NOD-lijst 14 t/m 20 februari 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbelsnoes, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje7

    Stiertje7 Lid

    19 feb 2019
    75
    19
    8
    Vrouw
    Wat is dat wachten toch moeilijk, onrustig ook...
     
    Juf321 vindt dit leuk.
  2. Juf321

    Juf321 Actief lid

    3 feb 2019
    171
    87
    28
    Vrouw
    Heel lastig inderdaad dit. Het gekke is dat ik nooit een cyclus heb langer dan 34 dagen. Zul j3 maar net zien dat nu we voor een wonder gaan dat wel zo is.... heeeeeel vreemd
     
  3. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Hoi dames, ik vermoed dat morgen mijn NOD is. Ik kon het niet laten om gisteren te testen en deze was helaas negatief. Ik heb wel symptomen die ik normaal gesproken niet vlak voor mijn menstruatie heb (misselijk, opgeblazen gevoel/rommelige darmen (pijnlijk!), moe, hoofdpijn en zeer gevoelige borsten).

    Zijn er meer die negatief testen vlak voor hun NOD, wel symptomen hebben en op of na NOD toch positief testen?

    Het is voor mij de eerste keer, al sinds februari vorig jaar van de pil en na drie maanden kwam mijn menstruatie opgang. Toen niet actief er mee bezig geweest, maar de laatste maanden wel. Ik ben bang dat ik het te graag wil en daardoor allemaal dingen ga voelen..
     
  4. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Stiertje7 vindt dit leuk.
  5. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Dat lees ik hier wel erg vaak. Ik testte bij mijn zoon met 4+1 positief (ervoor niet getest maar wel dikke streep meteen) en bij de miskraam met 3+6 (ook ervoor niet getest, wel duidelijke streep) denk dat ik 2-3 dagen ervoor ook al positief had kunnen testen. Maar niet iedereen maakt even snel hcg aan, soms is de innesteling laat. Op deze site staat per dpo beschreven hoe groot de kans is op postieve test als je daadwerkelijk zwanger bent. Hopelijk snel een positieve test voor jou!
    https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/
     
  6. Stiertje7

    Stiertje7 Lid

    19 feb 2019
    75
    19
    8
    Vrouw
    Wat lief dat je aan me denkt!
    Niet veel veranderd enkel dat mijn temp gezakt is, helaas....
    Hier ook de test van vanmorgen en die van woensdag 20190222_092827.jpg
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Stiertje7

    Stiertje7 Lid

    19 feb 2019
    75
    19
    8
    Vrouw
     
  8. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    @Stiertje7 dat ziet er helaas niet zo hoopvol uit :(
     
  9. Stiertje7

    Stiertje7 Lid

    19 feb 2019
    75
    19
    8
    Vrouw
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    @Stiertje7 dat ziet er inderdaad niet bemoedigend uit... even afwachten wat er gebeurd?
     
  11. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Bedankt! Ik ga even een kijkje nemen! Maar wat bedoel je met 4+1 en 3+6?
     
  12. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    @Smienaatje welkom. Het kan zijn dat je eisprong later is geweest dan je dacht, waardoor je later positief test. Alle drie mijn zwangerschappen had ik vroeger of later dan ik dacht een eisprong. De ene keer werd ik verder gezet, de andere keer terug. Altijd 5 of 6 dagen. Dat zou een verklaring kunnen zijn...

    4+1 betekent een zws van 4 weken en één dag ;)
     
  13. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Helaas... ik ben er van uit gegaan dat 8 februari mijn eisprong was. Daarna geen seks meer gehad, dat is vandaag dus precies 14 dpo. Houd voor deze maand helaas op
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Zwangerschap reken je in weken en dagen na laatste menstruatie (dus 4 weken en 1 dag na laatste menstruatie had ik positieve test bij mijn zoon)
     
  15. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Hmmm, ja dan had je nu toch wel wat oploop moeten zien. Helaas. Wel gek dat er een streepje komt, bij mij blijft sensitest echt spierwit als ik niet zwanger ben. Kruisreactie met andere hormonen? Indroger? Voorgedrukt lijntje. Denk dat je menstruatie nu snel komt dan. Had je ovutesten gedaan om je ei te vinden?
     
  16. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Bedankt voor je uitleg en hoopgevende woorden. Ik ben alleen bang dat ik het voor deze maand moet laten gaan. Nu maar mijn menstruatie afwachten en volgende maand er tegen aan!
     
  17. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    Jammer! Hopelijk volgende ronde meer succes!
     
  18. Stiertje7

    Stiertje7 Lid

    19 feb 2019
    75
    19
    8
    Vrouw
    Ja heb mijn ei met de testen gevonden en had echt cervixslijm! Innestelingsdip en 1 dag roze bij afvegen .Al met al duidelijk. Net de h.a. gesproken en zij zei dat een vage streep ook positief is en dat je er dan vanuit mag gaan dat het goed is. Ze adviseerde me te stoppen met tempen want dat geeft alleen maar stress. Volgende week weer een keer testen zei ze maar of ik het zo lang vol kan houden .. ...
     
  19. Stiertje7

    Stiertje7 Lid

    19 feb 2019
    75
    19
    8
    Vrouw
    hier een duidelijkere foto..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    @Stiertje7 wat goed dat je de huisarts hebt gebeld! Een streep is een streep inderdaad. Hopen op een nog duidelijkere streep volgende week!
     
    Stiertje7 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina