NOD-lijst 14 t/m 20 februari 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbelsnoes, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joolel

Joolel Niet meer actief

2. XMamaMX

XMamaMX Actief lid

26 jan 2019
    232
    328
    63
    Vrouw
    PFFF ik kan bijna niet meer wachten om een testje te doen :oops: morgen 10 DPO.
    Ik heb een Predictor early en een Kruitvat 2v5 in huis liggen......... Zooooo verleidelijk!!

Hoe zit het met jullie testdrang? :roflmao:

Joolel, KleineLai, Langmuts en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    Ik ga morgen een weekend skieen en geen testen mee dus echt maandag pas!

XMamaMX, Joolel en Mopsie83 vinden dit leuk.
  4. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Wat voelde je dan gisteren?

Joolel vindt dit leuk.
  5. Joolel

Joolel Niet meer actief

Bedankt. :)

Ik had enorme hoofdpijn, last van mijn rug en erg moe. Heb overdag nog 2.5 uur geslapen en lag en s avonds ook vroeg in. En ik ben verschrikkelijk onredelijk uit mijn slof geschoten :oops:. Die mannen hebben wat te verduren :roflmao:

Mopsie83 en XMamaMX vinden dit leuk.
  6. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    Heb trouwens echt hoop deze keer! Ben superfit dus waarschijnlijk zwanger. Vooral de hoge energie zegt eigenlijk genoeg :)

Mopsie83, Langmuts, XMamaMX en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. XMamaMX

XMamaMX Actief lid

26 jan 2019
    232
    328
    63
    Vrouw
    Ik ben gisteren ook ontploft tegen vriendlief... hij wilde MIJN zak chips openmaken :roflmao: vandaag kunnen we er gelukkig samen om lachen!
    Hoort dit ook bij symptomen?? :p

Mopsie83, Joolel en Suuster vinden dit leuk.
  8. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd @Joolel ! Ik zie het streepje niet op de foto, maar foto's kunnen natuurlijk soms bedriegen. Hoop dat hij mooi gaat oplopen! :)

Ik heb een paar dagen minder hier gepost, wel mee gelezen. Voelde me een beetje een buitenstaander met mijn vroege positieve test. :oops:
    Heb inmiddels al 4 testen gedaan. 3 early testjes en vanochtend een normale, voor de zekerheid. :D In ieder geval duidelijke oploop, dus ik heb nu wel een zekerder gevoel. Zelfs de normale test is duidelijk positief.

Ilona0, BlauwBloempje, Mopsie83 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. hallo123456789

hallo123456789 Actief lid

4 aug 2018
    286
    240
    43
    Vrouw
    Ik heb totaal géén testdrang.
    Maar dat komt ook omdat ik met m'n man heb afgesproken dat ik niet voor mn NOD test en ook stop met temperaturen nadat de eisprong is gevonden. Voor mn eigen veiligheid :p anders ben ik er veel te veel mee bezig.

Dus mocht ik nu gaan testen en het is negatief, dan is het kut om tegen mn man te zeggen dat ik heb getest.

En in mijn hoofd zit nu nog de gedachte dat het raak kan zijn :p

Heb overigens 0,0 symptomen, kan dat ook een teken zijn? Haha! Nu 9 dpo.

10. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Ja hoor, bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas na NOD, omdat ik toch niets voelde en er van uit ging dat mijn menstruatie gewoon wat laat was. Dikke vette knal streep. :D Die symptomen (of ontbreken van) zegt zo weinig..

11. Joolel

Joolel Niet meer actief

#611 Joolel, 13 feb 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2019
    20190213_194518.jpg @Averna : Dank je. Ik vond hem ook nog vrij licht. Dus eind van de middag nog een test gedaan en deze was alweer wat duidelijker. Het geeft mij meer vertrouwen dat de toename doorzet.

En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

Mopsie83, XMamaMX, Averna en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. hallo123456789

hallo123456789 Actief lid

4 aug 2018
    286
    240
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd! :D

Joolel vindt dit leuk.
  13. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    @Joolel Gefeliciteerd met je zwangerschap! De test is mooi opgelopen :D

Voor de dames op rood, echt balen!! Hopelijk hebben jullie snel ll

Sinds vanavond heb ik best wel wat krampjes en een opgezette onderbuik. Tijdens het eten gewoon mijn broek open gedaan haha. Ik ben bang dat ik ongesteld ga worden. Maar goed, geen bloed geeft moet.. nog ff afwachten.

14. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Wat jammer :(

15. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Oooh jaaa! Heel duidelijk deze! Super! :D

16. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Testdrang valt mee. Na best vaak teleurstellingen met witte testen veel te vroeg (niet zwanger uiteraard) die dan weer stress opleverden omdat ik dan mezelf wijsmaakte dat het niks zegt, had ik nu een datum geprikt waarop ik zou testen. Dat is morgen! Dus kijk er de hele week al naar uit, maar nu durf ik amper meer te testen. Maar goed. Morgen ga ik een test doen. Dan 14 dagen na LH piek (12/13 dpo) en 4 weken en 1 dag na LM. Dus als ik zwanger ben is kans groot op positieve test, als ik niet zwanger ben is de uitslag ook terecht negatief, dus hopelijk geen twijfel en stress...... fingers crossed

XMamaMX, Star2B en Joolel vinden dit leuk.
  17. Star2B

Star2B Lid

13 feb 2019
    44
    66
    18
    Vrouw
    Dames,

Allereerst gefeliciteerd aan de vrouwen met een positieve test!
    Lees al even mee in dit topic, maar nog nooit een bericht geplaatst op het forum. Maar inmiddels kan ik toch mijn zenuwen niet meer bedwingen en wil ik het ergens gewoon delen. Wij zijn al een aantal jaar bezig voor ons eerste kindje. Intake MMM vorige week gehad.

Zondag 3/2 positieve ovulatietest en geklust, 4/2 veel steken en pijn, dagen erna tot nu heel moe, kan echt elke dag na mijn werk wel slapen, ben ook snot verkouden sinds een week, maar ik denk dat dat er niets mee te maken heeft ;) wel nog bruine afscheiding gehad afgelopen vrijdag, heb ik normaal nooit na ovulatie, alleen vlak voor menstruatie maar geen 1,5 week ervoor. Maandag 18/2 is NOD. Maar zou zo graag al willen testen. Pfff spanning weer.....

Liefs!

Visje79 vindt dit leuk.
  18. Joolel

Joolel Niet meer actief

@Star2B : welkom! Veel succes de komende dagen! Hoop op roze!

Nu zie ik de term MMM vaker voorbij komen, maar ken hem eigenlijk niet. Waar staat het voor?

19. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Spannend!
    @Joolel MMM is medische (malle)molen volgens mij

20. Star2B

Star2B Lid

13 feb 2019
    44
    66
    18
    Vrouw
    Dankjewel! MMM is medische malle molen. Omdat we al een aantal jaar bezig zijn toch maar eens checken in het zkh of er iets mis is...

Deel Deze Pagina