Ja, vorige week heb ik hem eruit gehaald. Nu ongesteld geweest en nu wachten of mijn eisprong weer op gang komt. Ik ben tien jaar geleden ook een keer gestopt, toen na 15 jaar de pil te hebben gebruikt en toen duurde het een half jaar voor ik weer een eisprong had. Maar december 2013 ook met de nuvaring gestopt en toen meteen een mooie cyclus en binnen 3 maanden zwanger.
Spannend misolle, hopelijk nu ook weer snel raak voor je Hier vandaag de ovutesten gehaald Ga morgen starten. Had k nu al gelezen dat iemand al eisprong had gehad of verbeeld ik me dit?
Welkom nieuwe meiden! Hopelijk snel een knaller nony Hier irritant al een dag of 2 spotting terwijl t na de menstruatie ook al lang duurde voor de spotting stopte. Nou ja hopelijk stopt het nu weer. Succes meiden die gaan testen!!
Ik had gisteren een donkere streep op de ovulatietest, denk nog net niet positief, maar de vorige keer werd hij niet donkerder dan dit. Straks kijken of de streep donkerder is geworden of alweer afneemt.
Ohhh dat is ook zo vervelend. En dan toch witte testen. Echt irritant. Hier nog geen ei te bekennen. Ook niet echt tekenwn ervan dus. Hopelijk springt ie uiterlijk dinsdag want daarna ga ik een week zonder mn vriend op vakantie haha
Vanavond nog een keer testen... dit weekend gaan we naar Maastricht en wil daar niet gaan testen... dus we gaan er een gezellige weekend van maken...
Welkom nieuwe dames! @Mie88 en @nony dat ziet er hoopvol uit! Duurt hopelijk niet lang meer. @Samsoko niet fijn die onzekerheid wb spotting, hopelijk komt je ei in ieder geval wel voor je vakantie! Hoe is het verder met iedereen? Heb hier en daar wel ovulatiekwaaltjes maar vind het wel fijn deze rustige cyclus. Had er vorige ronde behoorlijk last van. Mijn ei verwacht ik rond dezelfde dagen als onze dochter, toendertijd. Toevallig ! Temp niet en geen ovulatietesten. We zien het wel.
Spannend dames, de eerste wachtbankjes lijken er dus aan te komen! Bestaat er eigenlijk ook iets als post-menstruaal-syndroom (ipv pre) Was afgelopen dagen zooo boos . En vandaag ontzettend emotioneel geworden. Het voelt hormonaal..
Dat wordt een gezellig weekend mie misschien is die van de middag lichter omdat het minder geconcentreerde urine is. Kan dat?