Herkenbaar, maar het is alleen maar een teleurstelling en een mindfuck, test je 9 dpo neg, maak je jezelf wijs dat het niks zegt (wat ook zo is..... maar waarom doe je m dan??) Haha. Ik ga proberen te wachten tot Valentijnsdag! (Nod ligt denk ik later, nogal lange luteale fase, LH piek 31-1 gehad)
Haha ja, wachten duurt zo lang he... Ik ga uit van een cyclus van 30 dagen ongeveer, dan zou vandaag de eisprong zijn. Voelde eergisteren wel veel kramp, nu eigenlijk niets meer. Maar wie weet, we maken het gewoon in het weekend nog wel een paar keer gezellig. Kan nooit kwaad. Als vandaag wel mijn eisprong is, zou de 15e mijn NOD zijn. Ik wil eigenlijk wachten met testen tot de 16e, zaterdag, omdat mijn man dan ook vrij heeft. Maar of dat lukt... Wat betreft drinken enz. Ik drink al nauwelijks, dus zal niemand opvallen dat ik nu ook niet drink. Ik ga wel nog een keer sushi eten tussen nu en NOD. Staat al een etentje met mijn yoga groep gepland en als ik sushi laat staan... Reken maar dat dat wel zal opvallen.
Nee idd, nog even doortesten. Zie de post van @kwebbelsnoes zij heeft denk ik dezelfde testen (zwanger & kids?) bij haar zie je hoe een knaller bij je piek eruit ziet! Succes!
Hi allemaal, Zo spannend ben toch aan de ovu testen gegaan van cb met dubbele hormoon indicator. Heb mijn NOD 15 febr en zou als het goed is gister of vandaag m’n ei moeten hebben maar test de afgelopen 4 dagen alleen maar knipperende smileys! Pffff dit maakt me best onzeker!
Het kan zijn dat je een kortere LF hebt, ik heb cyclussen van 26 dagen met mijn ei op dag 14 ongeveer, dus een LF van 12 dagen. Ik zou nog even door testen, je ei komt er vast aan
Hier vandaag m'n piek (finally)! Normaal op CD 12/13, vandaag CD 15. M'n NOD schuift op van 14 naar 17 februari. Succes met klussen allemaal!
Jeejj hier is een piek gevonden! De Paarse cb bleef nogsteeds knipperen dus vanmiddag met de roze cb getest want voelde me toch echt anders en Jahoor een smiley! Een opluchting dat je eigen gevoel toch klopt! Dit weekend maar gezellig maken Hoe gaat het bij jullie allemaal?
Heeft iemand anders ook zulke ervaringen? Dat je bij de ene ovulatietest niet de piek vind en de andere het wel aangeeft? Ik vraag me af waarom de paarse blijft knipperen en de roze cb wel positief is. Misschien omdat ik in de middag getest heb?
Hier is mijn ei duidelijk geweest, zeurende gevoel in mijn liezen is weg en heeft plaats gemaakt voor pijnlijke borsten, heb ik altijd na mijn ei. Fijn de bevestiging van de positieve ovulatietest paar dagen geleden en nu dat mijn lijf de signalen geeft dat het progesteron weer in werking is. Na zo’n vroege miskraam is toch het vertrouwen in je lijf een beetje zoek, maar heb er nu wel weer wat vertrouwen in
Dag 10, knipperde smiley (hoge vruchtbaarheid) dus over 2 of 3 dagen ei. Alles op schema . Emotioneel lastige maand: 9 maanden nadat ik met de pil ben gestopt nog steeds niks
Hier mn piek nogsteeds niet gevonden .. Testen waren gisteren en vandaag wel al een stukje donkerder, maar nogsteeds niet positief. Morgen alweer dag 18!! Al wel wat vruchtbaar slijm gespot begin van de avond, dus we hebben het alvast maar gezellig gemaakt vanavond! Ligt er in ieder geval al een voorraadje klaar !
Ja! 2 net gesprongen eitjes en 34 miljoen zaadcellen na opwerken! Nu wel alleen gigantische buikpijn en vreselijk koud maar dit had ik de vorige keer ook! Hopelijk morgen weer beter
Mn testen lopen op.. maar bij cb nog geen smiley.. Vriendlief is vanaf maandagochtend weg tot vrijdag.. wat is nou wijsheid? Vanavond en maandagochtend gezellig maken? (En tussendoor een beetje sparen?) Of vandaag morgen én maandag?