Er is eigenlijk ook niks van te zeggen.. Ik was de 1e ronde overtuigd dat ik zwanger was en dat bleek ik ook te zijn. Na de missed abortion dacht ik het weer elke maand. Ik kreeg allerlei vage klachten. Echt erg. Was dus niet zo.. Ik ben vorige maand ook zwanger geweest. Dit is een vroege miskraam geworden. Tenminste ik had een hele lichte test en daarna zwakte hij weer af. Gelukkig is 30 het nieuwe 20 en is het nog niet te laat voor ons. Al voel ik die tijdsdruk ook wel heel erg op sommige dagen.
Oooh ik snap je bezorgdheid zeker!! Eventueel overleggen met de gynaecoloog? En eventueel eitjes oogsten en vriezen? Maar ik ken een heleboel mensen die 2 jaar hebben gewacht op een eerste kindje en vervolgens 3 maand na bevalling alweer zwanger!
Ik weet niet of mijn eisprong zelfs al is geweest. Al had ik maandag een positieve ovulatie test... Dus normaal toch zeker ten laatste gisteren of vandaag... Maar mijn temperatuur kaartjeis niet zo duidelijk vind ik. Toen ik de eerste keer zwanger was voelde ik het aan mijn borsten. In december had ik nergens last van, pas na nod misselijk. Maar werd miskraam dus. In februari had ik voortdurend buikpijn al van voor nod en dan een aantal dagen na nod nog steeds en streepje werd lichter en lichter... Ik voel wel telkens licht gekriebel, getintel op de momenten van (denk ik dan..) innesteling!
Ik heb op 5 dpo licht rood bloed verlies gehad en steekjes.. sindsdien alleen bij het afvegen wat bruin.. Ik heb het eerder ook gehad maar toen was het een voorbode van de menstruatie.. vorige maand had ik precies hetzelfde en toen was het wel een prille zwangerschap. Tijd zal het leren... ben alleen niet zo geduldig
Ja enige wat je kan doen is afwachten! Je bent nu 7dpo dus? Als het gekriebel een teken van innesteling is dan zou je zondag/maandag wel kunnen testen! Wat ben je van plan qua testen? Voor NOD/na NOD, of misschien morgen wel
Eerste zwangerschap eerste teken was gevoelige borsten. Toen dacht ik laat ik een testje doen. Helaas had ze niet levensvatbare afwijkingen. Tweede zwangerschap niks nada aan klachten, zoontje wordt maandag 1 . Zegt qua kwaaltjes echt helemaal niks en zou ik niet van op aan gaan
Ik testte voorheen 6 dagen voor NOD al positief. Mijn partner wil niet dat ik eerder ga testen omdat ik dan elke dag ermee bezig ben ofdat de test wel oploopt. Heb 2 vroege miskramen daarmee gezien die ik anders niet opgemerkt zou hebben.. maar ik vind het wel lastig hoor..
Hier testte ik ook 6DPO al positief. Aan de ene kant is het ook wel soort van fijn te weten dat je zwanger was, het is niet zo dat je helemaal niet zwanger geraakt bent. Althans, dat zou ik fijn vinden.. andere kant is het natuurlijk super k u t om dit mee te maken
Ohnee ik heb de fotos erbij gepakt. Ik had 6dpo al een vaag lijntje en vanaf 10 dpo een duidelijke lijn en 1 dag voor nod knal. Vind het lastig om niet te testen... zal ik het toch doen? Haha
Bijzonder hoor! Ik wist niet dat dat zo vroeg al kon. Zijn dat die heel gevoelige testen? Hehe aan mij heb je niks, ik test meestal niet
Vond ik ook maar het klopte met de echo! Ik dacht eerst nog dat het er twee waren Was echt zo’n tuurstreepje hoor, zag je alleen door ‘m open te maken (en dat mag eigenlijk niet I know blablabla )