Ja ik, elke maand, zelfs in de rustmaanden tijdens de MMM (zo nu ook) waardoor ik tegen mezelf heb gezegt, niet eerder dan mn NOD te testen (kan ook niet want ik krijg ovitrelle plus ik heb alleen de cb digital nog liggen, en ga proberen geen andere testen in huis te halen)
Mooie testen @Dana1989 Ik denk niet dat ik überhaupt op groen kom... nog steeds geen eisprong kunnen ontdekken. Ook heb ik al 8 dagen élke dag heftige menstruatiepijn.. zelfs 25 min met de honden lopen lukt niet meer. Vrijdag naar de gyn, hopelijk krijg ik dan wat duidelijkheid.
Ik ben nu 6dpo, voorlopig nog geen testdrang (omdat ik echt denk dat het niets zal zijn) Vorige maand kreeg ik vanaf 7/8 dpo pijnlijke borsten, benieuwd of dat nu ook zo gaat zijn... Ik heb precies wel meer afscheiding, waar ik vorige maand vrij droog was. Aangezien ik echt denk dat ik een innesteling gehad heb vorige maand, denk ik dus dat het deze keer niets is....
NOD-lijst 14 t/m 20 september 14 sept (2) chitje, 38 jaar, 1e kindje, ronde 3 Anoniempie1, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 15 sept (2) Jaleisha28, 32 jaar, 5e kindje, ronde ..? Lizra, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na verw. mirena spiraal 27juli) 16 sept (1) hoop28, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 17 sept (4) Dana1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Maria02, 31 jaar, 1e kindje, ronde 5 Herfstje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7 Framboosjes, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 sept (0) Miltje, 34 jaar, 4de kindje, ronde 3 Nimonia, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 xxmoixx, 26 jaar 1e kindje, ronde 7 (4e na MA) 19 sept (8) Bonita09, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 (4e na vmk) Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 MM23288, 21 jaar, 1e kindje, ronde 7 Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Zonnebloem92, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 Noxe, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 (3de na vmk) 20 sept (6) Munu786, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Beau28, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 ElisabethD, 35 jaar, 3e kindje, ronde 0 (net gestopt met pil) Indi89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Billie27, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Onbekend (1) Knuffelfloor, 29 jaar, 1e kindje ronde 8 Totaal: 24 Wachtbankje (17), Zwanger (1), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging doortevoeren).
Fijn dat jij dit ook herkent. Het is voor mij dus al een mega domper als de klachten weer beginnen. Maar misschien zegt het niet alles idd. Ik krijg altijd een aantal dagen voor nod bruinverlies en dan zijn alle klachten er ook nog. En zodra ik dat zie weet ik wel dat het niet gelukt is... denk ik althans. Ach ik weet het ook alllemaal niet. Zo lastig voor een control freak
Echt irritant he die klachten. En onaangenaam. Maar vooral de psychologische domper of zo. Gezien mijn bruinverlies een aantal dagen voor nod icm de klachten kom ik eigenlijk nooit tot testen tot nu toe. Ben benieuwd wat er verblijft als het wel een keer raak mag zijn
Ik denk dat als je er veel mee bezig bent je ook denkt dat je dingen voelt ik ben richting de menstruatie altijd een beetje moe en misselijk. Maar toen ik echt zwanger was kwam ik kokhalzend uit bed en kon ik mijn bh niet meer aan van de pijn Wachten duurt lang... Hier vandaag 4dpo. Ga zatedag 10dpo testen. Nog meer die deze week gaan testen?
Dat is misschien deels waar, maar deels ook niet hoor. Die pijnlijke borsten had ik zelfs dwars door m'n mirena heen en met pil ook gewoon (al is dat al zo lang geleden...). BH gaat, maar als er per ongeluk iets of iemand tegenaan stoot ga ik hartstikke door de grond.
Ja ik kan me er ook iets bij voorstellen dat je meer dingen voelt als je op je lichaam let. Maar die pukkels kan ik toch niet psychologisch toveren hor. En ik zou liever al die dingen niet voelen eerlijk gezegd. Gewoon niets tot nod. Dan test je. En heb je een antwoord. Niet vage klachten die uiteindelijk niets betekenen
Ik denk vanaf volgend weekend 10dpo ik dan ook! Miss eerder als ik innestelings bloeding heb of een hele duidelijke ingeving! Heb nu wel steeds een branderig/knijpend gevoel onderin me buik.. maar ja.. Zo lang je geen streep hebt kun je er niks mee!
Ik bedoel de kwaaltjes die je normaal niet hebt en nu wel voelt omdat je een zwangerschap verwacht. Natuurlijk heeft elke vrouw anders last van de hormonen met daarbij de kwaaltjes zoals zere borstsen.
Haha inderdaad. Nu ik gestopt ben met de pil meteen weer pukkeltjes blggg... Maarja.. Alles voor het goede doel...
NOD-lijst 14 t/m 20 september 14 sept (2) chitje, 38 jaar, 1e kindje, ronde 3 15 sept (2) Jaleisha28, 32 jaar, 5e kindje, ronde ..? Lizra, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na verw. mirena spiraal 27juli) 16 sept (1) hoop28, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 17 sept (4) Dana1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Maria02, 31 jaar, 1e kindje, ronde 5 Herfstje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7 Framboosjes, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 sept (0) Miltje, 34 jaar, 4de kindje, ronde 3 Nimonia, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 xxmoixx, 26 jaar 1e kindje, ronde 7 (4e na MA) 19 sept (8) Bonita09, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 (4e na vmk) Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 MM23288, 21 jaar, 1e kindje, ronde 7 Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Zonnebloem92, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 Noxe, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 (3de na vmk) Anoniempie1, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 20 sept (6) Munu786, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Beau28, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 ElisabethD, 35 jaar, 3e kindje, ronde 0 (net gestopt met pil) Indi89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Billie27, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Onbekend (1) Knuffelfloor, 29 jaar, 1e kindje ronde 8 Totaal: 24 Wachtbankje (18), Zwanger (1), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging doortevoeren).
Ja, maar aan de andere kant vind ik t wel fijn, omdat ik t dan langer uit kan stellen om te testen (omdat ik dan toch denk: ach het zijn de progresteron klachten maar) Als Ik mn cryo tp gehad heb, moet ik wel tot mn NOD wachten, heb alleen de cb digital nog liggen
Gefeliciteerd @Dana1989, terecht op roze. Hij loopt mooi op. Hopelijk deze ronde een mooie roze lijst. @Simba1992 begrijpelijk! Vervelend dat je de komende maanden niet mag gaan voor een kindje. Maar wel goed dat de focus op je gezondheid komt te liggen. Straks gezond op naar een zwangerschap!
Dit wilde ik ook net zeggen. Je progesteron blijft stijgen tijdens een zwangerschap in plaats van dat je je vlak voor je ongesteldheid weer wat beter gaat voelen. Bij mij Is dat moment dat ik me beter voel het teken dat het niet gelukt Is.
Mhhh ik heb net wat oud bloed verloren, eisprong innesteling of start menstruatie? Ik ben 24/8 gestopt met de pil dus het kan nog alle kanten uit...