Spannend! Duim voor je dat het morgen duidelijker is! En dan wel op roze he?! Veel te weinig roze nog hier!
Het was nog heg enige lichtpuntje wat ik nog had na afgelopen weekend. Afgelopen zaterdag mijn opa verloren. Heb hem in ieder geval kunnen vertellen die middag dat we waren begonnen met een kindje krijgen. Maar inderdaad hopelijk meer geluk volgende ronde en dat hoop ik voor iedereen die al op rood staat!
Sterkte Rachel93! Extra veel geluk komende tijd!! Hier een witte test vanmorgen. Nu 15 dagen na positieve ovulatietest. Heb ook geen symptomen. Laat me maar snel ongesteld worden, kan ik weer door voor m'n gevoel. Naar ronde 8, nooit gedacht dat het zo lang zou duren..
Sterkte Rachel93! Hier nog steeds niets. Ook geen krampen, wat ik normaal gesproken wel al een paar dagen voor mijn menstruatie heb (morgen NOD), dus we zullen zien morgen.
Dames op rood, jammer!! Dames op roze, gefeliciteerd !! Ik ga zaterdag testen dan ben ik 15dpo Heb geen testen in huis dus kan prima haha
he dames dat zijn geen goede berichten ...knuffffff al en op naar een volgende positieve ronde dan! Vind het wel erg weinig roze nog hier in de lijst . Dames die nog kans maken kleur de lijst even wat op
Hoihoi, ik heb gisterochtend negatief getest. Na een kop thee dus niet met ochtend urine. Ben ontzettend moe en heb hoofdpijn dus denk dat de menstruatie wel doorbreekt. Normaal voel ik de zwangerschap wel een week eerder. Maar geen bloed geeft moed haha.
Verder gefeliciteerd voor de dames op roze. Sterkte voor de dames op rood en voor de rest nog even geduld. Hoop dat jullie de lijst mooi roze gaan kleuren !
Vannacht rond half 4 getest. Maar was heel veel plas omdat ik aan het ophouden was voor vanochtend en toen even dip gehad omdat hij voor me gevoel niet opgelopen was. Vanochtend rond 7 uur weer getest. Toen gewacht tot daglicht en het lijkt wat hoopvoller.
Wat balen voor degene die op rood staan. Is zo moeilijk om elke maand weer in die spanning te zitten en dan weer die domper dat het niet gelukt is. Hier sinds vanochtend het gevoel dat ik ongesteld moet worden gister erg zere borsten alsof er kruimels in m'n bh zaten. Vandaag maar vaak naar de wc om te kijken of het hem toch niet gaat worden deze maand. Binnenkort uitslag van de Gyno op onze testen. Als alles goed is weer 6 maanden proberen..... Iedereen zegt ook zodra je het los laat lukt het haha maar ja hoe laat je het los? We willen ook nog een vakantie boeken maar met dat zika virus weten we niet welke kant we op moeten en ja wie weet boek je Aruba ben je zwanger haha
Volgens mij gaan ze flexibel om het annuleren vanwege zika! En ja dat loslaten... niet te doen he. Het is ook onzin natuurlijk, "als je het loslaat lukt het" - alsof het je eigen schuld is. Het is nu eenmaal iets waar je vrijwel geen invloed op hebt, behalve gezond leven en beetje gericht klussen.
Ja heb al voorgesteld om een hond te kopen als het niet gaat lukken, ik wil er heel graag 1 maar m'n vriend trapte er niet in haha . Ik zei dat ik het dan wel "los kon laten" Misschien dat we maar gewoon moeten boeken inderdaad! We willen graag naar Cuba. Het is daar nu nog niet maar ja die mug denkt er niet bij na als hij een bordje Aruba of Cuba ziet welke kant hij op moet haha