NOD 14 t/m 20 februari 2019** 14 februari (6) Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Nimm - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Emmy30 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 10 (na 2 pauzes in het ziekenhuis) JONI-30jaar-2dekindje-ronde2 15 februari (4) Miran1234 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Averna - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Want2beAmom - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Carmentjhn - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 16 februari (5) Mopsie83 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na miskraam) Momma2b - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 Flowerpower86 - 33 - 3e kindje - ronde 1 17 februari (2) Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 8 (IUI) XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 18 februari (3) hallo123456789 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 Lovejay - 30 jaar- 3e kindje - 1e ronde Joolel - 33 jaar - 4e kindje - 1e ronde 19 februari (5) Arendje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 20 Mom586 - 32 - 2e kindje (1e is een sterretje) - ronde 2 na afbreken zwangerschap Wielrenster32 - 32- 1e kinderje - ronde 8 - miskraam in september en december o0mona0o - 31 jaar- 3e kindje - ronde 9 (ronde 1 na ma) Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 5 20 februari (0) 22 februari (1) Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 14 Totaal: 26 Wacht op ovulatie (09) Wachtbankje (17) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel/tuurtest (0) Negatieve test (0)
Bedankt Nina! Word jij ongesteld ondanks de utro? Ik heb namelijk de hoop dat ik met de utro evt. menstruatie kan uitstellen. Mijn luteale fase moet weer naar de 16 dagen...
Kan innesteling duren totdat roze afscheiding weg is of is het gelijk dezelfde dag dat het begint zoals vandaag (niet continu) vanmorgen met wit helder slijm erbij Nu overigens niet meer en af toe heel licht roze nog
Ik ben benieuwd of er meiden zijn die dit weekend toevallig een testje gaan doen? Ik zit er aan te denken om misschien zondag te gaan testen op 10 dpo!
Jaaaa ik zou ook graag willen testen maar dat is voor mij ook nog te vroeg. Ik vroeg mij af ::: Zaterdag/zondag positieve ovulatie rest. Dan maandag m’n eisprong maar is dit dan DPO 1 of is het die dinsdag pas DPO 1? (Lijkt mij dinsdag) dus ik moet zowiezo tot volgende week wachten met testen Super lastig dat wachten! Succes allemaal
Ja dan moet je nog even wachten en dat is zo moeilijk ! Als maandag je ei is geweest dan zou ik dinsdag tellen als 1dpo.
Tja, ik wilde wachten tot komende week, maar aangezien ik donderdag al een testje heb gedaan, doe ik er morgen nog een om te zien of het oploopt. Gisteren had ik wel de hele dag bij bepaalde bewegingen een trekkend gevoel in mijn onderbuik. Ik herken dat wel van bij mijn dochtertje. En vannacht werd ik steeds zonder reden wakker. De vorige zwangerschap lag ik, al voordat ik testte, ook steeds wakker. Dus ik heb er nu iets meer vertrouwen in.
Ik had je test gezien van de week. Vond het al een mooie streep. Ik had on jou geval vandaag al getest. Na 48 uur kun je al een mooie oploop zien! Ben echt benieuwd hoe die er morgen uit ziet van jou !
Was ook wel moeilijk me in te houden hoor. Maar aangezien ik zo moet gaan werken test ik sowieso liever morgen als ik alle tijd heb.
Ik heb jouw test niet gezien.. heb je een licht positieve test? Leukkk! Waar kan ik de foto terugzien? Vind dat altijd zo spannendddd.. hopelijk issie mooi opgelopen! Mijn duimen draaien.
Haha ja, ik wilde mezelf er van overtuigen dat het rare gevoel dat ik had nergens op sloeg. Dus ik deed even snel ('s avonds) een testje. Stond daar ineens toch een licht streepje op. Foto staat op pagina 20, bijna onderaan. Dus ik ben wel behoorlijk zenuwachtig nu.
Vertrouwen... Nog niet echt. Het ene moment voel ik van alles en denk ik dat het wel goed zit, het andere moment begin ik weer te twijfelen. Ik durf in ieder geval nog niet echt blij te zijn. Misschien morgen..
Heb even teruggekeken. Spannend hoor!!! Is echt al een mooie test. Wanneer ga je weer een testje wagen? Dit ziet er goed uit!
Ook ik wil mijzelf graag aansluiten in deze groep. Het is nu mijn derde ronde voor mijn tweede kindje. Dit keer heb ik voor het eerst met ovulatietesten gewerkt. Op 31jan was mijn piek. Nu denk ik zelf dat rond 14feb mijn nod is ivm dat mijn cyclus elke keer wisselt. Wanneer gaan jullie testen? Het liefst wil ik nu al.
Hi! Ik sluit mij ook aan! Wij zitten in de officiële eerste ronde voor een 2e kindje. Ik heb op 2 febr een positieve ovulatietest gehad dus ik zit nu op 6 dpo (of eigenlijk 7 want het is al na middernacht ) NOD is 17 febr. Zal ik mijzelf op de lijst zetten of doet de TS dat?