Wauw mooie testen! En fijn zo net voor ja oude uitgerekende datum! Dat zal vast een super gevoel geven! Ik hoop voor jullie op een mooie plakker!
Hier vandaag dag 2 van mijn ongesteldheid. Enorm veel buikkrampen en veel bloedverlies. Ik heb een spiraal gehad dus het is weer even wennen na drie jaar zonder ongesteldheid. Nu wel een duidelijk beeld van mijn cyclus en ik hoop dat hij een beetje regelmatig blijft. We zullen het zien in de volgende ronde! Iedereen met een positieve test: van harte gefeliciteerd! En de rest succes met de spannende wachtdagen! Ik ben blij dat ik er nu vanaf ben, want het geeft toch wel meer spanning dan dat ik van te voren gedacht had. Volgende ronde gewoon lekker wachten tot mijn NOD voordat ik ga testen
Dit forum is slecht voor mij... Ik begin me echt wel bewuster te zijn van mijn borsten en ik heb aanhoudende hoofdpijn. Ik ging naar de wc en zag daar de doos waarin mijn zwangerschapstesten liggen. Ik nam een bekertje om urine in om te vangen. Maar mijn urine was heel bleek, dus wou ik er toch maar geen test aan verspillen Nu vertrouw ik er wel minder op dat ik lang zal volhouden, het niet testen
Wat jammer voor de dames in het rood. Hopelijk volgende ronde raak! Wat zijn er al weer veel positieve testen! Gefeliciteerd dames die ook op roze kunnen! En ik hoop dat de andere op het wachtbankje ook op roze kunnen straks! Sorry dat ik even wat afwezig ben af en toe. Ik wordt soms een beetje gek van alle knal positieve testen terwijl die van mij niet knal knaller positief worden.. ik zie dat sommige dames hier op het forum zo’n knaller hebben dat die nog feller zijn dan de controle streep nou en dan kom ik aan met me lichte streepjes haha. Ik wordt daar echt zo ontzettend onzeker van. Daarom vermijd ik het forum soms even.
Heel herkenbaar. Had mijzelf ook voorgenomen om pas met nod te gaan testen. En nu al 2 ochtenden achter elkaar toch de nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen haha. Heb inmiddels wel wat gevoelige borsten en rommelende darmen en 's avonds het gevoel alsof er een tennisbal? In mijn buik zit. Gelukkig zakt de hoofdpijn nu wat af (Maar dat zou ook van het griepje geweest kunnen zijn de afgelopen dagen). Heb sinds woensdag ook geen roze meer gezien met afvegen dus ook dat is een goed teken. We wachten nog even af en testen nog even door
Dames in het rood zo jammer! Kin omhoog en de volgende ronden in! Duim voor jullie dat het snel raak is Dames in het roze gefeliciteerd! Hoeveel dagen dpo hebben jullie getest en hebben jullie klachten ?? Ik moet nog even geduld hebben.. nog steeds veel gerommel in mn onderbuik helemaal na een mega drukke dag! (Ben kapster) sta de hele dag op mijn benen. Nu het idee dat ik een bal heb ingeslikt en pijn in mijn onderrug wat ik normaal ook nooit heb!
@: Pukkie1 Ik heb gewoon een week voor NOD elke dag getest (oeps best erg). Vandaag gok ik rond 10 DPO: tuurstreep en vanmiddag een duidelijk streepje =) Qua kwaaltjes: Vanaf eisprong pijnlijke tepels en vanaf eergister doen mijn borsten ook echt pijn. Vandaag alweer wat erger, er lopen ook duidelijk aders overheen. Verder af en toe wat vage krampjes/plopjes in mijn buik.
Succes met het hebben van geduld! Ik gok dat ik nu 10 dpo ben, heb gisteren positief getest, maar ik heb alleen getest omdat ik misselijk was. En dat is dan ook het enige waar ik aan voel dat ik zwanger ben. Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook erg misselijk (hyperemesis), veel afgevallen en uiteindelijk in het ziekenhuis beland. Pas na een week was ik weer een beetje boven jan en mocht ik naar huis. Nu houd ik mezelf goed in de gaten en ga ik preventief naar de huisarts voor medicatie (weet nu wat helpt bij mij ),
NOD-lijst 14 t/m 20 september 14 sept (1) chitje, 38 jaar, 1e kindje, ronde 3 15 sept (3) Jaleisha28, 32 jaar, 5e kindje, ronde ..? Lizra, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na verw. mirena spiraal 27juli) Daiss8, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 16 sept (2) hoop28, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Rooz86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 23 17 sept (4) Dana1989, 29 jaar, 2de kindje, ronde 2 Maria02, 31 jaar, 1e kindje, ronde 5 Herfstje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7 Framboosjes, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 sept (5) Miltje, 34 jaar, 4de kindje, ronde 3 Nimonia, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 xxmoixx, 26 jaar 1e kindje, ronde 7 (4e na MA) Anoniempie1, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 Mommy90, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 na vmk 19 sept (8) Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2 Bonita09, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 (4e na vmk) Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 MM23288, 21 jaar, 1e kindje, ronde 7 Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Zonnebloem92, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 Noxe, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 (3de na vmk) 20 sept (4) Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Munu786, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Beau28, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 Indi89, 28 jaar, 2e kindje, ronde Rodebloem, 30 jaar, 5e kindje, ronde 2 Totaal: 27 Wachtbankje (22), Zwanger (2), Ongesteld(3), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi meiden, Ik ben zo vrij geweest mijzelf op de lijst te zetten. Ik schrijf nog niet mee op het forum (8 jaar terug wel gedaan, toen ik zwanger probeerde te worden van mijn eerste, nu met een nieuw account). Ik zit nu op het wachtbankje, ik zit nu op 7dpo, mijn lf is meestal 12 dagen, dus vandaar dat mijn NOD op 20 september is. Het is onze 2e ronde. Erg spannend weer!