Antibiotica kan geen kwaad, een ontsteking wel! Ik ben net klaar met mijn antibiotica kuur, had ook een blaasontsteking. Heb het toen ook nagevraagd .
Hier vanochtend een test gedaan, maar helaas omowit. Wat ontzettend kut is dat telkens weer. Ik verwacht zaterdag 16-2 NOD. Zal ik nu stoppen met Utrogestan? Weet iemand dit? Anders word ik niet ongesteld, denk ik. M'n temp is nog wel hoog. Maar dat kan dan natuurlijk ook door gebruik van Utrogestan komen??
Van mij mag mijn menstruatie doorbreken. Het rommelt al de hele dag en als het doorzet heb ik het gevoel dat ik weer vooruit kan kijken
@kwebbelsnoes ; @Mopsie83 ; @Visje79 wat ontzettend balen! Ik hoop dat jullie spoedig op roze mogen gaan! @Mopsie83 mag ik vragen wat utrogestan precies is en doet?
Hij is nu wat ingedroogd, dus heb geprobeerd een foto te maken. Zien jullie het? Op mijn mobiel zie ik het namelijk wel, maar weet niet of je het nog ziet nadat ik 'm upload hier. Ik heb m even opengebroken, anders kreeg ik het helemaaaal niet op de foto. Ik zou trouwens na een nieuwe berekening in dit topic, 10 of 11 dpo zijn. Vraag me af of dit wel echt is.. zo licht! Zijn de action testen betrouwbaar? Of staan ze bekend om dit soort streepjes? De andere waren overigens wit. Ben benieuwd of het oploopt of dat ik morgen een spierwitte test in handen heb.
Volgens mij is kruidvat 2v5 d4 meest gevoelige test op de markt. Weleens gelezen dat hij met 8ų/ml al positief test. Maar pin me er niet op vast
Ja ik weet niet of je het echt goed kan zien. Ik kan het streepje in het echt in ieder geval met het blote oog makkelijk zien nu. Daar hoef ik niet gek voor te doen haha. Maar goed, het is wel nog heel licht. Ik ben benieuwd... Zou willen dat ik al kon gaan slapen, dan is het al morgen. Ik heb ook totaal geen bruinverlies of iets dergelijks, dat heb ik normaal wel voor mijn menstruatie.
O wat balen mopsie! Maar 16-02 is pas over 2 dagen, het hoeft niet te zeggen dat je ook echt niet zwanger bent nu. Of je beter kunt stoppen utrogestan durf ik niet te zeggen. Net zoals @Joolel weet ik niet zo goed wat het is en wat het doet.. Ben er wel benieuwd naar, want ik zie het vaker voorbij komen op ZP.
Balen! Wachten is zooo moeilijk he! Ik ben morgen één dag overtijd. Vandaag niet ongesteld geworden. Maar kan mij echt niet inhouden om weer te testen. :/
Ik zie nog niets! Maar als je wat ziet, hoop ik dat je morgen of overmorgen een dikke overtuigende oploop hebt!!!