♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡ 8. (0) 9. (0) 10. (0) 11. (0) 12. (0) 13. (1) Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 14. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Zag dat er nog geen lijst was vanaf 8 feb. Door mijn soms lange cyclussen kom ik nu op een gemiddelde NOD van 13-2
Ik mag er op vandaag ongesteld geworden, verwachte nod 9 februari, 25 jaar, 1e kindje. Dat het maar een roze lijst mag gaan worden!!
♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡ 8. (0) 9. (1) Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA 10. (0) 11. (0) 12. (0) 13. (1) Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 14. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik kan ook op deze lijst. Net weer een wat langere cyclus gehad dus ik stel schuif m iets naar achteren, NOD op 14 feb. 33 jaar, 1e kindje, ronde 2.
♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡ 8. (0) 9. (1) Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA 10. (0) 11. (0) 12. (0) 13. (1) Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 14. (1) Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡ NOD lijst 8 t/m 14 februari 2016 ♡ 8. (1) Dido82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 9. (1) Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA 10. (0) 11. (0) 12. (0) 13. (1) Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 14. (1) Quito - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik wil er ook graag bij als dat mag! Heb onregelmatige cyclussen maar heb mijn nod op 15 februari gezet. Enna87, 28jaar, ronde 2, eerste kindje. Hopen op een mooie roze lijst!
Mag ik er ook op? Vandaag ongesteld geworden. 27jaar, ronde 3 tweede kindje en mijn nod is voor 10 februari.
Hier net menstruatie achter de rug, ik zet mijn nodig op 15feb. Al moet ik het precies uitzoeken met ovulatietesten ivm mijn lange cyclus hiervoor (zie onderschrift) .
Hey babywish ja gevonden maar weet al waarom ik het niet kon vinden.. Tis 16 feb en niet 9 feb hahaha. Alzheimer light op de maandag. Hoor dus niet in dit topic thuis hihi. Dus dames mij nog niet toevoegen of er moeten met de ovu testen ineens hele vreemde dingen uitkomen hihi
Dan maak je toch een nod aan die kan je gewoon aanmaken 15 feb t/m29 feb . MAar dat mag je gewoon doen zolang je maar niet een apart forum aanmaakt voor je zelf want dat mag niet idd
Ja, baalde er wel heel ff van, omdat ik best hoop had na al die lichte streepjes. Maar t was pas ronde 1 en er zijn zoveel meiden die (veel) langer bezig zijn dus mij hoor je niet klagen hoor! Ben wel weer begonnen met tarwekiemolie omdat ik vorige twee zs'en daar ook goede ervaringen mee heb gehad