NOD lijst 15 - 21 februari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Hinti, 12 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier vandaag een heel zwaar onderbuikgevoel kan t niet beschrijven misschien ook wel ong.. dan een enorm korte cyclus kan er toch geen pijl op trekken!
    Vind het wachten steeds frustrerende worden :(.. Bijna 1.5 jaar geeft voor mij t gevoel lukt t ooit nog???
    Wij waren ook verwend met snel zwanger bij onze zoon en nu?
    Merk dat ik er steeds verdrietige om wordt.. :(

2. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    *verdrietiger..

3. Blondie87

Blondie87 Actief lid

25 okt 2015
    218
    1
    18
    NULL
    Twente
    Nee ben je zeker niet. M'n ma heeft 5 gezonde kinderen
    Op de wereld gezet. M'n broertje was zelfs 8 pond.
    En nee goed is het absoluut niet, en hoop echt dat je kan stoppen. Je leven wordt zo veel beter geloof me. Je krijgt veel meer smaak met eten, je rent te trap op zonder hijgen, vrolijker, je leeft minder dwangmatig, kortom alleen maar positief. Maarja de stap he en dan de eerste week. Maar met steun kan iedereen
    Stoppen. Met gezeur wordt t 100x moeilijker

4. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Meid, ik snap je helemaal.
    We zijn bijna even lang bezig (en ik gebruik ook al zolang ovulatietesten) en het verdriet en de angst dat het niet meer mag lukken word elke maand groter.

Ben je al bij de gynaecoloog geweest?
    Hier ook tranen met tuiten elke maand zodra de menstruatie weer doorbreekt maar daarna denk ik weer "nou we gaan er weer voor" maar lukt het ons deze maand weer niet dan gaan wij weer naar het ziekenhuis toe.

5. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Klopt idd maar als je die knop nog niet omgezet hebt dan kun je het wel shaken.
    haha ooit komt die dag! :p

6. Blondie87

Blondie87 Actief lid

25 okt 2015
    218
    1
    18
    NULL
    Twente
    Even een stevige digi knuffel voor alle dames die deze kunnen gebruiken. T is zenuwslopend! Maar de aanhouder wint! Hoop op veel mooie rose testen in onze lijst.

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik mag officiel op rood! Heb weer bloedverlies dus ik geloof er ni meer in voor deze ronde.
    Volgende ronde beter
    Succes dames met afwachten en testen! Ik ga jullie volgen :)

8. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    #448 TrotseMama1990, 10 feb 2016
    Laatst bewerkt: 10 feb 2016
    Bedankt blondie, voor jou ook een dikke digi knuffel.

Aahh nee D83, wat balen zeg ...
    Hopelijk de volgende ronde meer geluk xxx ook we hele dikke knuffel voor jou

9. Blondie87

Blondie87 Actief lid

25 okt 2015
    218
    1
    18
    NULL
    Twente
    Balen meid. Hoop dat je de volgende ronde meer gelukt hebt. Sterkte en dikke knuf

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx lieverds komt goed
    M'n lichaam heeft gwn even nodig na t verwijderen van m'n spiraal

11. Blondie87

Blondie87 Actief lid

25 okt 2015
    218
    1
    18
    NULL
    Twente
    Denk trouwens dat ik op de 18 moet. Ik had
    Donderdags m'n ei. En teste di +- positief met ovu test

12. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja mijn mmm begint zodra ik ong wordt. Dus extra spannend.. dan begin ik met dag 3 vd cyclus met bloed prikken en die week erop weer n afspraak!
    Ben eind januari bij de gyneacoloog geweest ivm buikpijn en onregelmatige cyclussen en nu al 1.5 jr bezig voor een tweede wondertje... Blijf hoop houden maar 't vertrouwen erin is wel naar 0.0 gedaald.. :(

13. Blondie87

Blondie87 Actief lid

25 okt 2015
    218
    1
    18
    NULL
    Twente
    Extra spannend dus bella! Zal extra voor je duimen!
    Gelukkig ben je niet alleen, veel dames die ook lang bezig zijn.
    T geeft mij altijd wel een fijn gevoel. Kun je tenminste bij iemand je frustratie en onzekerheid kwijt.

