Hier gebeurt nog helemaal niks op de testen.... denk dat ik dan toch maar 16 januari als CD 1 reken. (Had al vanaf 12-1 een veeg bloedverlies wat pas echt doorzette 15-1 om 23 uur en de volgende dag dus) dan nu dag 14. Wrsch laat ei deze maand. Nod zal dan ook later dan 14 feb zijn denk ik.... geduld pffff
Denk idd dat het niks is om je zorgen over te maken. Hou het even in de gaten. Als het je het overmorgen nog hebt, dan zou ik even bij de huisarts aan de bel trekken. Maar waarschijnlijk is het toch gewoon een ovulatiebloeding.
Hier precies hetzelfde.. Testjes geven een heel dun streepje, maar nog lang niet positief! Ook nog geen rekbaar slijm te bekennen! Ik zit vandaag op dag 14, dus ik ben benieuwd vanmiddag .....
Bedankt voor jullie reacties, het is bij een heel klein beetje bloed gebleven. Gewoon gevreeën en geen bloed meer gezien daarna. Ik ga er vanuit dat het van mijn ovulatie is geweest gezien de test van gisteren en de felle steek die ik voor het bloedverlies had
Ik heb zo’n idee dat ik vanmiddag een oploper heb, of al de knaller. Hier al rekbaar, doorzichtig slijm sinds dond en net (excuses voor de extra info ahum) hing het er uit toen ik moest plassen. Haha (Ik dacht gisteren ineens, zouden er ook perverselingen meelezen op dit forum, het gaat nogal vaak over vingers die naar baarmoedermonden voelen, slijm uit vagina, gespannen borsten, tepels enz)
Gelukkig maar!! Hopelijk is dit voorlopig het laatste bloed wat je voorlopig gaat zien! Behalve dan als het om een innesteling gaat straks, maar voor de rest hopelijk geen bloed meer voor jou!! Herkenbaar! Klinkt goed, de positieve ovutest zal niet lang meer op zich laten wachten dan! Die perverselingen hebben idd genoeg om te lezen op dit forum... Zo had ik er nog niet over nagedacht @Visje79
Zo ik wil ook even van me afschrijven. Hier hebben we een bijna positieve ov te pakken. Vanmorgen gezellig gehad niet echt met zin. Ben namelijk flink ziek. Morgenmiddag vertrekt hij tm zaterdagmiddag naar Duitsland voor werk. Dus komt weer lekker uit deze maand. Morgen en zaterdag maar aan de bak. Maar vrijdag moeten we dus helaas overslaan en dat is denk ik net ei dag. Ben bij de huisarts geweest en hij heeft gelijk de verwijzing naar de juiste arts doorgemaild. Vorige keren bleek ik zwanger toen we afspraak hadden in het ziekenhuis dus wie weet. Nu al ruim 1 jaar niet meer zwanger geweest. We willen niet een lang traject in, maar misschien is het iets kleins.
** NOD 14 t/m 20 februari 2019** 14 februari (9) Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 14 hallo123456789 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 Nimm - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 XmamaMX - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Emmy30 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 10 (na 2 pauzes in het ziekenhuis) 15 februari (3) JONI-30 jaar-2e kindje - ronde 2 Miran1234 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Averna - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 16 februari (2) Mopsie83 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 Momma2b - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 17 februari (0) 18 februari (1) Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 8 (IUI) 19 februari (5) Arendje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 20 Mom586 - 32 - 2e kindje (1e is een sterretje) - ronde 2 na afbreken zwangerschap Wielrenster32 - 32- 1e kinderje - ronde 8 - miskraam in september en december o0mona0o - 31 jaar- 3e kindje - ronde 9 (ronde 1 na ma) Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 5 20 februari (0) Totaal: 20 Wacht op ovulatie (19) Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Ik heb mijn NOD even op de 15e gezet in plaats van de 17e. Omdat ik niet precies weet hoe lang mijn cyclus is, maar ik toen we voor ons eerste kindje gingen altijd een iets langere cyclus had, ging ik uit van 30 dagen. Dan kom ik alleen op 15 en niet op 17 februari uit. Geen idee waarom ik dat verkeerd heb ingevuld, zal wel weer moe zijn geweest. Dat zou betekenen dat ongeveer morgen mijn eisprong is. Had gisteren wel veel kramp. Achteraf gezien had ik dat vorige maand ook rond de tijd dat mijn eisprong moet zijn geweest. Spannend weer hoor. Ik had niet verwacht dat ik het weer zo spannend zou vinden, nu we al een kindje hebben.
