Als je vandaag niet met ochtendurine hebt gedaan zou ik da wel eens proberen. Kzou ook proberen om telkens 2 dagen tussen te laten want per 2 dagen verdubbelt je hcg. Wel balen dat ie weer negatief is en nog geen ongi, zo raar
Zo veel twijfel hier in groep! Is echt raar dat er bij zo veel dames de rode duivels weg blijven en toch negatief testen! Hier ook nog geen rood en kwaaltjes alom. Ik ga nog steeds proberen om zo lang mogelijk het testen uit te stellen, we gaan voor zaterdag. Vandaag is het constipatie ten top, 10x naar de wc lopen en nix uitkomen.. sorry voor de smakelijke kwaal
Ik heb al 3 kids waarvan ik bij 2 pas laat positief testte dus ik heb het ondertussen al een beetje geleerd ofzo? geen idee Kga het ook maar proberen he da is geen garantie
Voor mijn normale cyclussen ben ik al 10 dagen over tijd Maar owv geen progesteronaanmaak heb ik gewoon immens korte cyclussen daarom heb ik me hier aangemeld en als cyclus 28 dagen aangenomen dus vandaag mijn NOD dan. Als het niet raak zou zijn ben ik al heel blij dat ik voor het eerst in 4 jaar tijd van mezelf een normale cyclus heb dus het is zowiezo een win-situatie!
Ik had ook vroeg getest..bij mij was het negatief.. ben nu 4 dagen te laat. Dus ben benieuwd of hij morgen wel positief word.. maar proberen kan altijd. Ieder mens is anders. Misschien heb jij wel gelijk een knaller!!
Heb al zin om de testen morgen te zien! Hopelijk allemaal positief want de lijst kan nog best wel wat roze gebruiken
Ah lief, dankje. Vandaag nog negatief Binnenkort nog maar keer test doen. Tot nog toe nog geen duivels