MamaDaanT;19412959]♡ NOD lijst 15 - 21 februari 2016 ♡[/B] 15. (3) Ssan1985, 30 jaar, 2de kindje, ronde 2 SmMy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Eef92, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Perdiz, 33 jaar, ronde 5, 1e kindje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (2) Hinti, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Rhea90, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 DRLB, 21 jaar, 1e kindje, ronde 3 17. (0) 18. (0) 19. (0) 20. (0) Nic2910, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi meiden, ik wil mij hier ook graag aanmelden. Ik zit helaas midden in een miskraam na een zwangerschapsduur van 5 weken. Dit is mijn derde dag bloedverlies en tel vanaf de eerste dag van het bloedverlies. Gemiddeld een cyclus van 28 dagen. Ik ben erg verdrietig maar zie stiekem ook weer uit naar oplopende testjes ipv aflopend. Dit wordt onze tweederonde voor ons tweede kindje. Van ons eerste kindje waren we ook gelijk in de eerste ronde zwanger. Ik ben nu dus best benieuwd hoe mijn cyclus gaat lopen. Ik slik ook foliumzuur een wit met geel potje ben de naam even kwijt .
Ik ga ze woensdag halen dus dan begin ik er meteen mee! Ik hoop ook op heel veel roze, dat we elkaar veel geluk mogen brengen Wat toevallig dat veel nu gaan beginnen met ovu testen, ik ook! Ik heb de dipsticks besteld bij Zwanger&Kids - was best goedkoop en werden aangeraden hier op het forum. Welke gaan jullie gebruiken? En wanneer moet ik beginnen? Mijn laatste cyclus was 38 dagen, daarvoor elke keer 28/29 dagen dus geen idee wat mijn lf of iets is...
Ah leuk, dan zijn we ongeveer dezelfde week gestart, ik op zondag jij de maandag! Ook ik ga de dipsticks van zk gebruiken. Heb er 10 besteld dus begin redelijk op tijd, ook ga ik erbij temperaturen. Had afgelopen maand op cd 14 m'n positieve ovu test, was de derde dag dat ik toen testte. Hopelijk vinden we ons ei!!
Jaaa hoop het ook en dan flink klussen ik heb er 18 besteld, waren sets van 6. Misschien een beetje veel maarja, beter te veel dan te weinig haha. Ik ga niet temperaturen, 1x geprobeerd maar raakte gestresst doordat ik of te laat was of er s nachts uit was geweest of ik kon een keer uitslapen en dan moest ik die temp meten. Ben niet zo goed in doorslapen als ik echt wakker ben geweest Hoop zo dat het deze ronde nou eindelijk eens lukt, zijn al bijna een jaar bezig waarvan 3x een langere cyclus en daardoor 3 maanden bijna misgelopen.. We hebben afgesproken als het deze maand niet lukt dat we toch maar naar de dokter gaan. Iedereen om me heen wordt meteen zwanger en wij doen er al zo lang over. Niet eerlijk om zo te denken maar soms vind ik het ook niet eerlijk stom he maar kan er niks aan doen
En zeker spannend van je pendels!! Hoop dat ze mogen uitkomen voor je! Ik had er 1 voor december, maar helaas dus hoop dat die van februari voor mij ook uitkomt
♡ NOD lijst 15 - 21 februari 2016 ♡ 15. (4) Ssan1985, 30 jaar, 2de kindje, ronde 2 SmMy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Eef92, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 16. (4) Hinti, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Rhea90, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 DRLB, 21 jaar, 1e kindje, ronde 3 Rachel93, 22 jaar, 1e kindje, ronde 3 17. (0) 18. (0) 19. (0) 20. (0) Nic2910, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Had me bij de verkeerde NOD groep aangemeld! In plaats van 14 feb na nieuwe berekeningen pas 16 feb mijn NOD! Dus ik babbel gezellig met jullie mee aankomende periode. Deze maand wilde ik het eens gaan aan kijken met ovulatietesten! Ben heel erg benieuwd of het mij bevalt! Succes allemaal deze nieuwe ronde en dat we allemaal maar knaltesten krijgen!
