheid meiden. Dat is echt vervelend. Ohh dalende temp war shit dio. Kroon en parapluutje ik zie idd ook Wat, spannend! Hier alweer een dag of 5 in de nieuwe cyclus. Gaat snel zo
Ik zou vandaag 3 dagen over tijd zijn. Heb af en toe last van krampjes en gevoelige borsten. Ik ben nu helemaal bekaf geworden haha.
Spannend meiden! Het kan nog steeds.... Niet iedereen maakt in het begin veel HCG aan. Het verdubbeld zich a 2-3dagen dus als je een paar dagen wacht kan het ineens positief zijn! Duimen maar......
Toch nog wat dames op het wachtbankje hier. Wat een onzekerheid zeg, gezien mijn testdrang zou ik onderhand gek worden met een week overtijd en witte testen... Ik blijf hoop houden voor jullie meiden!