Haha top deze reactie! Als jij het volhoud dan zal ik ook testen op zaterdag (dan ga ik ook tegen het gebruikelijke in, want ik test meestal niet). En hopelijk dan allebei een positieve test op mn verjaardag! Nog maar 6 nachtjes tot testen! You can do it!
Haha yes maar pin me er alsjeblieft niet op vast want ik vertrouw mezelf totaal niet. Zeker als er nog meer positieve testen gaan volgen hier
Ik zie hem heel goed @xxxEllen87xxx !!!! Voorzichtig gefeliciteerd!! hier niks bijzonders te melden, ben 5/6 dpo en geen gekkigheid. Let ook niet zo op symptomen, zegt mij niet veel namelijk. nu cake en taartje bakken voor zoontje die morgen 1 wordt
Hoi dames. Wij zitten in ronde 2, ik heb vrijdag waarschijnlijk mijn eisprong gehad (ik temperatuur) dus nu maar wachten. Mijn LF is de laatste keren vrij kort geweest, namelijk 5 en 8 dagen dus ik pas denk ik beter in dit groepje als in de volgende. Ik zet mijzelf maar even op 20 april (10dpo) Ik zie dat er zelfs al een zwangere is. Leuk!
** NOD-lijst 15 t/m 22 april 2020 ** 15 april xxxEllen87xxx - 33 - 1e kindje Ronde 21 (MA 2x, VMK 2x) 16 april 17 april Margarethd - 24 - 1e kindje - ronde 6/7? Jasmijn19 - 27 - 2e kindje - ronde 3 18 april Mallejan- 28 - 1e kindje- ronde 3 19 april *Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 4 na m.a) *Gliss - wordt 18 april 32 jaar - 1e kindje - ronde 21 (ronde 1 na vmk van IUI-2) *Koetje14 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 20 april *Abigail114 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 *Willemijne - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 *Frieke - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 *CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 *Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 april *Poezemens - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 *MarieAntoinette - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 *MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 22 april Wachtbankje (14) Zwanger (1) Ongesteld (0) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
** NOD-lijst 15 t/m 22 april 2020 ** 15 april xxxEllen87xxx - 33 - 1e kindje Ronde 21 (MA 2x, VMK 2x) 16 april 17 april Margarethd - 24 - 1e kindje - ronde 6/7? Jasmijn19 - 27 - 2e kindje - ronde 3 18 april Mallejan- 28 - 1e kindje- ronde 3 19 april *Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 4 na m.a) *Gliss - wordt 18 april 32 jaar - 1e kindje - ronde 21 (ronde 1 na vmk van IUI-2) *Koetje14 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 20 april *Abigail114 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 *Willemijne - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 *Frieke - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 *CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 *Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 april *Poezemens - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 *MarieAntoinette - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 *MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 *duimelijntje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 22 april Wachtbankje (15) Zwanger (1) Ongesteld (0) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
hoi ik meld mij ook maar even. vind het zo moeilijk om het rust te geven nu, zeker nu we alle tijd van de wereld hebben om op alles te letten. Mijn vriend is 20 april jarig en wordt dan 30. Wil dan 19 april een testje wagen. Zooooo spannend
wauw @xxxEllen87xxx wat geweldig dat hij positief is. Ik zie dat je al een gehele tijd bezig bent. ZO gegund
Ik had net bij het afvegen helderrood bloed, ben nu 4 of 5 dpo dus veel te vroeg voor ongesteldheid. Maar aan de andere kant: na de bevalling is alles ontregeld. Even kijken of het doorzet.
** NOD-lijst 15 t/m 22 april 2020 ** 15 april xxxEllen87xxx - 33 - 1e kindje Ronde 21 (MA 2x, VMK 2x) 16 april 17 april Margarethd - 24 - 1e kindje - ronde 6/7? Jasmijn19 - 27 - 2e kindje - ronde 3 18 april Mallejan- 28 - 1e kindje- ronde 3 19 april *Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 4 na m.a) *Gliss - wordt 18 april 32 jaar - 1e kindje - ronde 21 (ronde 1 na vmk van IUI-2) *Koetje14 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 20 april *Abigail114 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 *Willemijne - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 *Frieke - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 *CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 *Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 april *Poezemens - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 *MarieAntoinette - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 *MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 *duimelijntje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 22 april Wachtbankje (15) Zwanger (1) Ongesteld (1) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Nou, ik ben dus hartstikke ongesteld. Vreemd dat het zo snel na mijn ei komt, maar ik wijt het aan de eerste keer na de bevalling. Hopelijk nu wel weer regelmatig ongesteld. Veel succes dames!
Heey wat balen! Weet je het zeker? Ik dacht het een paar dagen geleden ook maar dit bleek toch een innesteling te zijn. Bloed je al meerdere dagen?
Waaauw @xxxEllen87xxx ! Dat is leuk om te lezen na heel even afwezig hier. morgen of vandaag weer testen?
Ik blijf wat menstruatie buikpijn houden bij vlagen. Maar dat heb ik vaker. Gisteren zat ik in de woonkamer en rook toen dat het frituurmandje uit de vaatwasser werd gehaald door mijn man. Maar hé, ben pas 7 dpo. Of 6.
Dank je wel Ik twijfel nog een beetje. Meestal is een oploop pas na 3 dagen goed zichtbaar. Als ik nu test en het lijntje is niet veel duidelijker maak ik me alleen maar zorgen denk ik. Ik denk dat ik een clear blue digitaal ga bestellen en morgen de test doe.