Ik drink niet, maar zou het wel zo veel mogelijk laten deze tijden. (ik beperk bv mijn rauw vlees etc ook al) maar de meningen zijn hier nogal over verdeeld Doe vooral wat voor jou goed voelt!
Meiden, dit is de eerste keer dat ik ovulatie testen gebruik. Is mijn eisprong al geweest denken jullie? (Dag 13 20.30 uur)
Nee, nog niet. Ik had dinsdag zo’n streepje waarvan ik dacht, zou het? Maar uiteindelijk pas gisteren de knaller
Hihi geen probleem!! Misschien springt ons eitje wel tegelijk.. gezellig! Het geduld van vrouwen wordt wel op de proef gesteld hoor! Eerst wachten op de eisprong, en daarna weer wachten op NOD
Net van te voren kan ook al genoeg zijn hoor!! Er hoeft maar 1 sterke zwemmer bij te zitten!! Geef de moed niet op! Heel misschien kun je het morgen nog gezellig maken? Ook voor je eigen gemoedsrust?
Ik geloof daar zelf niet zo in. Ik stop zelf pas met drinken, zodra ik een positieve test in hadden heb. Sowieso ben ik geen grote drinker, af en toe een wijntje kan echt geen kwaad! Zelfs wel eens gelezen dat 1 glaasje rode wijn tijdens de zwangerschap ook niet veel kwaad kan. Al zou ik dat zelf NOOIT doen.. Uiteindelijk moet je altijd doen waar je jezelf goed bij voelt natuurlijk!!
Goedemorgen allemaal, wil iemand mij op het wachtbankje plaatsen? Ik denk nod 15-16 feb. Maar ik kom naast je zitten
Ik zit nu met een wijntje op het wachtbankje..... drink wel minder. Maar een paar moet kunnen. Bij mijn zoon heb ik rond conceptie ook net best veel gedronken een avond en daarna viel Koningsdag en feestje. Hij is kerngezond en woog 4 kg. Maar ok, het kan schadelijk zijn, maar we zijn geen nonnen
NOD 14 t/m 20 februari 2019** 14 februari (9) Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 14 hallo123456789 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 Nimm - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Emmy30 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 10 (na 2 pauzes in het ziekenhuis) JONI, 30 jaar, 2de kindje, ronde 2 15 februari (2) Miran1234 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Averna - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 16 februari (3) Mopsie83 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 Momma2b - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 17 februari (1) Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 8 (IUI) 18 februari (0) 19 februari (5) Arendje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 20 Mom586 - 32 - 2e kindje (1e is een sterretje) - ronde 2 na afbreken zwangerschap Wielrenster32 - 32- 1e kinderje - ronde 8 - miskraam in september en december o0mona0o - 31 jaar- 3e kindje - ronde 9 (ronde 1 na ma) Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 5 20 februari (0) Totaal: 20 Wacht op ovulatie (17) Wachtbankje (3) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel/tuurtest (0) Negatieve test (0)
Dankjewel!! Alle buisjes bloed zijn afgenomen. Gisteren nog een negatieve ovulatie test. Ga straks de laatste doen en dan is het klaar. Dan zijn ze op en ga het advies ban de gynaecoloog volgen om te stoppen.met testen.
@Momma2b als je vandaag een knaltest hebt dan is je ovulatie binnen 24 en 48 uur. Als je gisteren seks hebt gehad dan zit je helemaal prima! Zaadcellen leven met gemak 72 uur soms zelfs 5 of 6 dagen, dus dan zou je timing prima zijn! Ik ga voor je duimen! @Wielrenster32 je moet vooral lekker doen waar jij je goed bij voelt! Een wijntje of rood vlees etc. in deze periode kan absoluut geen kwaad, maar als jij het lekkerder vindt om dat in deze periode te laten, gewoon lekker doen! Succes, ik ga voor je duimen!
Ja bij mijn zoontje gebruikt, heb ze nu ook in huis. Fijne testen. Blijven wit als je niet zwanger bent
Dank je ik vond het wel een leuke prijs voor iemand die graag test haha ! Elke keer zon testdrang , om gek van te worden.