Ik werd vanmorgen enorm misselijk wakker, het zou wel heel vroeg zijn als het door een beginnende zwangerschap zou zijn, ben pas 6 dpo. Hopelijk geen buikgriep ofzo
Nora en Kwebbel, kan gewoon PMS zijn toch? Dag 6 is wat vroeg, maar vanaf dag 7/8 ben ik ook altijd een paar dagen misselijk.
Ja je kan nu nog niks met zekerheid zeggen. Voor hetzelfde geld nestelt het pas over een paar dagen in. Je progesteron is nu sowieso aan het verhogen. Wat ook allerlei klachten met zich mee brengt.
Dat zou kunnen, maar ik ben nooit misselijk als ik niet zwanger ben. Wel altijd pijnlijke borsten en hoofdpijn (nu ook), maar misselijk nooit, maar alsnog kan het PMS zijn hoor, maar het geeft stiekem toch hoop.
Misselijkheid nooit gehad voor dat ik positief testten en nooit klachten gehad tijdens zwangerschap Enige was gevoelige borsten voor positieve test en aderen erop en lage rugpijn Tijdens zwangerschap alleen borsten
Vorige maand toen ik dus wel zwanger was was ik ook al misselijk vanaf 7/8 dpo, dat was het eerste teken, die blauwe aders op mijn borsten kwamen rond NOD.
Elk lichaam reageert anders Na eisprong moet ik mega veel plassen... Nu 2 dgn gevoelige buik en me borsten zijn gevoelig en aders beginnen zichtbaar te worden Ook dat zegt allemaal niks ... Dat de test positief zal zijn!
Daarom, kan alle kanten op!!! Ik ga vrijdag lekker een weekend weg met mijn man, voor het eerst zonder kinderen samen een paar nachten weg Dan zal de tijd wel omvliegen
Heerlijk, geniet ervan! Wij hebben dit weekend ook veel leuke dingen gepland staan. Gaan de dagen gelukkig wat snellen voorbij!!
Pff ik denk dat ik een blaasontsteking heb dames . Het begon maandagmiddag al een beetje, maar sinds vannacht is het niet meer te doen... dus zo maar even langs de dokter om wat urine in te leveren! Zou antibiotica schadelijk zijn bij een (eventuele) zwangerschap in dit stadium?? Ik maak mezelf er een beetje zorgen om... vraag het sowieso ook even aan de dokter hoor!!
He wat vervelend, ja even urine nakijken is verstandig. De meeste antibiotica voor blaasontsteking kan je in de zwangerschap zonder problemen nemen, als je flinke urineweginfectie hebt is dat schadelijker voor de zwangerschap dan de behandeling. Succes! Beterschap