NOD lijst 15-22 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door Gliss, 23 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje92

Olifantje92 Fanatiek lid

16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    Hee jij zat ook in het vorige groepje met mij. hopelijk deze ronde allebei zwanger.

2. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Jaaa klopt. Ik denk dat wij vrij gelijk lopen met nod. Leuk!

jaaa ik hoop t ook meid. Nog paar daagjes wachten.

3. Koetje14

Koetje14 Actief lid

8 mei 2016
    226
    154
    43
    Nee, alleen een schoppend kindje na een week of 16/17... ;) en van de bevalling voelde ik ook wel iets :roflmao: maar verder niet echt nee.

4. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Hahaha! Maar bedoelde nu voor je positieve test aan!

Koetje14 vindt dit leuk.
  5. Koetje14

Koetje14 Actief lid

8 mei 2016
    226
    154
    43
    Hahaha nee nu ook niet;)

Dana vindt dit leuk.
  6. Willemijne

Willemijne Actief lid

30 mrt 2020
    348
    367
    63
    Vrouw
    Tja, vannacht niet gedroomd maar de nachten ervoor de gekste dromen :rolleyes:
    Maar grote kans dat ik mezelf voor de gek houd, hihi.
    Ach ja. Een beetje extra hoop geeft mij altijd gewoon heerlijke energie. Is het niet zo, gaan we gewoon weer door. Balen doe je toch wel.

xxxEllen87xxx vindt dit leuk.
  7. Willemijne

Willemijne Actief lid

30 mrt 2020
    348
    367
    63
    Vrouw
    Ah yes yes! Dit gaat goeehoeed! Dubbel gefeliciteerd!

@MissMorrow Balen... :(

@Mallejan Ik houd wel van mensen die het hier spannend houden:thumup::)

Koetje14 vindt dit leuk.
  8. Poezemens

Poezemens Bekend lid

17 okt 2019
    814
    820
    93
    Vrouw
    Wat een goed begin van de positieve testen! Hopelijk trekt die lijn zich door :thumup:

Hebben jullie goede paasdagen gehad?

ons zoontje is vandaag 1 geworden en hebben ondanks Corona een hele mooie dag gehad. Hij is toch nog goed verwend door mensen die nog een cadeautje kwamen brengen snel en alle kaarten en appjes. Zoo lief!

Verder vandaag 6/7 dpo, geen bijzonderheden! Ben er nog steeds niet echt mee bezig merk ik :rolleyes:

xxxEllen87xxx vindt dit leuk.
  9. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zoontje!

Poezemens vindt dit leuk.
  10. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
    Fijn weekend gehad hier, met name vanwege het mooie weer. Veel in onze (grote) tuin gedaan en weer wat verder met klussen (we wonen in een klusboerderij).

Gisteren weer een zwangerschapsaankondiging gehad van een vriendin en vandaag foto's van collega die is bevallen en in combinatie met de positieve testen in het groepje, maakt dat ik wel weer even wat mindere momentjes had vanacht en vandaag (Heeft niets met alle dames zelf te maken hoor! Ik gun het iedereen!).
    De kans dat het bij ons gaat lukken op de natuurlijke manier of op korte termijn gaat lukken is niet zo groot. En soms wel confronterend als je hele insta volstaat met jonge gezinnen of zwangeren die een leuk zonnig weekend hebben. En onze sidetable staat vol met 8 geboortekaartjes. Ik heb bijna geen familieleden of vrienden meer over zonder kinderen. Soms zo het gevoel dat wij als enige stil staan.

duimelijntjee vindt dit leuk.
  11. Poezemens

Poezemens Bekend lid

17 okt 2019
    814
    820
    93
    Vrouw
    Dikke digiknuffel! Maar zo he, 8 geboortekaartjes :eek:!! Drukke bedoeling allemaal! Kan me wel indenken dat dt erg confronterend is allemaal. Jullie willen het zelf zooo graag en dan lukt het allemaal niet zo en dan ook nog Corona wat gewoon echt roet in het eten gooit.. de wonderen zijn de wereld niet uit maar moet net even bij jullie langskomen, en snel een beetje!

12. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja ik heb/had 8 zwangere vriendinnen die allemaal binnen 4 maanden bevallen.. nog 2 te gaan. En daarnaast nog 2 familieleden (nichtje en vrouw van neef) die net zijn bevallen en 2 collega's. Allemaal zoveel later dan wij begonnen aan hun wens, da's regelmatig best pijnlijk.

Tx voor je berichtje!
    Hoop idd dat ons binnenkort wat geluk is gegund, we zijn er zo meer dan klaar voor :)

Poezemens vindt dit leuk.
  13. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Foutje..

14. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ah lieve @Gliss.. Snap je heel goed.. Hier ook ontzettend veel zwangeren en wij maar toekijken. Je gunt iedereen het geluk, maar je wil dat geluk zelf ook zo vreselijk graag..
    Knuffel!

Gliss vindt dit leuk.
  15. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Ik snap het helemaal... het is heel dubbel allemaal.. laatst vertelde mijn zus dat ze zwanger is. Ik gun het haar van harte maar ergens stak het ook een beetje..

Ik ken heel veel dames en ik heb dit zelf ook toegepast. zelfs iemand die nog 1 laatste ivf had staan heeft dit gedaan en is zwanger geworden. Je zegt tegen jezelf ik ben .... en ik ben vruchtbaar...
    Misschien helpt het je :)

Dikke knuffel

Koetje14, Poezemens en Gliss vinden dit leuk.
  16. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het hier?

Vandaag 7 dpo en geen bijzonderheden. Wel af en toe buikpijn en vanacht steken. Soms is dat al een aankondiging van menstruatie (over 5-7 dagen) en neemt het elke dag toe, soms betekent het niks ;)

@Dana92 hou vol! Het is al dinsdag nog maar 4 nachtjes! Je doet t supergoed

Dana en Poezemens vinden dit leuk.
  17. Willemijne

Willemijne Actief lid

30 mrt 2020
    348
    367
    63
    Vrouw
    Allereerst sterkte Gliss. Heel begrijpelijk dat je je zo voelt.

Hier vannacht weer lekker zitten dromen, kan me alles tot in details nog herinneren. Maar verder, weinig. Kijk, een poepluier stinkt altijd. Haha.
    Ik denk dat ik geloof dat ik zwanger ben als ik misselijk ben. En dat merk ik nu niet.

Koetje14 vindt dit leuk.
  18. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Hoi Dames
    Allemaal toch een fijn lang weekend gehad? Zijn er nog dames die verplicht thuis zitten nu?

Ik heb mn praktijk 4 weken geleden al moeten sluiten.

@Koetje14 ga je nog verder testen of laat je het zo?

Ik zit nog steeds voor Nod. Ergens zou ik nog willen kijken of het streepje oploopt tot knal.. of maak ik me dan gek?

Zijn er ook dames die vandaag of morgen gaan testen?

Koetje14 en Poezemens vinden dit leuk.
  19. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Hier de 6e week thuiszitten in. Werk wel vanuit huis dus genoeg te doen.

Je zou op de NOD nog 1x kunnen testen. Zou er daarna mee ophouden tenzij klachten. Je bent gewoon zwanger :)

(Je weet nooit hoe het loopt. Ik had m'n laatste test op 4+3 En die was mooi en op 5+0 was ie nagenoeg blanco. Maar ik had veel buikpijn, dus een reden om nog eens te testen. )

Ik ga pas zaterdag testen denk ik, tenzij ik zoveel buikpijn heb dat ik denk ongesteld te worden, dus nog even geduld. Ook pas 7 dpo dus testen weinig zin.

xxxEllen87xxx en Poezemens vinden dit leuk.
  20. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Haha ik droom ook elke nacht heel intens vanaf na mn eisprong! Vannacht heel naar gedroomd zelfs.
    Maar ik heb dit vaker na m'n eisprong

xxxEllen87xxx en Willemijne vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina