Sorry heb een dikke week ziek op bed gelegen door een bezoek aan de kaakchirurg Ik was bij de ha geweest en idd 2 streepjes ... Helaas na 6dg afgestoten en ongi geworden. Zit bijna in mijn vruchtbare dagen, op naar ronde 3
Daar is de eisprong! Weer een paar dagen later dan voorheen deze maand maar dan ben ik tenminste voorbereid op overtijd zijn... Zit vandaag op CD 15
Soms lijkt alles in één keer te komen hè. Hoop dat het weer wat beter met je gaat en veel succes deze ronde!
Hiii, Hier alles weer rustig en alles laten zakken. Ik had even een vraagje weet iemand na hoeveel dagen na een miskraam je weer je eisprong kan verwachten? We willen het eigenlijk gelijk weer proberen aangezien ik een vrijwel menstruatie achtige bloeding heb gehad van *normaal 5 dagen. Normaal was mijn eisprong op CD 20/21. Knuffel miran
Ik had 14 dagen na mijn vroege miskraam in januari weer een eisprong, dus eigenlijk net zoals in mijn normale cyclus
Ja zeg dat wel, inmiddels gaat het weer beter met me en zit rond mijn eisprong dus de pijnstillers betreft mijn kaak laat ik nu graag liggen
Ja ik zie het zo omdat het dus toch mogelijk is..al was het ons nu nog niet gegund. Wacht nu op de eisprong dus we gaan er gewoon weer voor!
Hoe ver was je? Na mijn MA (ergens half aug gestopt bij 6 weken, begin sept opgewekt met medicatie) duurde het 7 weken voor ik weer ongesteld was, dus ongeveer na 5 weken een eisprong (toen geen testen gedaan omdat we toch moesten wachten ivm een rest). Bij vroege miskraam kan je ei weer sneller komen.
Hi Ik was 5w3d. Maar het is allemaal natuurlijke wijze op gang gekomen. Denk dat met of zonder medicatie ook nog wel verschil uit maakt ?
Ik denk hoe korter zwanger, hoe eerder je lichaam het weer oppakt. Ik zou gewoon 10 dagen na je bloedverlies weer ovutesten doen. Succes
Ik heb een keer een miskraam gehad met 4w5d. Deze was ook op natuurlijke wijze op gang gekomen. Mijn lijf pakte direct weer mijn cyclus op. De cyclus daarna was misschien 3 dagen langer.
Hoop inderdaad dat het gaat doorzetten dan kun je ook verder. Ik zit nu weer in mijn vruchtbare periode. Maar ben er nu eigenlijk minder mee bezig. Misschien werkt dat beter.
Hoii dames Misschien handig aangezien aardig wat veranderingen om ons lijstje aan te passen en alles weer bij te houden voor de komende tijd? Met kleuren en rondes enz.. Liefs miran
Jaa laten we het indd weer bij houden. Lijkt me wel weer leuk. Ik weet alleen niet hoe je zoiets opstart ben niet zo technisch wat dat betreft. Hihi
Pff ben het wachten zo zat... De ovulatie testen geven wel rust maar ook meer hoop of zo? We hebben drie keer geklust op de positieve ovulatie test. Op de dag zelf, de dag daarna en de ochtend daarna. :/ maar nu 5 dagen na de positieve test en hoop zo over een week voor het eerst een vaag lijntje te zien... Maar ja zo gaat het nu al anderhalf jaar.
Blijft ook elke ronde weer spannend! Ik zit nu op 8 dpo en heb al dagen een drukkend gevoel achter mijn schaambeen. Geeft dan toch weer hoop, maar weet ook heel goed dat het echt niks hoeft te betekenen