NOD-lijst 14 t/m 20 februari 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbelsnoes, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Een streep is een streep idd. Maar ze zijn we erg licht en ik twijfel of ik oploop zie. Ik zou morgen (of overmorgen) een predictor doen, die geven toch meeste duidelijkheid zie ik hier op forum.
    Hoeveel dpo ben je nu ook alweer?
     
  2. Juf321

    Juf321 Actief lid

    3 feb 2019
    171
    87
    28
    Vrouw

    Haai Stiertje,
    Wat vervelend dat jij ongeveer in dezelfde situatie zit als ik. Ik zou even stoppen met testen. Ik heb vanmorgen de dokter gebeld en die heeft me geadviseerd tot maandag af te wachten en dan nog een keer bellen. Misschie gaan we dan een bloedtest doen zei de assistente....
     
  3. JONI

    JONI Actief lid

    24 apr 2013
    187
    61
    28
    waalre
    Even van me afschrijven in dit fijne groepje. Manlief en ik hebben besloten om het 1 a 2 maanden rustig aan te doen. Tot we meer zekerheid hebben. Mijn verstand zegt dat het goed is maar mijn hartje heeft het zwaar. Helaas is alles onzeker op dit moment omdat ik bij Intertoys werk. Zoals waarschijnlijk iedereen wel weet zal dit een onzekere tijd worden ivm mijn baan. Nu hebben we 2 dagen voor positieve ovu test geklust en daarna niet meer. Dus helaas is deze ronde de kans wel erg klein. Ik blijf nog wel graag meelezen en hoop veel roze te gaan zien!
     
  4. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Oh wat heftig zeg, dat is onzeker dan. Verstandig inderdaad om even pas op de plaats te maken en eerst afwachten hoe de toekomst gaat zijn met je baan en evt nieuw werk. En als dit kleintje bij jullie wil zijn is dat misschien een mooi cadeau. Zaadje leeft tot wel zes dagen dus er lagen er wel klaar toen je ei kwam. Maar misschien beter als jullie in een wat rustiger vaarwater zitten. Sterkte!
     
  5. Juf321

    Juf321 Actief lid

    3 feb 2019
    171
    87
    28
    Vrouw
    Hoi JONI. vervelend he, die onzekere tijden. Je wil van binnen gewoon voor een kleine gaan. Zo snel mogelijk! 2 dagen voor je eisprong, vllgens mij heb je dan nog een grote kans hoor...

    Ik heb vanochtend weer getest meiden. Met de kruidvat 2v5. Omo wit....
     
  6. JONI

    JONI Actief lid

    24 apr 2013
    187
    61
    28
    waalre
    Ik acht de kans wel klein omdat manlief trager zaad heeft vandaag. Maar we gaan het zien. Ik denk inderdaad wel een verstandige keuze om heel even te wachten.
     
  7. JONI

    JONI Actief lid

    24 apr 2013
    187
    61
    28
    waalre
    Het is helaas niet 2 dagen voor eisprong maar voor positieve ovu test dus 3 A4 dagen van te voren. En helaas manlief wat trager zaad dus geen hoop deze ronde .

    Jammer vab jouw test !
     
  8. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    @JONI wat een moeilijke beslissing om te maken.

    Mijn man is sinds 1 februari werkloos, wij hebben besloten wel gewoon door te gaan, maar dat komt door verschillende factoren, mijn leeftijd (word 37) en ik heb hevige endometriose en de gyn heeft aangegeven dat ik na moet denken of ik een Novasure behandeling wil doen (waarbij de kans van slagen 30% is in de mate waar ik het heb), enige andere optie is baarmoeder eruit :(
    Dus de boodschap was: als je nog een kinderwens heb, ga er dan nu voor. Daarna moet ik een beslissing nemen, dus dit is onze laatste kans op nog een kindje. Ik hoop daarom ook dat het snel raak is, want elke menstruatie is een lijdensweg voor mij.
     
  9. JONI

    JONI Actief lid

    24 apr 2013
    187
    61
    28
    waalre
    In jullie situatie snap ik de beslissing heel goed. Bij ons heb ik er de meeste moeite mee. Maar goed over een tijdje weer maar aan de bak :)
    Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn. Is niet fijn elke maand weer die pijn. Aangezien ik ook elke maand 2 dagen dubbelklap van de pijn begrijp ik Ke heel goed.
     
