Klopt rechter van vanmorgen. Vind dit echt heeel irritant... Wat wordt je geduld toch op de proef gesteld hè
Ja idd, maar het loopt precies toch op dus dat is wel heel positief! hopelijk over een paar dagen ne knaller in uw handen
Hoop het... ik ga morgen even niet testen want blijkbaar duurt het iets langer bij mij..wordt vervolgd
Ik zie ook wel iets hoor maar idd kan ook indrooglijntje zijn.. anders morgen of overmorgen .. we gaan gelijk op.. spannend
We wachten allemaal in spanning af! Ik heb nu ook best wel testdrang nu ik al die testjes zie voorbijkomen Maar ik hoop het nog zo lang mogelijk uit te stellen en zaterdag te halen ook omdat ik bij de eerste 2 pas laat positief teste en dus niet moet zitten turen want da ga mij helemaal gek maken
Ja had zelf ook wel hoop! Maar begin nu toch te twijfelen. Vertrouwde mijn lichaam best goed. Al ga ik er nu toch aan twijfelen helaas. En heb niet getemperatuurt.
Nod + 4 dagen te laat. En alleen bloed verlies bij plassen en afvegen.(sorry voor de detail) Maar nog niet in het maandverband.
Tuurlijk! En Ja doe ik! Hoop dat het misschien toch innesteling is ofzo. Mja we gaan maar vam het ergste uit. Had zo gehoopt op een 2e wondertje.
Ja snap ik. Ik hoop inderdaad ook op een innesteling of iets dergelijks. Duimduim! Hier btw nog steeda geen rode duivels te bekennen...