Hoop t ook! Wil weten waar ik aan toe ben Bloedverlies is beduidend minder n kan nou ook ni zeggen dag ik me ongesteld voel maar t is al half jaar geleden minimaal dat ik t was dus wat weet ik er nou van.. Stom miss maar op n of andere manier heb ik nog hoop, door zoveel soortgelijke verhalen.. Maar geduld is n schone zaak.. Blijf gewoon nog maar f op t wachtbankje met jullie Succes dames met de eerste testen! Duim n hoop voor mooie tweede streepjes
Nee indd die witte testen kan ik na 14 mnd ook niet meer zien.. en als ik dan toch ong moet worden liefst zo snel mogelijk dan gaan we de mmm in...
Over 9 dagen ga ik pas testen.. Dan ben ik 14dpo. Vorige maand wel 6/8testen erdoorheen... Niet leuk en niet goed voor de portemonnee D83 ik denk dat je het maar als ongi moet beschouwen! Succes volgende ronde. Ik ben gaan temperaturen, vind het echt ideaal en word elke dag wakker met een blij gezicht als mijn temp nog mooi hoog is hihi
Goedemorgen allemaal Mmm ook als t bloeden ineens stopt n wegblijft? Dat ik t dan maar 1 dagje was? Sinds gisteravond droog maar wellicht breekt t vandaag weer door hoor
D83, het kan best dat je menstruatie toch nog even goed op gang moet komen. Dat was bij mij ook het geval. Ik heb ook menstruaties gehad van 2-3 dagen een heel licht. Zat ik te wachten tot de rest kwam, maar dat kwam gewoon niet. Ik hoop voor je dat het toch wat anders was natuurlijk, maar je lichaam kan gewoon even tijd nodig hebben..
Hoi meiden Sorry ik merkt dat ik meer een meelezer ben dan een prater.. Spannende tijd voor ons en het wachten lijkt zo lang.. Ik lees veel berichten bij andere meiden die ovulatietesten gebruiken.. Ik heb ze zelf nog niet gebruikt.. maar zie dat de prijzen nogal verschillen met elkaar.. Ik hoop dat we ze niet meer hoeven te gebruiken en de lijst straks mooi roze is maar mocht ik of een ander toch nog even verder moeten oefenen en wil je gebruik maken van ovulatietesten.. ik heb een super goedkope site gevonden waar ze ovulatietesten verkopen voor bijvoorbeeld 36 ovulatietesten voor 12,95 en bijvoorbeeld 6 zwangerschapstesten voor 6,50.. de website is Zwangerschapstest en ovulatietesten: bestel online, betrouwbaar en discreet - 2-BeSure dit wilde ik even met jullie delen Veeel succes dames op naar een mooie roze lijst !!
Leuk om te lezen dat er ook meiden zijn die het testen ook niet vertellen aan hun vriend.. Hahah. Hij ziet me steeds aankomen... Als het positief is dan wil ik hem ook echt verassen, weet nog niet hoe.. Maar genoeg tijd om te bedenken, voorlopig nog geen symptomen helaas. Gisteren wel testen gekocht maar probeer te wachten tot zondag!
Ik wil mij ook weer melden voor ronde 9, 35 jaar en 1e kindje en nod op 21 februari. Heb alleen niet heel veel hoop ... namelijk een week voor eisprong gedaan en verder op dag positieve ovulatietest en de dag erna. Dus niet heel veel geklust deze ronde Maar goed er hoeft maar 1 goede bij te zitten, dus doe toch wel "beetje" mee
Steeds meer menstruatiekrampjes hier :s 16e is pas mijn NOD Begin steeds meer t gevoel te krijgen dat t niks wordt deze maand
pff hier ook spanning! toch gevoel dat het zover is maar bang voor een teleurstelling, beetje misselijk vanochten en steeds naar gevoel in me onderbuik! zit te twijfelen om morgen te testen zit dan op 10 dagen naar me eisprong! en anders toch maar gewoon zondag! grrr die testdrang is echt niet fijn haha
Hey dames Even tijdje weg geweest omdat ik het even niet zag zitten. Het gevoel dat ik mn ei sowieso helemaal gemist klopte ook helemaal. Normaal cyclus van 38 dagen en nu zondag ineens ongestels. 28dagen dus.. Voir de vakantie ovu testen gedaan en paar dagen voor vakantie gestopt en ip vakantie niet gedaan in het kader mn ei is toch als we thuis zijn maar deze x dus niets minder waar haha. Laten ons komende cyclus weer verrassen hoeveel dagen het gaat zijn en weer aan de ovutesten. Zie hier al veel dames op wachtbankje! Heel veel succes iedereen! Ik zal voor jullie duimen Xx
Hoi dames. Afgelopen avond/nacht (23.30) ongeveer kreeg ik ff erge menstruatiepijn ik had het ge oel dat mn menstruatie eraan zat te komen. Een kwartier daarna was het ook weer weg en vandaag voel ik me weer hartstikke goed. Vaaaaaag....maar hopelijk betekend het iets goeds. Nog 6 dagen te gaan. Bij mn zoontje heb ik de innesteling gevoeld maar toen kroop ik echt ff 1 min in elkaar van de pijn en zo erg was het afgelopen avond/bijna nacht haha niet. Maja wie weet....suc6 nog allemaal dames.
