PFFF ik kan bijna niet meer wachten om een testje te doen morgen 10 DPO. Ik heb een Predictor early en een Kruitvat 2v5 in huis liggen......... Zooooo verleidelijk!! Hoe zit het met jullie testdrang?
Bedankt. Ik had enorme hoofdpijn, last van mijn rug en erg moe. Heb overdag nog 2.5 uur geslapen en lag en s avonds ook vroeg in. En ik ben verschrikkelijk onredelijk uit mijn slof geschoten . Die mannen hebben wat te verduren
Heb trouwens echt hoop deze keer! Ben superfit dus waarschijnlijk zwanger. Vooral de hoge energie zegt eigenlijk genoeg
Ik ben gisteren ook ontploft tegen vriendlief... hij wilde MIJN zak chips openmaken vandaag kunnen we er gelukkig samen om lachen! Hoort dit ook bij symptomen??
Gefeliciteerd @Joolel ! Ik zie het streepje niet op de foto, maar foto's kunnen natuurlijk soms bedriegen. Hoop dat hij mooi gaat oplopen! Ik heb een paar dagen minder hier gepost, wel mee gelezen. Voelde me een beetje een buitenstaander met mijn vroege positieve test. Heb inmiddels al 4 testen gedaan. 3 early testjes en vanochtend een normale, voor de zekerheid. In ieder geval duidelijke oploop, dus ik heb nu wel een zekerder gevoel. Zelfs de normale test is duidelijk positief.
Ik heb totaal géén testdrang. Maar dat komt ook omdat ik met m'n man heb afgesproken dat ik niet voor mn NOD test en ook stop met temperaturen nadat de eisprong is gevonden. Voor mn eigen veiligheid anders ben ik er veel te veel mee bezig. Dus mocht ik nu gaan testen en het is negatief, dan is het kut om tegen mn man te zeggen dat ik heb getest. En in mijn hoofd zit nu nog de gedachte dat het raak kan zijn Heb overigens 0,0 symptomen, kan dat ook een teken zijn? Haha! Nu 9 dpo.
Ja hoor, bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas na NOD, omdat ik toch niets voelde en er van uit ging dat mijn menstruatie gewoon wat laat was. Dikke vette knal streep. Die symptomen (of ontbreken van) zegt zo weinig..
@Averna : Dank je. Ik vond hem ook nog vrij licht. Dus eind van de middag nog een test gedaan en deze was alweer wat duidelijker. Het geeft mij meer vertrouwen dat de toename doorzet. En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!
@Joolel Gefeliciteerd met je zwangerschap! De test is mooi opgelopen Voor de dames op rood, echt balen!! Hopelijk hebben jullie snel ll Sinds vanavond heb ik best wel wat krampjes en een opgezette onderbuik. Tijdens het eten gewoon mijn broek open gedaan haha. Ik ben bang dat ik ongesteld ga worden. Maar goed, geen bloed geeft moet.. nog ff afwachten.
Testdrang valt mee. Na best vaak teleurstellingen met witte testen veel te vroeg (niet zwanger uiteraard) die dan weer stress opleverden omdat ik dan mezelf wijsmaakte dat het niks zegt, had ik nu een datum geprikt waarop ik zou testen. Dat is morgen! Dus kijk er de hele week al naar uit, maar nu durf ik amper meer te testen. Maar goed. Morgen ga ik een test doen. Dan 14 dagen na LH piek (12/13 dpo) en 4 weken en 1 dag na LM. Dus als ik zwanger ben is kans groot op positieve test, als ik niet zwanger ben is de uitslag ook terecht negatief, dus hopelijk geen twijfel en stress...... fingers crossed
Dames, Allereerst gefeliciteerd aan de vrouwen met een positieve test! Lees al even mee in dit topic, maar nog nooit een bericht geplaatst op het forum. Maar inmiddels kan ik toch mijn zenuwen niet meer bedwingen en wil ik het ergens gewoon delen. Wij zijn al een aantal jaar bezig voor ons eerste kindje. Intake MMM vorige week gehad. Zondag 3/2 positieve ovulatietest en geklust, 4/2 veel steken en pijn, dagen erna tot nu heel moe, kan echt elke dag na mijn werk wel slapen, ben ook snot verkouden sinds een week, maar ik denk dat dat er niets mee te maken heeft wel nog bruine afscheiding gehad afgelopen vrijdag, heb ik normaal nooit na ovulatie, alleen vlak voor menstruatie maar geen 1,5 week ervoor. Maandag 18/2 is NOD. Maar zou zo graag al willen testen. Pfff spanning weer..... Liefs!
@Star2B : welkom! Veel succes de komende dagen! Hoop op roze! Nu zie ik de term MMM vaker voorbij komen, maar ken hem eigenlijk niet. Waar staat het voor?
Dankjewel! MMM is medische malle molen. Omdat we al een aantal jaar bezig zijn toch maar eens checken in het zkh of er iets mis is...