NOD-lijst 14 t/m 20 februari 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbelsnoes, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wat super! Gefeliciteerd met deze mijlpaal!
     
  2. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Ooooh hoe leuk!
    Er zijn er toch al een deel zwanger geraakt ondertussen, proficiat!
    Toevallig hier weer belandt ookal krijg ik geen meldingen meer o_O
     
  3. Joolel

    Joolel Niet meer actief

  4. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Tjah, de ene dag al wat beter dan de andere. Ik heb het gevoel dat na een half jaar het best goed met me ging en ik de wens voor nog een zwangerschap een beetje naast me neer had gelegd en gewoon zou afwachten het nu dag na dag gewoon slechter gaat..
    Mss omdat de neef van mijne man en zijn vrouw een kindje krijgen en ik er dus echt met geconfronteerd word? Geen idee. Ik hoop dat het binnenkort weer wat beter gaat.
    Dank je voor het vragen, is heel lief.
    Verloopt bij jouw alles goed?
     
  5. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    Het lijkt me ook heel heftig, als je een sterke wens hebt voor nog een kindje en om je heen zie je het wel gebeuren en bij jullie nog niet. Praat je er wel eens over met iemand?
    Hoop dat je je snel beter voelt! Knuffel!

    Hier gaat het goed. Ben de heftige eerste termijn door en krijg weer energie. Merk wel dat ik moet opletten dat ik niet teveel doe. Die banden zijn denk weer wat sneller belast, dan bij de vorige.
     
  6. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Ik kan eigenlijk allen met mijn man er wat over praten maar die heeft het ondertussen al een hele tijd geleden een plaatsje gegeven. Hij wil nog wel graag maar hij is zich er zeer van bewust dat zonder hulp de kans zeer klein is. Een man is er makkelijker in zekers? Ik heb afgelopen najaar wel bij een psycholoog geweest, ook voor andere dingen, maar dit kwam natuurlijk ook regelmatig terug en dat deed wel deugd, enkel op het einde was ze zelf zwanger dus weer een domper natuurlijk. Daar vind ik dit forum ook wel fijn om even mijn hart te luchten. De rest rondom mij is van mening dat ik al 3 kids heb dus gelukkig moet zijn en alles naast me neer moet leggen.. Handig..
    Zorg jij maar vooral dan dat je op tijd rust. Ik weet het niet handig met 3 kids maar ook af en toe aan jezelf denken en aan de kleine uk in je buik ;) De energie zal nu wel volop terug komen in het 2de trimester!
     
  7. Mopsie83

    Mopsie83 Actief lid

    18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames, hoe is het met jullie allemaal? Zal straks even teruglezen. Maar moet even wat delen! Kunnen jullie even meekijken?! :)

    Ben al een tijdje niet meer online geweest om het zwanger worden wat 'los' te laten, voor zover dat kan. Was er teveel mee bezig. Vorige maand mocht ik officieel starten voor IUI, maar poging werd afgekeurd omdat mijn menstruatie niet voldoende was :((baarmoederslijmvlies te dik bij eerste echometing).

    Nu zit ik vandaag op dag 30 en dacht vanochtend laat ik eens een testje doen, want ik voel niks. Normaal pijnlijke borsten en de hele mikmak voor een ongi.

    Had de test al in de prullenbak gemikt, natuurlijk weer uitgevist en nu zag ik dit! :):cool: zou het dan toch? Of een indroger? Ik heb nog nooit een vaag lijntje gehad als ik niet zwanger was.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    Ik zie wel iets, maar of het een wit of roze streepje is, vind ik lastig... hopelijk is het raak. Over 2 dagen nog een testje ?
     
    Mopsie83 vindt dit leuk.
  9. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik zie wel wat, maar het lijkt meer een vlek van het opdrogen? Ik zou morgen nog eens testen en dan echt binnen de afleestijd bekijken
     
    Mopsie83 en Joolel vinden dit leuk.
  10. Mopsie83

    Mopsie83 Actief lid

    18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties dames.

    Ja in het begin leek de test nog een beetje nat, vandaar de vlek. Maar daarna stond er toch een streepje.
    Vanavond of morgenochtend ga ik natuurlijk nog eens testen..

    Misschien hier nog iets duidelijker op de foto.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Mopsie83

    Mopsie83 Actief lid

    18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @kwebbelsnoes ik zie trouwens dat je bijna 7 weken zwanger bent! Wat goed en wat fijn! Hopelijk nu een plakker! Het is je gegund! Hoe voel je je?
     
  12. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    Ik zie het! Voorzichtige felicitaties. Op een goede oploop!
     
    Mopsie83 vindt dit leuk.
  13. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Dank je wel! Ik ben heel erg misselijk, gebruik sinds vrijdag Emesafene, maar merk nog weinig verschil. Ik heb donderdag mijn eerste echo, reuze spannend!

    Ik ga duimen dat je testen mooi gaan oplopen!
     
    Mopsie83 vindt dit leuk.
  14. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    Spannend zeg! Wel vervelend dat je zo misselijk bent zeg
     
  15. Mopsie83

    Mopsie83 Actief lid

    18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh en ik ga duimen voor je voor een mooie echo donderdag! Wat ontzettend vervelend die misselijkheid. Dat kan echt heel heftig zijn.
    Ik heb vanavond nog even zo'n zelfde testje ertegen aan gegooid, maar die bleef helaas omowit. Dus ik vrees niet zo veel goeds.. :( wordt vervolgd..
     
  16. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    Morgen met ochtendurine kan je zwstest ineens wel positief uitslaan. Blijf nog hopen voor je!
     
    Mopsie83 vindt dit leuk.
  17. Mopsie83

    Mopsie83 Actief lid

    18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Helaas dames, vanochtend een omowitte test.. :cry:
    Die van gisteren was dus vals positief. Kan wel janken, van voorzichtig blijdschap naar grote teleurstelling.
    Misschien dat ik straks nog even een predictor ga halen en die nog even probeer. Maar weet het antwoord al..
     
  18. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Zo stom die indrooglijntjes!!!!
     
    Mopsie83 vindt dit leuk.
  19. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    Zo stom! Digitale knuffel
     
    Mopsie83 vindt dit leuk.
  20. Mopsie83

    Mopsie83 Actief lid

    18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjewel lieve dames.
     

Deel Deze Pagina