Zo, ik ben nieuw hier en kan de laatste versie van de lijst niet vinden. Mijn NOD (weer een term geleerd vandaag) is de 17e. Ik dacht dat je pas vanaf die datum kon testen? Ik lees veel verhalen van dames hier die al hebben getest?
Wouw goed nieuws al!!! van harte allebei. Echt super nieuws. Hoop dat alles ook verder goed gaat. Geniet er enorm van. Even uit nieuwschierigheod he. Wanneer was jullie NOD en hadden jullie op voorhamd al een beetje klachten of dingen waarvan je dacht o.k dat heb ik normaalgesproken niet. Of voelden jullie helemaal niets? Ik hoor het heel graag. Mijn NOD is namelijk 15 en ik voel niets behalve beetje krampjes. Alsof ong moet plaatsvinden.
Vind het zelf met streepjes altijd zo moeilijk als ze nog niet zo zichtbaar zijn. Maar hier kan je niet omheen. Gefeliciteerd !
Thx allemaal! Wauw, en dat in 1x....kan t bijna niet geloven.... Hier wel kwaaltjes waardoor ik eerder ben gaan testen. Lig sinds gisterenochtend kotsmisselijk op de bank (buikgriep dacht ik) maar ik denken dat ik weet waar dat vanaf komt nu!
Ssan1985: Proficiat eerste roze! SmMy: Wat jammer, maar misschien kan het nog he. Moed nog niet opgeven!
Helaas ga ik niet in de groepsapp! Ik zie dat blondie uit twente komt, me2 🙈 beetje riskant haha. Leuk initiatief hoor!! Nog 7dagen dan testen! Heb zere borsten. En voel me anders, maja dat zegt niks haha spannend!! Wie waagt er een testje op valentijnsdag?
Hier jeuken tepels, beetje misselijk, moe, vage hoofdpijn en af en toe wat krampjes. . Ik probeer te wachten tot aan mn nod, die is dinsdag.. Dus nog heel ff geduld.. Geen idee of ik het ga volhouden 😂