♡ NOD lijst 15 - 21 februari 2016 ♡ 15. (5) Ssan1985, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 SmMy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Eef92, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Leinrob, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Noah89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Lach, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 16. (6) Hinti, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Rhea90, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 DRLB, 21 jaar, 1e kindje, ronde 3 Rachel93, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 Sloppyslayer, 41 jaar, 3e kindje, ronde ?? BertxBirgit, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 17. (2) Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 14 Blondie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 14 MMM 18. (5) Nirak1978, 37 jaar, 4e kindje, ronde 1 Trotsemoeder90, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lot24, 31 jaar, 1e kindje, ronde 13 na MK Wjvm, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2 Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 19. (1) Maritiem, 25 jaar, 2e kindje, ronde 6 20. (5) Nic2910, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 LientjeLief, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7 MamavanHayden, 26 jaar, 2e kindje, ronde 34 Bliksem1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Esfie, 31 jaar, 2e kindje, ronde 12 21. (1) Julyn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 na MA Datumloos. (2) Vakantieganger, ?? jaar, ??e kindje, ronde ?? MamaS, 27 jaar, 3e kindje, ronde 7 Buiten de lijst. (0) Totaal: 28 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi Dames. Ik heb mezelf op de lijst gezet. Maandag de 15e is mijn NOD. We zitten nu in de 3e ronde. Wij proberen zwanger te raken via ZI (zelfinseminatie) ivm vaginisme. Mijn zoontje was nog op de natuurlijke weg verwekt en de 1e ronden raak. Voor hem een miskraam. Was toen ook in 1x raak. Nu dus de 3e ronde ZI. Mijn eisprong is dit weekend of maandag of dinsdag. Afgelopen 2x alleen kunnen insemineren op de dag van de positieve ovulatie test maar niet de dag na de ovulatie test. Geloof dat met ZI een dag na de positieve ovulatie test het beste is. Maar ging niet ivm werk van manlief. Nu is hij vrij t/m dinsdag, dus gaan nu een dag na de positieve test insemineren. Hopelijk heeft dat deze maand positief effect Hoop veel roze deze maand.
Lach: Welkom bij ons Nod-clubje! Heb eerst even moeten opzoeken wat vaginisme was. Had hier nog nooit van gehoord. Nou, veel sterkte zou ik zeggen? Chapeau dat jullie dan toch voor een 2de gaan dmv zi. Heel veel succes en hopelijk snel op roze! Bella28: Fijn dat het toen meteen raak was! Hopelijk komt er nu toch ook schot in de zaak.
Ik heb net voor de eerste keer deze periode een Ovu-test gedaan....maar volgens mij is hij nu al positief....willen jullie even meekijken? Volgens mijn telefoon app moet ik pas volgende week mijn ovulatie hebben... Geeft op zich niet....zwemmers liggen klaar maar toch wat vroeg lijkt mij...
Ik heb er helaas geen verstand van. Wij doen het deze ronde elke dag in de hoop dat er een eitje is deze maand en we hem ook vinden. Mocht het deze ronde niet lukken dan ga ik ook opzoek naar ovulatietesten. We willen namelijk zo graag. Zijn er dames die goede ervaringen hebben met een bepaald merk? En zitten er al meiden op het wachtbankje? Volgens mijn app (heb wel net mk gehad met 5 weken) heb ik waarschijnlijk net m'n ei gehad. Ik voel alleen nooit m'n eisprong of de groei van het eitje. Door de vroege mk ben ik bang dat het misschien wat langer duurt. OND staat op 12 februari maar ben toch in dit groepje gaan zitten omdat ik hem door de mk later verwacht.
Hoi Zijn dit de testen van zwanger en kids? Volgensmij is het testlijntje zelfs donkerder dan de controlestreep!
@ sloppyslayer ik had afgelopen week ook last van m'n zij en dacht dat het al zover was. Heb toen 2 dagen ovu test gedaan en eerste dag een licht streepje en tweede dag heel heel licht. Dit terwijl ik eigenlijk pas aankomende wo of donderdag zou moeten en afgelopen zondag pas eind menstruatie was. Heb een beetje gegoogled en las dat het bij wel meer mensen voorkomt. Vandaag ook bij gynaecoloog geweest en die zag nog niks. Zou gewoon door blijven testen. Las dat hij echt donkerder dan controle moest zijn om positief te zijn. Ik mag volgende week weer naar de gynaecoloog om te kijken hoe ver ik dan ben.
Zo uitslag ziekenhuis.. ik heb zoals ze zegt luie eitjes.. die springen dus niet.. Bij m'n volgende menstruatie moet ik bloed prikken en a.d.h.v. die uitslag gaan we anders starten met clomid. Het verdere traject heeft ze uitgelegd maar daar hoefde ik nu niet aan te denken..
sloppyslayer (als ik het zo goed schrijf haha) ik heb geen verstand van ovu testen. Ik zou zeggen positief , maar heb geen idee 🙈 Bella ben je opgelucht dat er wat aan gaat gebeuren? Lijkt me spannend! Komt vast goed. Even over mijzelf vandaag spotting gehad en gister en vandaag steken bij mijn schaambot links en rechts. Temp zegt me niks, kan er geen wijs uit maken... Spannend! Vanavond weer even gezellig maken. Ook las ik net iemand zeggen, we doen het elke dag. Kan de naam even niet herinneren.... Volgens mij is om de dag beter, beter voor het zaad..
Die is zeker positief!! gezellig maken zou ik zeggen! Bij de gebruiksaanwijzing van z&k staat dat je na 24uur en binnen 48uur de beste kans hebt maar vandaag en het weekend zou ik het extra leuk maken ik heb helaas nog niet zo'n knaller gehad...
Ik ben even afwezig geweest, elke keer een negatieve ovu test.. Werd er moedeloos van nog steeds. Heb al heel lang het gevoel dat er iets niet klopt van binnen en dit helpt ook niet echt mee. Ik zit nu al op dag 17 van mn cyclus en 2x een donkere test gehad maar niet positief te noemen. Zucht, ik wil het zo graag 😩
@sloppysleyer maak er een gezellige avond van 😉 @nic2910 nog niet opgeven mischien een verlaten eiersprong! komt vast goed maar snap je gevoel kun je zo onzeker van worden! maar je maakt jezelf anders alleen maar gek! positief proberen te zijn! @bella balen zeg! maar koppies omhooggevallen komt vast goed! hier ook begonnen met ovulatietesten ze beginnen op te lopen zou morgen of overmorgen vast 1 positief worden hoop ik! 😄 en dan een lekker knus weekend hebben!
SmMy, ik denk nog even door testen. Nog niet een super knaller als ik het zo bekijk. Maar wanneer deze morgen weer aflopen zou het kunnen. Is soms beetje lastig aflezen met dipsticks (al thans bij soms) succes!
Ja ben blij dat er wat gaat gebeuren... Ik zeg zover bye bye ovu sticks en ga t afwachten.. Natuurlijk houden we t ondertussen wel gezellig; )