Dames wat een spanning! K wordt helemaal tuureluurs van dat gewacht. Ben er af en toe helemaal klaar mee. 14 maanden waar gaat de tijd heen! K merk dat ik het steeds moeilijker vind om maar positief te blijven. Begin bijna spontaan weer met roken van de stress. Deze week ziek, samen met zoonlief. Snotverkouden. Daarom ook gestopt met tempen, heeft naar mijn idee nu geen enkele zin. Nachten Wakker om ons mannetje z'n bed te verschonen. Wel gister en vandaag krampig, steken onder schaambeen??... Maarja omdat ik ziek ben kan het vanalles zijn. Slijmerige witte afscheiding?? Geen ervaring mee maar het is er.. Tips om positief te blijven??
Ik weet hoe je je voelt hoor, zit zelf al in ronde 15 en word er nu ook gek van. Ik probeer er zelf niet meer 24/7 aan te denken. wat roken betreft, ik rook ook nog gewoon hoor zolang ik nog niet zwanger ben idd goed tegen de stress haha. Ik was 3x heel snel zwanger (4 maanden, 2 maanden en 5 maanden) dus dit is v oor mij ook nieuw dat het zolang duurt. Maar goed mn zoontje is alleen dus we zouden het ook voor hem super leuk vinden. Als het deze maand weer niet gelukt is gaan wij weer terug naar de gynaecoloog.
Hier t zelfde verhaal. Zwanger van ons zoontje in ronde 2. We zijn gewoon verwent. Manlief mag voor onderzoek, maar wil t eigenlijk niet. Ze willen mij niet eerder onderzoeken dan dat hij t gedaan heeft. Belachelijk. Maargoed. T is mijn man z'n lichaam dus wie ben ik. K kan m moeilijk verplichten. En t verhaal rondom t roken... Moe wordt ik ervan. Mensen die zeggen als je zo graag wil stoppen ze wel. Nou was het maar zo makkelijk! K weet nog heel goed hoe moeilijk het was, zo erg dat m'n man zei: ga aub weer roken. Een draak was ik. Ik ben huismoeder, en t is toch anders als je hele dagen aan het werk bent, gaat het naar mijn idee veel makkelijker
UOTE=Blondie87;19490230]Hier t zelfde verhaal. Zwanger van ons zoontje in ronde 2. We zijn gewoon verwent. Manlief mag voor onderzoek, maar wil t eigenlijk niet. Ze willen mij niet eerder onderzoeken dan dat hij t gedaan heeft. Belachelijk. Maargoed. T is mijn man z'n lichaam dus wie ben ik. K kan m moeilijk verplichten. En t verhaal rondom t roken... Moe wordt ik ervan. Mensen die zeggen als je zo graag wil stoppen ze wel. Nou was het maar zo makkelijk! K weet nog heel goed hoe moeilijk het was, zo erg dat m'n man zei: ga aub weer roken. Een draak was ik. Ik ben huismoeder, en t is toch anders als je hele dagen aan het werk bent, gaat het naar mijn idee veel makkelijker[/QUOTE] Ow jee, ja je kan je man ook niet dwingen idd. Gewoon blijven doorzeuren haha deed ik ook en uiteindelijk ging mm vriend toch maar mee en vond hij het ook niet erg meer. Wij hebben in november de onderzoeken gehad en alles was heel goed die vrouw zei een normale uitslag bij een zaadonderzoek was vanaf 15% (dat moest je dan leer een miljoen doen). Mijn vriend kwam uit op 53.9% haha dus die heeft genoeg zwemmers. Ik geef je groot gelijk hoor, ik ben ook huismoeder en dan rook je ook veel meer dan als je werkt en is het ook veeeel moeilijker om te stoppen. Ik kon gewoon niet stoppen ook niet tijdens de zwangerschap (het is niet goed en zal het ook nooit goedpraten) maar rookte echt veeeel minder dan normaal. Mn zoontje is gelukkig gezond dus ja...maar wil het de volgende keer wel proberen. Maar goed...wat doe je eraan haha ik ben echt niet de enigste.