Hoi dames! Ik wilde eigenlijk een ronde even niet mee doen omdat het mij elke maand weer opbrak. Vooral als de lijst 3/4 roze werd.. Ook wilde ik het een maandje een beetje los laten (geen ovulatietesten gedaan, geen forum volgen etc). Dat is eigenlijk goed gelukt, maar ik vind het toch wel leuk om in een groepje te zitten. Dus ik sluit me hier bij aan, het kan zijn dat ik alleen niet heel actief ben als ik toch besluit het nog een beetje van me af te schuiven. Sommige hebben me vast al vaker in een NOD lijst gezien (ik zie wat bekenden staan). Wij zijn nu in de 7e ronde voor ons 1e kindje. Ronde 2 was vroege miskraam, ronde 3 een MA bij 12 weken.. Heb het idee dat mijn lichaam daarna tijd nodig had om te herstellen, hopelijk is dat een beetje gebeurd en hebben we weer kans op een kleintje =)
Aah wat lief! Ik kan t toch niet laten om even mee te doen. Hielp wel om het rond eisprong los te laten, maar nu wordt het toch weer spannend
Haha klopt heb ik ook altijd die weken tot aan de eisprong je gedachten verzetten lukt nog wel maar daarna.. Ik duim voor je!
Welkom! Ik ken je nog niet, maar wil je wel even hoop geven. Voor mijn dochter heb ik hetzelfde mee gemaakt, MA 12w en 2 miskramen rond de 6 weken. Uit eindelijk in ronde 7 zwanger geworden en gebleven van ons wonder. Het is moeilijk om hoop te houden als iedereen om je heen zwanger wordt, maar spoedig kom jij ook weer op roze!!!
Ik schat dat ik ongeveer 9 of 10 dpo ben. Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik met middagurine op 9 dpo ook een hele duidelijke streep. Voelde me laatste tijd ook precies zoals mijn vorige zwangerschap dus begon daarom ook zo te twijfelen maar het is dus echt zo.. jeetje ik had dit totaal niet verwacht! Ik hoop dat het een plakkertje is. Voor mijn zoontje 3 miskramen gehad dus dan maak je je toch wel beetje zorgen
Dankje! Ja blijft moeilijk. Iedereen met wie ik zwanger was is nu bevallen en er zijn nieuwe zwangeren bij gekomen. Maar wie weet
Vervelend hè! Ik heb al 6 dagen omo witte ovu testen dus ik denk dat ik deze ronde oversla en ga volgende maand temperaturen proberen. Gefeliciteerd @Dana1989
@Dana1989 gefeliciteerd super!! Kan iemand mij op groen zetten? Ben nu 2/3 dpo heel vroeg.. Ga pas na me nod testen gwn geeeen testen kopen! Voel me vandaag alleen heel raar. Een soort angstig gevoel maar weet niet wrm! Het is nog veels te vroeg.. Maar ga op alles letten de komende tijd
Positief blijven oké. Het komt goed Ik wil ook over 4 dagen een test wagen op 10 dpo en ben reuze benieuwd of het gelukt .