Niet opgeven..... Edit.... sorry verkeerde topic en in mijn haast iets te enthousiast gereageerd. Maar meen het wel
Ja ik misschien ook 9 dpo of 10 dat weet ik niet haha! Misschien toch nog een dagje wachten morgen? Hooooo waarom ben ik zo ongeduldig
Spannend allemaal hoor! Ik wacht tot woensdag. Ik wil eerst weten wat mijn temp morgen en woensdag gaat doen. Als hij woensdag nog meer naar beneden is dan test ik niet meer. Ik wil geen teleurstelling van een witte test Ik zit nu op 10dpo.
Ik wacht in elk geval tot nod woensdagochtend. Morgen heb ik ook uitslag van het onderzoek, dan weet ik of er überhaupt een eisprong is geweest.
Jeetje spannend! Ik zal trouwens even uitleggen waarom ik hier ook meelees...Gezien mijn vroege eisprong is mijn nod eerder. Schrijf nog steeds mee in het andere topic maar volg jullie meiden ook.
Ik had gister ongesteld moeten worden. De 16e dus. Continu last van pijnen in onderbuik/ onderrug alsof ik ongesteld moet worden. Ik hou nog even vol. Ik heb al 2 negatieve testen gehad(afgelopen woensdag 12sept en daarvoor) omdat ik al langer(sinds 7sept) die krampen in mijn buik heb.... ben zo benieuwd. Als ik wel zwanger zou zijn betekend dat dat het hier binnen 1 maand is gelukt om zwanger te worden.
Spannend allemaal! Knap dat jullie het testen uitstellen. Ik probeer me door jullie te laten inspireren.. Hier geveld door griep.. Al meerdere witte vroege testen gehad. Zaterdagochtend voor het laatst getest. Ik ga proberen niet meer te testen tot donderdag? Vrijdag is mijn NOD.. Vandaag 12dpo.. Voel vanalles aan mijn lijf maar dat is waarschijnlijk van de koorts.. Ik denk dat het hier niet raak is..