  10. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    @JONI wat een moeilijke en dappere beslissing. Ik hoop dat jullie snel wat meer zekerheid krijgen, zodat jullie je weer op andere zaken kunnen richten. Veel sterkte en ik hoop dat de toekomst jullie veel goeds gaat brengen.

    @kwebbelsnoes dat is een heftig verhaal zeg. Ik hoop dat het dan snel raak mag zijn. Blijf hier duimen draaien!!! Knuffel!
     
    JONI vindt dit leuk.
  11. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    @JONI wat een heftige en dappere beslissing! Ik hoop dat het je qua werk allemaal wat mee valt en je toch snel een ukkie in je armen mag hebben ♥️
     
    JONI vindt dit leuk.
  12. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Hoi dames,
    ff 2 dagen afwezig geweest omdat ik zo ziek als een hond ben geweest :( En nu nog niet helemaal goed maar cava.
    Met het ziek worden waren mijn symptomen ook helemaal weg of niet voelbaar en zo stom als ik ben toch gewoon getest. Negatief.. of toch in mijn ogen want turen kan ik niet.
    Nog geen rode duivels te bekennen.. Nu vraag ik me af of mss afgelopen week het klachten waren van een innesteling en ik daarom nog niet positief kan testen? Ik heb me gewoon in de afgelopen jaren nog nooit zo gevoeld en komt helemaal overeen met mijn vorige zwangerschappen.. Echt balen dit! Serieus gevloekt dat sommige zomaar ongewenst kunnen zwanger worden en wij weeral 2 jaar bezig zijn en nix! (Was toen ff in een opwelling dat ik er zo over dacht want natuurlijk gun ik het iedereen :roflmao:)
    Ik ga me aansluiten bij de volgende NOD-groep want deze gaat wrs stillekes aan uitdoven en ik dus ook geen flauw benul heb van mijn eisprong (als ik die al wel heb gehad).
    Natuurlijk blijf ik hier ook mee volgens een tetteren en wens ik iedereen hier super veel succes en snel 2 streepjes!
     
  13. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Aaah wat balen! Op naar de volgende ronde en hopelijk raak dan!
     
    Ilona0 vindt dit leuk.
  14. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Hier over 2 weken vrij, de ochtende zijn idd wel rustiger maar hier kunne ze soms zo een ruzie maken he :roflmao:
    Voor mij is het vooral de vermoeidheid, iets na de middag begeef ik het bijna precies :p En dan mijn stemmingswisselingen die van heel vrolijk naar ineens echt een uithaal gaan naar de kids dat mijne emmer op 10 seconde vol zit :eek: Ik schrik er soms zelf van.. Niet zo positief dus en probeer er echt wel op te letten want mijn kids moeten hier absoluut niet het dupe van worden.
    Wanneer heb je je eerste echo of intake?
     
  15. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Wat verschrikkelijk seg! ik had zeker verwacht na die paar dagen noet online te zijn dat ik nu toch wel kon lezen dat je duidelijkheid had.. Ben je trouwens zeker van je eisprong dmv tempen of testen? (sorry als je dit al eens gezegd heb maar haal iedereen een beetje door elkaar denk ik)
     
  16. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Hej meid ik zie toch wel duidelijk een streepje staan maar aan de reacties te zien mis ik precies een deel van het verhaal.. Is de test te licht voor je termijn ofzo?
     
    Stiertje7 vindt dit leuk.
  17. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    Die vermoeidheid is echt killing hè. Ik ga maar extra vroeg naar bed. Volgende week maandag heb ik een eerste echo, omdat ik sinds de bevalling van mijn jongste nog geen cyclus heb gehad. Het is daarom vrij onzeker hoe ver ik ben. Ik vermoed dat ik dan ruim 6 weken ben, maar kunnen er ook meer of minder zijn. De verloskundige wil daarom al eerder kijken.

    Heb jij al een positieve test gehad? Of contact mer de huisarts of verloskundige?
     
  18. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Hoi meid, welkom!
    Ik zie idd geen streepje maar zolang de duivels er niet zijn dan zou ik nog niet alle moed volledig laten zakken. bij mijn 2 oudste ook pas met een week overtijd positief getest.
     
  19. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Wow, wat een verhaal. Veel sterkte en hopelijk snel een wondertje in je buik
     
  20. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Geen idee wat er met de intertoys is maar ik wens je in ieder geval het beste! En als jullie er klaar voor zijn een test met 2 mooie streepjes
     

Deel Deze Pagina