Wanneer testen jullie? Bij mijn vorige zwangerschap heb ik gewoon ochtendurine gebruikt, maar het staat nu overal zo duidelijk aangegeven dat je dat beter niet kunt doen. Alleen wanneer dan?
Heb het verkeerd verwoord haha! Maar het was toen ook op een do/vr, deze keer wsl ook @Misolle volgens mij late ochtendurine. Geen idee waarom niet veel eerder?
Omdat je urine dan zo geconcentreerd is dat het een vals positief zou kunnen geven. Alleen ik zie mezelf niet met een bekertje en een test op mijn werk even stiekem op de wc testen. Dus ik geloof dat het bij mij dan toch maar in de ochtend gaat worden...
Ja ik denk ook dat je je piekeren al hebt gehad. Have fun tonight hihi Klopt je nod datum wel dan? Of heb je een onregelmatige cyclus. Dan lijkt de 20ste toch erg ver weg. Denk dat ie er over 15dgn is.
Mijn cyclus is nog zoekende Tot 1 januari borstvoeding gegeven,, daarna dacht ik cyclus te hebben van 33/34 dgn maar toch onbewust zwanger geworden wat uitliep in mk. Na mk 41 dagen en nu dus bewust meebezig. As ovulatietesten kloppen dan is komt mij nod rond 13aug... Maar voor mezelf is wel goed 20 aug aan te houden
Wil iemand mij op de lijst zetten? Ben 28 jaar , zit in ronde 4 en is voor ons eerste kindje. Bedankt! 14 augustus trouwens
Ik snap er even niets meer van. Net helder rood/roze met afvegen. Zou mijn cyclus zo van slag zijn? Gistermiddag wel een flinke steek links gehad, zou het anders ovulatiebloeding kunnen zijn? Voor nu maar even maandverband in, kijken welke kant het op gaat...