** NOD 14 t/m 20 februari 2019** 14 februari (4) Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 15 februari (0) 16 februari (0) 17 februari (0) 18 februari (0) Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 8 (IUI) 19 februari (0) 20 februari (0) Totaal: 5 Wacht op ovulatie (4) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel/Tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Zoontje uit 2017 met behulp van ovulatie inductie. Sinds mei 2018 weer wens voor een tweede en wilden snel weer het traject ingaan. Want a) het kon wederom wat langer duren en b) op een gegeven moment ben je daar echt wel klaar mee. In juli zijn we echt weer met het traject gestart. Weer OI. Maar na 6 rondes niet zwanger en overgegaan op IUI. Nu zijn we in ronde 8 beland en gaan we in feb voor onze 2e IUi (in een gestimuleerde cyclus)
** NOD 14 t/m 20 februari 2019** 14 februari (4) Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 15 februari (0) 16 februari (0) 17 februari (0) 18 februari (1) Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 8 (IUI) 19 februari (0) 20 februari (0) Totaal: 5 Wacht op ovulatie (5) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel/Tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Het vloeien is alweer gestopt. Ik heb door endometriose altijd super hevige menstruaties, daarmee vergeleken was het vloeien van de vmk een peuleschil. De pijn daarentegen was wel enorm heftig, vooral zaterdag. Maar als ik menstrueer ben ik een ruime week uit de running. Nu 2 dagen gevloeid en alleen nog wat bruinverlies. Het emotionele stuk is wel pittig, zeker toen mijn beste vriendin gisteren een cadeautje voor me had. Ze had een vlinder voor me geschilderd Ik heb ovulatietesten besteld, zodat ik kan kijken wat mijn cyclus gaat doen nu. Kan natuurlijk wat van de leg zijn. Ben benieuwd.
** NOD 14 t/m 20 februari 2019** 14 februari (4) Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Hallo123456789 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 15 februari (0) 16 februari (0) 17 februari (0) 18 februari (1) Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 8 (IUI) 19 februari (0) 20 februari (0) Totaal: 6 Wacht op ovulatie (6) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel/Tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Zaterdag ongesteld geworden, dus ik kan weer een ronde opschuiven. Helaas ook hier nog nooit een test gehad die een vaag streepje liet zien, dus ik vind het allemaal best spannend. Had er misschien van tevoren wel te makkelijk over gedacht: doen we even. Maar ronde 8 dus nu al en ik vind er geen reet meer aan inmiddels, dat wachten steeds. Blegh.
NOD 14 t/m 20 februari 2019** 14 februari (4) Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 14 15 februari (0) 16 februari (0) 17 februari (0) 18 februari (0) Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 8 (IUI) 19 februari (0) 20 februari (0) Totaal: 5 Wacht op ovulatie (4) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel/Tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Ik heb mezelf ook op dit lijstje gezet. Mijn NOD is 14 februari. Ik zal eens iets over mezelf vertellen; ik ben Ilona en moeder van een zoontje uit 2015. Ons zoontje was in één keer raak en de tweede laat nu al 14 rondes op zich wachten...Ook tot nu toe geen positieve test gehad. Vorige maand heb ik een HSG onderzoek gehad. De linker eileider liep meteen door, de rechter volgde later. Verder waren mijn bloedwaardes oké, heb ik een zeer regelmatige cyclus en is het zaad van mijn man in orde. De gynaecoloog heeft aangegeven het nog de komende 6 maanden (nu 5) te proberen. Indien dit niet lukt gaan we het IUI traject in. We vinden het zo apart dat dit zo loopt. Moeder natuur leidt echt haar eigen leven...
Hoi dames, ik wil me hier ook graag aanmelden. Vandaag ongesteld geworden en mijn verwachte NOD ligt op 16-2 of 17-2. Kan iemand mij op het lijstje zetten? Weet niet zo goed hoe het moet. Wij zijn bezig voor een derde. Hopelijk lukt dat op de natuurlijke weg. Bij onze eerste dochter heeft het bijna 1 jaar geduurd en onze tweede dochter nog veel langer. Uiteindelijk bij de tweede zwanger geraakt in de wachtweken na 1e IVF. Het zaad van mijn man is niet goed. Maar hopelijk gaat het toch op de natuurlijke weg lukken. Succes allemaal dames deze ronde dames. Dat er veel maar op roze mogen komen.
NOD 14 t/m 20 februari 2019** 14 februari (4) Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 14 hallo123456789 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 15 februari (0) 16 februari (0) Mopsie83 - ? jaar - 3e kindje - ronde 4 17 februari (0) 18 februari (0) Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 8 (IUI) 19 februari (0) 20 februari (0) Totaal: 8 Wacht op ovulatie (8) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel/Tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen![/QUOTE]
Welkom iedereen! Jeetje valentijn is tot nu toe een populaire datum. Hoop voor ons allen een mooi valentijn cadeautje hihi. Al zou het alleen maar een vaag lijntje zijn. Doen jullie ook aan ovulatie testen? Ik gebruik die van de action. Ga de 31e de eerste gebruiken. Ovulatie eerder dan dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Yes, al een paar rondjes een beetje voor de lol en vorige ronde de eerste keer ook gemikt om het gezellig te maken op de goede momenten.. dus die tel ik eigenlijk als ronde 1. Die van de action vond ik zo groot Haha Ik heb nu dipsticks van zwanger&kids.. ik begon er 2 weken te vroeg mee.. maaarrr ik vond Mn ei wel! (Het lijkt net Pasen )
Endometriose houdt in dat er baarmoederslijmvlies buiten de baarmoeder groeit, dat zorgt voor heftige menstruaties en als je zwanger wilt worden kan dat ook problemen geven bij de innesteling. Meer kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap en grotere kans op miskramen (vooral in een vroeg stadium). Voor mijn eerste kindje heb ik 3 miskramen gehad. Bij de tweede ging het in 1x goed en nu dus weer een vmk achter de rug. Maar mag nog van geluk spreken. Ik ben steeds vrij vlot zwanger geweest, er zijn ook vrouwen met endometriose die heel moeilijk zwanger worden.
**NOD 14 t/m 20 februari 2019** 14 februari (6) Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 14 hallo123456789 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 15 februari (0) 16 februari (1) Mopsie83 - ? jaar - 3e kindje - ronde 4 17 februari (0) 18 februari (1) Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 8 (IUI) 19 februari (1) Arendje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 20 20 februari (0) Totaal: 9 Wacht op ovulatie (9) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel/Tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
**NOD 14 t/m 20 februari 2019** 14 februari (7) Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 14 hallo123456789 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 Nimm - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 februari (0) 16 februari (1) Mopsie83 - ? jaar - 3e kindje - ronde 4 17 februari (0) 18 februari (1) Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 8 (IUI) 19 februari (1) Arendje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 20 20 februari (0) Totaal: 10 Wacht op ovulatie (10) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel/Tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!