Nu slaat de twijfel toe mbt mijn ei wat denk jullie? Gisteren mijn piek gehad of vandaag? D10 was gisteren en D11 is vandaag.
Gisteren! De eerste donkere test is het begin van je piek. Je piek houdt altijd even twee dagen aan, eigenlijk kun je daarna meteen stoppen met testen, maar soms is het fijn om ook weer afloop te zien, dit zegt dat je gisteren echt het begin van de piek te pakken had, dus hoogste kans op zwangerschap gisteren en vandaag en evt morgen nog. Eisprong is dus vandaag of morgen. LH blijft even meetbaar, meestal 2 dagen. Succes! (Ik zal mijn beroemde plaatje er weer even bij doen, gewoon gegoogeld hoor, maar is wel duidelijk.)
Nog een aanvulling op mijn vorige reactie. Gisteren veel eipijn gehad en dan kan ik er eigenlijk de klok op gelijk zetten dat ik 14 dagen later mijn nod heb. LF van 13. Dit gaat al maanden lang zo alleen nu voor het eerst weer met ovulatie testen. En wat kan je dan toch weer gaan twijfelen
Gewoon om de dag seks, zaadjes leven tot wel 5 dagen. De eipijn die je voelt is meestal de laatste groeispurt en de rek op het schilletje, het daadwerkelijke springen voel je niet. Dus eisprong zal vandaag of morgen zijn als ik je testen zo zie en je verhaal hoor! Succes! En hopen op mooi Valentijnscadeau!
Dank je wel. Geeft weer wat rust we klussen altijd goed rondom DE periode dus dat zit op zich wel goed. Maar ja die testen soms is het beter om dat niet te doen maar ach ik ga op mijn gevoel af en mijn nod verschuift weer. Ik ga mezelf op 13 feb zetten. Valt helaas net voor dit groepje! Maar ik blijf graag bij jullie kletsen als jullie dat leuk vinden!
Als het zo lees klinkt het wel logisch en zal ik mezelf dan toch ook bij lijstje van Valentijn zetten
* NOD 14 t/m 20 februari 2019** 14 februari (9) Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 14 hallo123456789 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 Nimm - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 XmamaMX - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Emmy30 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 10 (na 2 pauzes in het ziekenhuis) JONI, 30 jaar, 2de kindje, ronde 2 15 februari (3) Miran1234 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Averna - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 16 februari (2) Mopsie83 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 Momma2b - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 17 februari (0) 18 februari (1) Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 8 (IUI) 19 februari (5) Arendje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 20 Mom586 - 32 - 2e kindje (1e is een sterretje) - ronde 2 na afbreken zwangerschap Wielrenster32 - 32- 1e kinderje - ronde 8 - miskraam in september en december o0mona0o - 31 jaar- 3e kindje - ronde 9 (ronde 1 na ma) Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 5 20 februari (0) Totaal: 20 Wacht op ovulatie (19) Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Ik zit ook in twee nod groepjes, dacht eerst ook rond 12-13 te zitten, maar toch laat ei! Heb een artikel gevonden (in ntvg van jaren 80 dat wel, maar wrsch geldt het nog steeds) LH testen en echo’s werden gemaakt bij vrouwen met middenpijn/ovulatiepijn. Bijna 100 vrouwen, 77 hadden ovulatiepijn op dag van de LH piek, bij alle vrouwen, op 1 na, was de follikel nog intact en dus de eisprong nog niet geweest toen de pijn weg was. Dus jullie zitten goed! Vandaag of morgen nog een keer ‘gezellig’ en dan vanuit je klusbedje het wachtbankje op!