** NOD 14 t/m 20 februari 2019** 14 februari (8) Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 14 hallo123456789 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 Nimm - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 XmamaMX - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 15 februari (2) JONI-30 jaar-2e kindje - ronde 2 Miran1234 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 16 februari (2) Mopsie83 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 Momma2b - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 17 februari (1) Averna - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 februari (1) Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 8 (IUI) 19 februari (4) Arendje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 20 Mom586 - 32 - 2e kindje (1e is een sterretje) - ronde 2 na afbreken zwangerschap Wielrenster32 - 32- 1e kinderje - ronde 8 - miskraam in september en december o0mona0o - 31 jaar- 3e kindje - ronde 9 (ronde 1 na ma) 20 februari (0) Totaal: 18 Wacht op ovulatie (18) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Ik kom ook graag meeschrijven. Ik heb mezelf al op de lijst gezet en ook gelijk even de aantallen aangepast (die klopten niet meer). Als ik uitga van mijn normale cyclus is 19 februari mijn nod, maar ik weet natuurlijk niet of mijn lichaam het gelijk weer goed oppakt (vorige maand een MA gehad).
Ik heb om 13.00 uur getest. Dit kwam eruit, vandaag dag 12. Is er een eisprong in aantocht of zegt dit nog niet zoveel?
Maar nog niet even donker of donkerder als de controlestreep, dus officieel nog niet positief. Maar voel aan alles dat mijn ei eraan komt, dus zal straks nog een keer testen
Zulke streepjes heb ik eigenlijk altijd, je maakt altijd LH aan, zegt nog niet zoveel over een aankomend ei
Denk toch vanmorgen mijn piek gehad, test was net veel lichter. Vanavond nog maar even gezellig maken
Haaiii dames Mag ik ook meekletsen? Ik twijfel telkens om me wel of niet bij jullie aan te sluiten, maar lijkt me toch erg leuk om mee te kletsen hier Wij zijn bezig in ronde 5 voor ons derde kindje, en mijn NOD is 19 februari We kunnen eigenlijk wel alvast beginnen om een voorraadje zwemmers klaar te leggen haha, mijn ei zou zo ongeveer maandag a dinsdag moeten zijn.
Testen van clearblue met ochtendurine vind ik het makkelijkste. Niet nadenken over drinken en maar 1x per dag...
Hoe doen jullie het met de “verplichte” sex? Man begint een beetje (veel) te zeuren inmiddels dat hij het niet prettig vind en dat het een moetje is. Als hij geen zin heeft kan ik nogal boos worden en leidt het soms tot ruzie. Maar goed als we het niet plannen lukt het vaak niet met drukke banen en sociale afspraken...eigenlijk is nee geen optie in de week voor mijn eisprong, dan is het verplicht om de dag tot eisprong is geweest. Tot nu toe gaat hij erin mee, maar vrees het moment dat hij dat niet meer doet
Wij proberen alleen als we beide ook zin hebben.. (uiteraard beide in ons achterhoofd dat zaad en ei toch echt gecombineerd moet worden voor een beebje ) Als ml niet wil voel ik inderdaad frustratie, maar ik houd me stil .. Als wij vrouwen geen zin hebben kunnen we best doorgaan, voor een man werkt dat helaas anders en aangezien mijn man al wat prestatie probleempjes heeft, wil ik onnodige druk of tegenzin vermijden
** NOD 14 t/m 20 februari 2019** 14 februari (8) Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 14 hallo123456789 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 Nimm - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 XmamaMX - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 15 februari (2) JONI-30 jaar-2e kindje - ronde 2 Miran1234 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 16 februari (2) Mopsie83 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 Momma2b - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 17 februari (1) Averna - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 februari (1) Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 8 (IUI) 19 februari (5) Arendje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 20 Mom586 - 32 - 2e kindje (1e is een sterretje) - ronde 2 na afbreken zwangerschap Wielrenster32 - 32- 1e kinderje - ronde 8 - miskraam in september en december o0mona0o - 31 jaar- 3e kindje - ronde 9 (ronde 1 na ma) Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 5 20 februari (0) Totaal: 19 Wacht op ovulatie (19) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
@Langmuts Welkom! En bedankt voor het goed zetten van de kleuren, mij lukt het niet op mijn telefoon!
Langmuts, ik vind helaas dat vriend geen recht heeft om geen zin te hebben. Voor hem is het 5 minuten, maar als het dat niet doet is het voor mij 5 dagen ellende voor niks.