Ik heb mijn testen besteld op 2besure. Snelle levering en goedkoper als zwanger en kids Toen wees iemand me op ebay. Normaal denk je daar bij zoiets niet aan maar heb daar ook besteld. 50st voor ongeveer 5 euro of zo. Besteld in shanghai en had het met 1,5 week in huis Moet je zoeken op ovulation test en optie worldwide
Jaa dat stressen van temperaturen snap ik wel ja. Ik ga voor je duimen dat het lukt, alle dames op groen deze ronde haha Hopelijk is het een gezegende NOD groep 🙏🏻
jaaaa laten we het hopen dat we deze ronde mooi afsluiten! en idd een hoop meiden aan de ovulatietesten! ik ga volgendeweek er mee beginnen ik heb ze van sensitest! vorge maand ook mee gedaan en goeie duidelijke testen gehad! maar helaas met innesteling fout gegaan! heb granaatappelsap gekocht en vind het heerlijk! en hopen dat het nog iets doet!
Wordt het dan niet allemaal redelijk geforceerd? Of zijn jullie al heel lang bezig? Wat vervelend Nic al een jaar bezig en geen positieve test. Misschien moet ik het ook een ronde proberen. Na een mk is het denk ik best lastig om je ei te vinden zonder testjes. Maar volgens mij is het best gecomoliceerd die Ovulatietesten als ik al die fora lees.
Ik ben het daar in wel met je eens! Ik ben ook bang dat het te geforceerd gaat worden als je die testen gaat doen. Maar we hebben het er over gehad met het idee dat ik dan wel wat meer inzicht krijg met wat er allemaal gebeurt met me lichaam en wanneer die eisprong nu echt is, of mijn ideeën van krampen ook echt die eisprong is? Of ben ik gewoon nog aan het ontpillen? Ik hoop even op wat meer antwoorden om mijn eigen lichaam te leren kennen, ik ging al toen ik 12 jaar was aan de pil omdat ik elke maand aan bloedarmoede hing en eigenlijk van de pijn al niks meer kon doen als kind.. Dus nu naar 10 jaar pil vrij! En het voelt goed gek genoeg! Met de pil was ik 7/8 dagen heftig ongesteld en nu maar 4 dagen en het is gewoon over!
Nog een vraagje trouwens! Moet ik de menstruatie die kwam na mijn laatste pil als de eerste ronde eigenlijk al zien? Wat ik lees nu overal het woord ontrekkingsbloed? 20 november me laatste pil gehad en werd 23 november ongesteld, maar telt die maand dan al? Was toen ook zwaar aan het ontpillen. En werd na 27 dagen weer ongesteld. Is dit dan pas me 2e ronde? Of moet ik het toch als 3e ronde zien?
♡ NOD lijst 15 - 21 februari 2016 ♡ 15. (4) Ssan1985, 30 jaar, 2de kindje, ronde 2 SmMy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Eef92, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 16. (4) Hinti, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Rhea90, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 DRLB, 21 jaar, 1e kindje, ronde 3 Rachel93, 22 jaar, 1e kindje, ronde 3 17. (0) 18. (0) Nirak1978, 37 jaar, 4e kindje, ronde 1 19. (0) 20. (0) Nic2910, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hallo allemaal! Ik heb mezelf er ook op gezet. Wij gaan voor een vierde wonder. Ik kan niet wachten! Ik had van de vorige zwangerschap nog multivitaminen liggen, dus die gaan eerst op. Wauw, ik vind het net zo spannend als de vorige 3!
Heel begrijpelijk. Ik heb geen enkel idee wanneer mijn eisprong is. Ik voel het niet. Heb bij m'n eerste zwangerschap waarschijnlijk wel de innestelling gevoeld. Kan je helaas geen antwoord op je menstruatievraag geven, sorry!
Welkom nirak! Spannend he @Vakantieganger & rachel: het kan inderdaad door sommigen als geforceerd gezien worden, eerlijk gezegd vond ik dat ook heel lang en daarom heb ik het ook nog niet gedaan. Maar we zijn nu bijna een jaar verder en wil nu toch wel eens weten waarom het niet lukt. Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is, wel een idee omdat ik altijd halverwege veel gemene steken heb gehad maar zeker weten doe ik het niet. Ik hoop met de testen dus zoals hierboven al gezegd wordt wat beter uit kan pluizen hoe mn lichaam werkt en wat er afspeelt daar beneden. Ik heb vandaag de dipsticks binnen gekregen, maar weet niet precies wanneer ik moet beginnen Ik denk dat ik na een week of max 10 dagen maar ga beginnen.. @rachel: ik zou het ook zien als onttrekkingsbloed. Je eerste keer ongesteld is als je je onttrekkingsbloed hebt gehad nadat je bent gestopt met de pil - dus eigenlijk de "2e" keer dat je ongesteld wordt. Maar kan het ook mis hebben hoor