Gezellig hoor, groepje wordt steeds groter Ik start denk ik vanavond met ovulatietesten, vorige cyclus had ik m'n ei op cd 14 en zit nu alweer op cd 8
♡ NOD lijst 15 - 21 februari 2016 ♡ 15. (4) Ssan1985, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 SmMy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Eef92, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Leinrob, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 16. (6) Hinti, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Rhea90, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 DRLB, 21 jaar, 1e kindje, ronde 3 Rachel93, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 Sloppyslayer, 41 jaar, 3e kindje, ronde ?? BertxBirgit, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 17. (2) Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 14 Blondie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 14 MMM 18. (5) Nirak1978, 37 jaar, 4e kindje, ronde 1 Trotsemoeder90, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lot24, 31 jaar, 1e kindje, ronde 13 na mk Wjvm, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2 Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 19. (1) Maritiem, 25 jaar, 2e kindje, ronde 6 20. (5) Nic2910, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 LientjeLief, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7 MamavanHayden, 26 jaar, 2e kindje, ronde 34 Bliksem1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Esfie, 31 jaar, 2e kindje, ronde 12 21. (0) Datumloos. (2) Vakantieganger, ?? jaar, ??e kindje, ronde ?? MamaS, 27 jaar, 3e kindje, ronde 7 Buiten de lijst. (0) Totaal: 25 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Lijst is weer helemaal up to date had er gisteren geen tijd meer voor, hebben een hele dag nieuwjaarsfeest gehad met de familie van men vriend. Ik was stik kapot! Aan alle nieuwe dames nog veel succes deze ronde!
En, hoe staat het er hier voor bij iedereen? Al positieve ovulatie testen gespot?? Hier inmiddels aangekomen op dag 19, nog geen positieve ovulatietest gehad. Ik heb altijd wel lange cyclussen, bij mijn vorige zwangerschap zat dat tussen de 40 en 45 dagen dus verwacht niet dat dat nu ineens minder wordt. Maar hoop wel rond die 40-45 dagen te zitten ipv mijn laatste cyclus van 86 dagen 😰. Ik hoop dat ik gewoon 1 cyclus heb overgeslagen en nu weer op normaal zit. Dat zou betekenen dat ik in het weekend of vlak daarna mijn eisprong moet hebben. Ben benieuwd!
Dankjewel voor het updaten van de lijst! Ik zit momenteel midden in de verbouwing van ons eerste huis, de afrondende fase van mijn scriptie, en deze week heb ik mijn laatste tentamens... Zodra ik mijn concept van de scriptie final heb, en mijn tentamens achter de rug zijn (dit zal na donderdag zijn) ga ik je helpen met de lijst bijhouden!! Laten we samen voor roze gaan! <3
Spannend hè? Ik heb eergisteren m'n laatste beetje bloed verloren na een vroege mk van 5 weken. Ik zit nu toch te twijfelen om voor t eerst ovulatietestjes te kopen, om te weten of ik een eitje krijg deze maand. Of dat ik deze maand als verloren moet beschouwen.
@vakantieganger, wat vervelend van je miskraam 😔. Helaas hier ook ervaring mee, mk bij 7 weken maar wel direct ronde erop zwanger van onze dochter!
Graag gedaan hoor. Ben een beetje een lijstjesfreak ik vind het wel fijn om die bij te houden. DRLB: veel succes met de verbouwingen en scriptie. Hier zijn we ook met grote werken bezig. Zijn nu een dik jaar geleden verhuist en hebben nieuwe ramen gestoken, ventilatie gehangen, de tuin helemaal omgewoeld en gelijk getrokken, enz.. Dit jaar gaan we het dak isoleren en de boven helemaal verbouwen want dat is nog ruwbouw. Ook (eindelijk!) alles opnieuw behangen en schilderen. Dus nog werk genoeg hier
Ja, ik vind het ook heel naar. Je weet dat het kan maar doordat ik het nog nooit had meegemaakt dacht ik heel naief, dat overkomt mij niet. Mooi wel dus . Maar jouw berichtje geeft mij weer een beetje hoop. Pfff wat duurt het nog lang he voor we kunnen testen.
Jaa ik kan nog net mee doen met dit NOD forum. Wil iemand mij erbij zetten? Krijg het niet voor me kaar.... :S Mijn naam is Julyn ben 25 jaar en we zijn bezig voor ons eerste kindje. Dit is nu de 2e ronde na een MA bij 12 weken. Helaas afgelopen maand geen ei gehad, dus heb veel hoop en vertrouwen in deze ronde Mijn NOD valt btw op 21 februari! Succes voor alle andere dames
Ja veel te langzaam!! 😩 Ik ben nu ook bezig met ovu testen maar het is zo irritant dat het per dag en per keer kan verschillen.. Nu heb ik ook niet netjes elke keer dezelfde tijd gedaan maar heb 1 donkere streep gehad (net niet even donker) en daarna alleen lichte streepjes. Zou mn ei al geweest zijn? Ik voel de laatste twee dagen veel steekjes maar nog niet dat ongesteldheidsgevoel wat ik normaal wel heb.
Ik ook 😦 ook begonnen met ovulatietesten, als me cyclus beetje het zelfde is dan heb ik van het weekend me ei! ik hoop het!
Ik wil ook m'n eisprong leren herkennen. Dus ik was op zoek naar een ovulatietest. Ha, ik ben nog op vakantie. Geen ovulatietest te bekennen hier op de Dominicaanse. Ik weer met m'n goede ideeen . Lekker de natuur z'n ding laten doen LOL.
Ik ben ook al begonnen met ovulatietesten ook al weet ik dat ik waarschijnlijk pas maandag een positieve test heb, op dag 14. Dat was bij mijn vorige 2 kindjes namelijk ook zo. Maar goed, ik wil hem ook echt niet missen!
♡ NOD lijst 15 - 21 februari 2016 ♡ 15. (4) Ssan1985, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 SmMy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Eef92, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Leinrob, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 16. (6) Hinti, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Rhea90, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 DRLB, 21 jaar, 1e kindje, ronde 3 Rachel93, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 Sloppyslayer, 41 jaar, 3e kindje, ronde ?? BertxBirgit, 25 jaar, 3e kindje, ronde 2 17. (2) Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 14 Blondie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 14 MMM 18. (5) Nirak1978, 37 jaar, 4e kindje, ronde 1 Trotsemoeder90, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lot24, 31 jaar, 1e kindje, ronde 13 na MK Wjvm, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2 Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 19. (1) Maritiem, 25 jaar, 2e kindje, ronde 6 20. (5) Nic2910, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 LientjeLief, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7 MamavanHayden, 26 jaar, 2e kindje, ronde 34 Bliksem1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Esfie, 31 jaar, 2e kindje, ronde 12 21. (1) Julyn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 na MA Datumloos. (2) Vakantieganger, ?? jaar, ??e kindje, ronde ?? MamaS, 27 jaar, 3e kindje, ronde 7 Buiten de lijst. (0) Totaal: 26 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Dankjewel💋 Ja pff wat een werk is het allemaal he, je blijft er gewoon mee bezig haha.. Wanneer denken jullie klaar te zijn!!? Ook veel succes hoor haha Maar als je ziet hoe we er nu bij zitten, ben ik echt blij als we een half jaar verder zijn we wonen op de bovenverdieping maar door het strippen wordt alles continue stoffig.. Ach even volhouden en vanavond de laatste twee tentamens, er is licht aan het einde van de tunnel zo gaat t wachten ook sneller!