14. zowie01

zowie01 Lid

6 sep 2015
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij zijn deze maand ook al een jaar bezig.. 😧 Begin er ook een beetje moedeloos van te worden af en toe.. Als het in mei nog niet gelukt is wil ik terug naar de gynaecoloog.. Dan kijken wat de vervolg stappen zijn.
    Wat dat roken betreft.. Ben nu ruim een jaar ef vanaf.. De reden dag ik stopte is omdat we een kindje wouden.. Ik moet zeggen had geen betere keus kunnen maken maar weeg wel wat voor een hel het is om te stoppen. Heb zelf ruim 20 jaar gerookt en vaak een stoppoging gedaan.. Nu dus eindelijk gelukt.. De eerste maand was hel... Daarna ging het steeds beter.. Nadeel wel.. 10 kilo zwaarder 😢😧 maar goed.. Ik vind dat een ieder zelf bepaalt of hij/zij rookt of niet. We zijn allemaal volwassenen en weten echt wel dat het beter is om niet te doen..

Maar goed.. Het wordt iig steeds spannender hier 😊Kijk echt uit naar de positieve testjes! Hier menstruatieachtige krampen en steken achter het schaambot (dat nog niet eerder gehad die steken) dus hoop op goede afloop 😍💙💜
    Iedereen heel veel succes

15. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Zou iemand de lijst kunnen updaten? Ik weet namelijk niet echt hoe dat moet :( ...sorry niet eerder gedaan.

16. Hoop31

Hoop31 Lid

11 jan 2016
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    #456 Hoop31, 10 feb 2016
    Laatst bewerkt: 10 feb 2016
    Hai allemaal,

Ik zou ook graag op de lijst willen. Ik weet alleen niet hoe dat moet.

Ik ben Hoop31 31 jaar gaan voor ons eerste kindje en dit is de 10000ste poging :) Zijn al jaren bezig. Maar weet nu sinds 6 maanden dat ik PCOS heb en ik krijg hier ook medicatie voor en mijn cyclus is nu ook regelmatig.

Hebben mensen al kwalen? En zijn er mensen die ook temperaturen?
    Mijn NOD is 15 februari.

17. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Oké idd spannend dan zeg.
    Hopelijk mogen we allemaal snel een positieve test in onze handen houden.
    Ja het vertrouwen in je eigen lichaam daald idd snel naar 0.0, ik weet er alles van.
    De vragen gaan elke dag door mm koppie, "mag het ooit nog wel es gebeuren" ... "wanneer is die test eindelijk snel positief"...."heeft het nog zin om hoop te houden?" Maar goed...time will tell

18. trotsemoeder90

trotsemoeder90 Actief lid

11 jan 2016
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha grappig dat veel mensen in dit topic roken. Gewoonlijk wordt je aan alle kanten aangevallen. Ben zelf wel gestopt en oh wat vond ik dat moeilijk.. sterkte d83! Hopelijk heeft je lichaam het weer snel op de rit.

19. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Daar was ik ook ff bang voor maar toen dacht ik "Tis mijn leven en willen ze commentaar geven dan rook ik er echt geen sigaretje minder van" haha alsof ik dan ineens zou stoppen omdat mensen gaan zeuren...dan rook ik er juist 1 op hun gezeur hahahaha.

Gelukkig zijn hier alleen maar leuke dames/meiden die elkaar waarderen.
    En we kunnen alles met elkaar delen, harten luchten...fijn toch :D
    De mede rokers weten hoe moeilijk het is om te stoppen en commentaar is niet nodig.

Alle rokers weten dat het niet goed is maar het is ieder zn eigen keus ;)

20. trotsemoeder90

trotsemoeder90 Actief lid

11 jan 2016
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies goed verwoord👍👍

Deel Deze Pagina