Zo, lijst weer aangepast maar heb niet alle gegevens van jou Lot24. je leeftijd, hoeveelste kindje en welke ronde.
♡ NOD lijst 15 - 21 februari 2016 ♡ 15. (5) Ssan1985, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 SmMy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Eef92, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 Leinrob, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 16. (6) Hinti, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Rhea90, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 DRLB, 21 jaar, 1e kindje, ronde 3 Rachel93, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 Sloppyslayer, 41 jaar, 3e kindje, ronde ?? BertxBirgit, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 17. (2) Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 14 Blondie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 14 MMM 18. (3) Nirak1978, 37 jaar, 4e kindje, ronde 1 Trotsemoeder90, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lot24, 31 jaar, 1e kindje, ronde 13 na mk 19. (1) Maritiem, 25 jaar, 2e kindje, ronde 6 20. (2) Nic2910, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 LientjeLief, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7 21. (0) Datumloos. (1) Vakantieganger, ?? jaar, ??e kindje, ronde ?? Buiten de lijst. (0) Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik ook pas net in menstruatie. Ik heb meestal ook maar 2 ovulatitesten nodig, daarvan is er 1 donker en dan de dag erna wat lichter. Kan alles uit tellen en begin ik nu op vrijdag dan volgende maand op donderdag. Zou toch een makkie moeten zijn zou je zeggen ben heel benieuwd wat de dokter gaat zeggen. Doordat we het de eerste keer al verteld hadden en daarna een miskraam kregen heb ik ook het idee dat iedereen op me let en alsof er een druk op staat waarom we ondertussen alweer bijna een jaar verder zijn.
@lot24, dat van druk voelen van andere ervaar ik ook. Wij zijn afgelopen september getrouwd en al een kindje dus iedereen om ons heen zit steeds: "en?en?en?" Bloedirritant is dat. Hier vorige cyclus van 86 dagen gehad, vandaag op dag 16 en sinds vandaag wat eiwit/plakkerige afscheiding onder. Ben al blij dat er iets aan de gang aan gaan is, heb ik de vorige keer bijna 3 maanden op gewacht. Ovu-test was vanmorgen omo-wit maar dat verwachte ik al. Ik hoop volgende week wat resultaat te zien.....spannend!
Ik probeer het lijstje bij te werken maar hij doet t niet. 18 februari Wjvm , 31 jr, 1e kindje, 2e ronde 15dec 2015 spiraal verwijderd
Zou iemand me op de lijst willen zetten? MamavanHayden 26 jaar 2e kindje ronde 34. NOD is 20 februari (Hoe mooi zou t zijn als ik op de 5e verjaardag van mijn zoontje eindelijk positief zou testen!?) Alvast bedankt😉
Dat zou echt mooi zijn 😊 Ik hoop het voor je! Hier gister nog een ovutest gedaan, was net zo'n streep als ik hier geplaatst had dus ik denk dat ie er wel aan zit te komen. Ben nu op dag 11 van mn cyclus. Hoe gaat het met jullie meiden 😃? Ik merk dat ik steeds vaker naar schattige kleertjes kijk bijvoorbeeld haha, hopend dat ik dat ook snel kan kopen!
Hallo iedereen, wil er iemand mij op de lijst zetten? Esfie, 31 jaar, ronde 12, 2de kindje Nod is 20 feb.
Ik hoop ook op veel positieve testjes deze maand. Mijn bloedverlies na vroege miskraam van 5 weken is nu nihil. Hoop dat m'n eisprong niet te lang op zich laat wachten want ik wil ook zo graag kleertjes kopen en straks een zacht babytje knuffelen.
Uhm ik heb mij vergist in m'n volgende nod datum. Zou iemand mij ipv 15 februari op 18 februari willen zetten? Dus Perdiz, 33 jaar, 1e kindje ronde 5, nod 18 februari Thanks
Waaaa wat een hoop berichten. Moet toch wat vaker kijken haha Ben na mijn menstruatie begonnen met tempen.. Tja kon het toch niet laten haha. Is ook een kleine moeite sochtends. cD 9 alweer
Hallo meiden, Ik zou ook graag willen mee kletsen met deze groep. Zou iemand mij erbij willen zetten. Mama S, 27 jaar, ronde 7, derde kindje Ik mag op datumloos, maar het is ergens is de week van 15 tm 21 feb. Cyclus varieert van 36 - 45 dagen. Deze ronde ga ik voor het eerst met ovulatietesten beginnen, heb van clearblue besteld.. Wel duur, maar kan heel slecht tegen streepjes kijken... zie bijna geen verschil bij mij, dus tijd voor duidelijkheid! Hoop op veel roze.. vorige lijst was wat deprimerend!! We gaaan ervoorrr!
Ik heb gister een hele stapel ovulatie en zwangerschaps testen binnen gekregen dus laat de pret maar beginnen
wouwwwiee zijn er genoeg bij gekomen! ik ben zelf 18 februari jarig dus zou voor mij ook een mooi kado zijn een positieve zwangerschapstest! maar we wachten af! vind het wel weer heel spannend! ik ben net begonnen met ovulatietesten verwacht aankomend weekend dat het zo ver is! ik hoop het haha gaat het een gezellig weekend worden