Het zou in dit geval van alles kunnen zijn. Ik word er namelijk ook heel erg onrustig en onzeker van. Bij ons zijn er nu al 6 zwangeren. Wij zijn al bijna 5 jaar bezig zonder enig succes, misschien ben ik er te veel mee bezig♀️ Xx joy
Hallo heerlijk dat je geen druk voelt... heb ik wel degelijk. Als het nu niet lukt is de kans aanwezig dat wij ons er bij neer gaan leggen en doorgaan met ons leven. Na een jaar vinden we het wel mooi geweest
Jullie hebben besloten om dan niet verder de MMM in te gaan? Lijkt me best een heftige keuze. Maar ook wel begrijpelijk. Het is ook heel intensief elke maand weer. Ik merk wel dat ik van ongesteldheid naar ei naar NOD leef. En dan geniet je bijvoorbeeld veel minder van een vakantie als je net je ovulatie hebt gehad, want dan wil je juist dat de dagen sneller gaan.. Bah.
ah, oké. Wat @Joy22 vroeg er ook al naar, het werd een heel onduidelijk hoor de 'hallo' , maar jij heet Hallo123etc, haha. Misschien is quoten of taggen beter, haha
Hahahaha, ja mijn naam is ook een beetje dom. Maar toen ik mijn account aanmaakte, waren alle namen die ik had bedacht al in gebruik, dus toen dacht ik fack it en typte ik maar wat. En nu kan ik de naam niet meer veranderen. Maar quoten is inderdaad handiger.
OH nee zeker niet zo voelen hoor! We hebben allemaal een andere reis. Ik wist van tevoren al dat dit niet snel zou gaan. We zijn voor mijn gevoel nog maar net bezig. Ja natuurlijk ben ik die witte testen zat maar ben nog maar 26, net een carrière aan het maken, huis gekocht, reizen. Zit zeker niet stil!
Pfff heftig zeg. Er teveel mee bezig zijn is lastig maar kun je niet voorkomen. Je wilt het zo graag. En het is echt onzin dat er teveel mee bezig zijn tegen je werkt en dat loslaten zou helpen. Zeggen mensen wel vaak. Dikke onzin. Maar het gaat echt een keer lukken! De weg ernaartoe is zwaar, maar ooit zal het lukken, alleen geen idee of dat in 2019, 2020 of nog verder zal zijn. Ik las dat je clomid gebruikt hebt? Dus je bent ook al bij een fertiliteitsarts? Is het een idee om daar te bespreken het traject van IUI of IVF in te gaan? Of zit je daar al in? Succes!
Heel lastig en ze bedoelen het soms wel goed, maar je zit er niet altijd op te wachten. Ja ik moet inderdaad weer beginnen. Ik moest eerst afvallen ik was in 2 jaar tijd 20kg aangekomen door een depressie. Ik woog daarvoor 65 en na een zware periode (heengaan van me moeder) dus ik moest 10 kg afvallen. Toen 6 kg afgevallen, maar had ff geen zin meer in al die behandelingen en ik had een bresk nodig.
Ha Haha denk dat je mij niet bedoelde.. Maar pfff kan er zo over mee praten. Ronde 9 hier en ken ook alle kwaaltjes met of zonder gouden glitters.. wel of niet.. dat ik de laatste maanden ook erg goed ben geworden in nergens conclusies uit te trekken. Want alles kan door hormonen komen zonder zwanger te zijn. Ik geloof het pas als ik ooit een positieve test heb. 100 kwalen of niet
Dank je! Ja de artsen zeiden dat ook, maar ik was altijd heel slank en heb nog nooit een regelmatige cyclus gehad.
Ik hoop het ook. Moest erg lachen om die gouden glitters! Als de zwemmers nou even hun best doen bij alles visjes en anderen
Wel MMM, maar pauze en dan verder met IUI of IVF. Hopelijk is het niet nodig, maar we gaan wel verder met wat meeste kans per cyclus heeft en dat is waarschijnlijk IVF. Met de hormonen die je dan slikt voel ik mij beter dan met natuurlijk cyclus.
Hoi dames, hier zo rond 7DPO met utrogestan en tot nu toe nergens last van gehad, maar zodra die glazen bollen (m'n borsten) pijn beginnen te doen, weet ik dat het einde oefening is. En dat is helaas nu het geval. We wachten het nog maar even af, maar ben er bang voor deze ronde.