Super dat je gestopt bent! Veel succes! Ik hoop dat het jou beter af gaat dan bij mij. Ben nu ruim 2 jaar gestopt en heb nog dikwijls zin in een sigaretje! :s waarom ben ik er toch ooit aan begonnen! Jeugdzonde he!
haha jaa echt he! vine zo knap van de mensen die zo lang gestopt zijn! ben ook al eerder gestopt geweest maar dan steeds toch weer naar enige tijd in de verleiding gekomen en ook meteen weer om! dus echt ik moet er ook helemaal van af blijver! ook niet er en toe meer met een feestje! maar tot nu toe gaat het goed! zoek steeds afleiding! nu volhouden 😆
@SmMy Daar heb je ook gelijk in. Het past gewoon nooit. Maar je hebt gelijk je weet ook niet hoe snel het lukt. Door je berichtje heb ik wel weer zin er voor te gaan . En dan het liefst ook gelijk haha. Ik heb altijd weinig geduld. Als ik iets wil wil ik het nu. Niet altijd handig..
Dank meid. Ik kon mijn naam al niet meer vinden. Houd mij nog maar even datumloos . Ik moet even kijken hoe lang het bloeden aanhoudt, dan kan ik beter een schatting maken denk ik. Moeilijk na een mk heb ik gelezen.
Misschien gek dat ik het zeg.. Maar je hebt nu een dochter van pas 5 maanden. Wil je daar niet even optimaal van genieten. Ik denk dat je ook druk genoeg bent met je nieuwe baan? En dan misschien als de de kleine een jaar is beginnen aan een tweede?
haha jaa dat ken ik ik ben net zo! en geen geduld! maja we wachten moeder natuur wel af! maa zie dat je er al heb van 5 maand! wel pittig zo achter elkaar denk ik! heb nu zoontje van 2 en dat is nog pittig! lekker peuterpubertijd! maar dan heb jij dat wel lekker vlot achter elkaar, ga je gewoon door met wat je nu doet!
@SmMy: ik zeg nooit nooit, denk wel dat er zo eens een bui gaat komen dat ik weer naar een sigaretje grijp. Als ik me heel slecht voel of in een dronken bui we zullen wel zien, maar vind het super zo nu. Geen stank doe rond me hangt @Rhea90: lekker doen waar je jezelf goed bij voelt! Ben je klaar voor een 2de spruit dan zou ik er voor gaan en niet te veel piekeren over het werk zoals andere dames hier zeggen: er is altijd wel iets dat je kleintje nu nog maar 5 maanden is is heel goed te doen hoor, spreek uit ervaring hier was ik na 4 maanden al terug zwanger en zijn nu opnieuw bezig voor nr3. Sommige dagen is het wel hectisch maar dat nemen we er graag bij Ik ben geen pil beginnen nemen na de bevalling, zijn van het principe: laat de natuur zijn gangetje maar gaan!
Dit is mijn eerste ovu test, net om 17:00 gedaan. Hopelijk loopt ie op maar las al dat dit helemaal niet hoeft 😅
Graag gedaan trouwens meiden😘 En supergoed dat je gestopt bent SmMy! Denk maar aan het goede doel waar je het voor doet, dat maakt een hoop goed 😊
Ooo je bent al begonnen!! Ik had vorige maand wel dat ie op en afliep en echt een flinke knaller gehad, dus begin maar al met klussen hahaha
Hey ja wat moet je met werk. Hier hadden we hetzelfde maar ml zei toen ook van je hebt jaren alles aan de kwnt geschoven voor werk nu is het tijd voor ons. Het komt toch nooit uit en als de baas je kwijt wilt doen ze het toch wel Hier ook aan de ovutesten maar nog geen streepjes gevonden haha
Jaaa haha 😁! Zit nu op dag 10 vanaf de eerste dag van menstruatie, dus dacht laten we maar beginnen gezien ik normaal 28-30 dagen cyclus heb maar vorige maand opeens 38 dagen. Dus we zullen het zeker gezellig gaan maken😏 Wanneer begin jij ermee?
jaa bij mij liepen ze ook wel iets op maar dat was echt 3 dagen voor me ei die week er voor had ik dan weer donkerder dan de andere x! ik denk dat ik ook toch maar ga beginnen morgen met de testen wil me ei.niet missen! En Dames nog niet gerookt😆 ben trots! idd allemaal voor een goed doela
Ik ga vanaf morgen beginnen met ovu testen, maar ik heb een vaag vermoeden dat mijn ei eerder is als normaal. Normaal vrij laat, tussen dag 16 en 20, en nu pas op cd 11 maar ik heb al wat beter slijm en dacht net wat lichte steekjes te voelen. Ik hoop zoooo dat het deze maand raak mag zijn!
Mijn nod is 18 feb. Wanneer kan ik dan beginnen met ovulatie testen ? Ik ben nu ook een paar weken gestopt met roken... Tis pittig maar voor een heel gezond en mooi doel.
Leinrob, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Nod is 15 Februari Ik ben vooral een lezer heb ik gemerkt de afgelopen maanden, hoop dat dat geen probleem is.
Goedemorgen, na enige tijd lezen wil ik me graag toevoegen aan deze NOD lijst. Heel de week last gehad van allemaal kwaaltjes maar vanochtend helaas ongesteld geworden. Had erg last van rugpijn, hoofdpijn, heel veel eten of helemaal niet, wakker liggen, niet kunnen slapen. Oftewel ben voor de gek gehouden. We zijn nu 16 maanden bezig met 1 miskraam. Was toen na 2 maanden raak en met 8,5 week een miskraam. Ga nu een afspraak bij de dokter maken. Mijn volgende NOD is 18 februari.
♡ NOD lijst 15 - 21 februari 2016 ♡ 15. (5) Ssan1985, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 SmMy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Eef92, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 Leinrob, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 16. (6) Hinti, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Rhea90, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 DRLB, 21 jaar, 1e kindje, ronde 3 Rachel93, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 Sloppyslayer, 41 jaar, 3e kindje, ronde ?? BertxBirgit, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 17. (2) Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 14 Blondie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 14 MMM 18. (3) Nirak1978, 37 jaar, 4e kindje, ronde 1 Trotsemoeder90, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lot24, ?? jaar, ??e kindje, ronde ?? 19. (1) Maritiem, 25 jaar, 2e kindje, ronde 6 20. (2) Nic2910, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 LientjeLief, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7 21. (0) Datumloos. (1) Vakantieganger, ?? jaar, ??e kindje, ronde ?? Buiten de lijst. (0) Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)