Had er één van de action. Predictor was op.. Maar miss heb ik nu gewoon een LF van 14 dagen. Ik geloof niet dat ik zwanger ben of nog word. Dus we wachten geduldig af!
Ik duim ook mee! Ondetussen is mijn ongesteldheidsperiode alweer voorbij en ga ik richting mijn ovulatie. Ik hoop dat hij dit keer wat eerder is .
Ik ga toch de test niet doen... Mijn temperatuur is gezakt (gisteren 36,94 en nu 36,75), dus ik ga er geen test aan opgebruiken ik zal vandaag wel ongesteld worden denk ik...
@Nimonia, Aaah balen zeg! Hoeveel dpo zit je nu? @Simba1992 Voor jou ook balen! Ik hoop voor jullie dat de volgende ronde wel roze brengt. Hier is mijn temp nog wel hoog. Maar meestal zakt hij op 12 dpo, en dat is morgen pas. Ik wacht met testen tot morgen, of misschien overmorgen...
Nee toch he. Nog te vroeg ? Sommigen van ons hebben niet een positief vroeg . Er is nog hoop zolang geen bloed is. Ik had bij laatst getest op 5 negatief 7 licht positief en op mijn nod de 8st positief. Dus het kan nog
15 dpo cyclusdag 30.. mijn cyclussen worden altijd maar langer, heel verwarrend... ik zat gemiddeld aan 27 dagen, nu al 2 maanden op rij 29-30 dagen
15 dpo is wel lang. Verwarrend he die lange dagen, een aantal jaar geleden had ik dat ook. Zelfs rond de 35 vaak. Om gek van te worden. Maar je dpo is wel lang, gaat je temp al onder de lijn?
Jammer meiden had het zo voor jullie gehoopt! Maar geen bloed geeft moed! Mijn temp was vanmorgen met 0,5 gezakt, dus ik wacht nu toch echt op mijn ongi.. Of ik ben al aan mijn nieuwe ronde begonnen en mijn ongi slaat over.