Vandaag is hij zelfs iets lichter ik ben echt laat deze maand met een positieve test... ik dacht echt dat hij vandaag positief ging zijn :s
Nou mn man hoefde nie weg haha.. we hebben t toch nog gezellig gehad rond eisprong gok ik. Dus misschien wordt t toch nog spannend..
Dat is inderdaad een vroege eisprong en een lange LF zeg! Kan me voorstellen dat je eerder wilt testen. Dat is het voordeel van die 13 dagen, testdag is dan precies de dag dat ik ook ongesteld moet worden, dus dan is het eigenlijk al niet nodig als het niet gelukt is. Ik wil ook niet te vroeg testen, bang voor dubbele teleurstelling, eerst met witte test en vervolgens met ongesteld worden.
Hmm normaal gesproken heb ik pas rond cd20 mn eerste positieve ovtest, maar deze ronde nu al (cd14). We hebben het gisteravond wel gezellig gemaakt dus dat zou dan net voor de piek zijn geweest. Nu de grote vraag of we het vanavond weer gezellig zullen/kunnen maken (heb een nogal lange werkdag achter de rug).
Ik zou het zeker vanavond of morgenochtend nog gezellig maken, ei springt tussen de 24-48 uur na de piek dus ik zou het wel proberen als ik in jou schoenen zou staan
Dankkewel, erg lief! Vandaag op cd 9, ben vanaf vandaag begonnen met ovu testen, hopelijk snel mijn piek... hij was nu gewoon wit.
Dommie hier had zichzelf even verkeerd neergezet... mijn nod is 12 sept.. 15e is mijn zoon jarig ik pakte gewoon automatisch die mooie dag Val dus net buiten deze lijst.... maar k lees toch mee
Helaas, ikwas gisteravond echt super moe en chagrijnig. Man kon er ook wat van hihi Vanavond proberen we het opnieuw en dan geen excuses!
Ik heb echt zo ontzettend slecht geslapen, hebben meer mensen hier last van rond de LH piek/ovulatie? Lag te zweten en dan had ik het weer koud en ontzettend misselijk rusteloze benen ik kon echt mijn rust niet vinden. Ik heb de klok van half 3 nog gezien en viel vlak daarna in slaap alleen (normaal zijn ze altijd stil maar nu natuurlijk niet) werden mijn honden gek om half 6 en daarna ook niet meer kunnen slapen. Ga nu maar een LH test doen, grote hoofdpijn erbij gekregen door het weinige slapen.
ja ik herken dat rusteloze heel erg. Vaak voel ik me ook ziekig Inc aften, snotterig. Kortom niet lekker, maar wel zin in seks. Rare combi..
Nou ja ik ook dus.. Vroeger, toen we nog niet bezig waren voor kinderen, heeft mijn man mij meerdere malen gewoon op bed gelegd met een kopje thee want ik was niet lekker maarja ik wilde gewoon met mijn veels te aantrekkelijke zieke hoofd iets anders..
NOD-lijst 14 t/m 20 september 14 sept (2) chitje, 38 jaar, 1e kindje, ronde 3 Anoniempie1, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 15 sept (1) Jaleisha28, 32 jaar, 5e kindje, ronde ..? Lizra, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na verw. mirena spiraal 27juli) 16 sept (1) hoop28, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 17 sept (4) Dana1989, 29 jaar, 2de kindje, ronde 2 Maria02, 31 jaar, 1e kindje, ronde 5 Nimonia, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Herfstje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7 18 sept (0) 19 sept (7) Miltje, 34 jaar, 4de kindje, ronde 3 Bonita09, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 (4e na vmk) Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 MM23288, 21 jaar, 1e kindje, ronde 7 Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Zonnebloem92, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 20 sept (9) Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Munu786, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Beau28, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 Noxe, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 (3de na vmk) ElisabethD, 35 jaar, 3e kindje, ronde 0 (net gestopt met pil) Indi89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Billie27, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Onbekend (1) Knuffelfloor, 29 jaar, 1e kindje ronde 8 Totaal: 24 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging doortevoeren).
Vanmorgen zowaar voor het eerst vruchtbaar slijm ontdekt, testje gedaan en ja hoor.. Een knaller . Fijn dat mijn cyclus weer de oude lijkt te zijn. LF was 9 a 10 dagen dus als dat nu ook zo is betekent dat mijn NOD naar voren gaat.. Maar eerst even mijn temp afwachten om de eisprong te checken & nog even klussen natuurlijk
Vervelend zeg! Geen ervaring mee.. Nja ben over het algemeen een slechte slaper en mijn dochter ook xD. Zit nu rond de piek en ben wel moe.. Maar dat kan ook door de afgelopen nacht komen.
Ik ben altijd mega emotioneel rondom mijn eisprong. Slecht slapen meestal pas tegen het einde van m'n cyclus, dan warm en zweten enzo...
@Indy89 zo dat is een knaller! Ik heb vanmorgen mijn urine ingeleverd omdat ik toch even wilde checken of ik een blaasontsteking heb. Uitslag is wat onbekend. Ze zagen niet echt een ontsteking maar wel bloed in mijn urine dus nu voor de zekerheid een antibiotica kuurtje gekregen. Kan je ook bloed in urine hebben door een innesteling?
Ok, je hebt al snel een spoortje of iets, gaan ze het nog verder onderzoeken? Bloed van een innesteling kan bij mijn weten niet. Een fijne tip waar ik tijdens de zwangerschap ook wat aan had Is het eten van appels. Daar zit d-manose in, een suiker die niet door je lichaam wordt opgenomen en zich hebt aan bacterien die blaasontsteking veroorzaken. (e-coli)