Gevoelige borsten en gister ineens heel slap/hongerig. Maar allemaal dingen die ik altijd heb eigenlijk. Denk als t raak is dat er met zo weinig hcg nog niet veel aan kwaaltjes kunnen zijn. Had wel een paar keer duidelijk idee dat ik zwanger was deze maand. Maar allemaal nog wat onzeker. Ff doortesten (heb geen gevoelige testen of iets) en gelukkig zag vriendlief t meteen! Maar die zegt tot 16 weken er niet over te willen denken Ivm kans op weer een teleurstelling.
Ondanks dat vele meiden hier al vroeg positief testen kan het voor anderen nog te vroeg zijn om te testen. Dit heb ik ook gehad bij me zoontje. Ik had steeds negatief.. pas op me NOD een positieve! Ik ga vanavond morgenvroeg testen. Heb testen besteld maar ben vandaag heel erg laat thuis.. ben benieuwd. Toch zegt niks in me lichaam dat ik zwanger ben. Enige waar ik zeker van ben dat ik op dag van CB smiley en dag erna gemeenschap heb gehad. Alleen dat geeft me hoop!
Wij hebben een oortermometer. Heb ze nooit hiervoor gebruikt eigenlijk. Maar die is volgens mij ook erg precies.
Ik tempratuur ook, wel rectaal idd, vaginaal kan ook, maar begreep.sat rectaal t betrouwbaarst is.. en elke dag direct na ontwaken, en na t zelfde aantal slaapuren (ook in t weekend)
Ah ok. Zie eigenlijk maar een mening over vals positief gelukkig. En misschien was ze toen wèl zwanger maar had diegene een vroege MK.. Dat kan natuurlijk.. Ik blijf nog wel even vertrouwen op zwanger en kids Maar bedankt voor het screenshot! Dan weet ik waar het over ging!
Nou temperatuur is weer gezakt van maar drie dagen 37,0 naar 36,8. Het is weer klaar denk ik zo aangezien mijn test ook negatief was vanochtend.
Dan blijft het oraal ^^ maar misschien er inderdaad werk van maken altijd op hetzelfde uur te meten... er zit soms een half uur tot anderhalf uur tussen nu...
Dat is lief maar lijkt me nog wat voorbarig . Ben drie keer zwanger geweest (BBZ, dochter en biochemische zwangerschap). Het kan dus echt haha. Toen we voor dochter bezig waren is mijn progesteron getest en dat was gewoon goed. Ik zit nu pas in ronde 3 en alleen deze ronde mijn eisprong opgespoord. Ik ga eerst even aankijken of deze (te) korte LF wellicht eenmalig is. @testen van zwanger en kids. Hier hele slechte ervaring mee. Ik had een duidelijkere streep dan @bonita en die was 100% vals positief want de bloedtest van een half uur later gaf 0,5 hCG aan. @temperaturen. De reden dat vaginaal en rectaal “het beste” zijn is omdat voor het temperaturen hele minimale verschillen van belang zijn (gaat om tiendes van een graad). Bij oraal en in het oor kunnen er veel invloeden van buitenaf zijn (mond open/dicht etc.) die schommelingen kunnen veroorzaken waardoor eisprong lastig te vinden is. De vagina en anus zijn beter beschermd en dan loop je dat risico minder. Maar als je dus prima een eisprong vindt oraal zou ik lekker verder gaan. Is het niet duidelijk dan zou ik vaginaal of rectaal proberen.
Vanmorgen wederom een streepje op z&k (niet de gevoelige) Wel heel licht, misschien wel lichter als die van gisteravond. Maar dat is wel te verklaren Heb vannacht zo liggen hoesten en daarom 1,5l water op Ik denk in ieder geval niet dat ie vals positief is/was. Dit waren de laatste 2 test van een verpakking van 20 waarvan de rest spierwit was. (Niet alleen deze rondes gebruikt hoor, ook mijn testverslaving heeft grenzen haha) Bij 2besure daarin tegen echt wel eens vals positief getest. Die heb ik daarna ook niet meer gebruikt.
[/QUOTE] Thanks! Ben weeral een stuk nuchterder dan gister. Toen zat ik zowat te stuiteren op de bank haha. Nu heb ik zo iets van, we zullen wel zien Ik ga mn best doen niet telkens te testen en meer mn gevoel te vertrouwen. 19 sept pas NOD, en ook daarna kan het nog alle kanten op.
Ik heb een test gedaan en hij zit er hoor, een mooie lichte streep! Mijn man ziet hem nu ook, en hij Is nu ook niet wit opgedroogd. Ik weet maar al te goed dat het nog hartstikke mis kan gaan, maar ik blijf de komende dagen lekker even doortesten
Die kans zit er natuurlijk ook in als je vroeg test. 60% van de bevruchtingen loopt voor de NOD mis en dat noemt men een biochemische zwangerschap. Ik denk ook steeds ik test niet voor nod, maar toch doen... Zo stom. Maarja, we zijn ook maar mensen met een wens he ik hoop iig voor jou dat het snel raak is, met welke test dan ook!
Begrijp ik! Mijn man is net zo! Hij weet dat de eerste 11 weken van alles mis kan gaan (vertelde de vk ons toen we zwanger waren van ons zoontje) Gefeliciteerd!!!! Lekker dichtbij je nod ook! Hoe voel je je nu?