NOD lijst 15-22 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door Gliss, 23 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koetje14

Koetje14 Actief lid

8 mei 2016
    226
    154
    43
    Ik ga verder testen, maar krijg morgen pas nieuwe testjes binnen ;) misschien morgenmiddag testen, maar denk donderdagochtend. En zondag in elk geval een clearblue, als die positief is, bel ik maandag t ziekenhuis :-D ga jij nog verder testen?

xxxEllen87xxx vindt dit leuk.
  2. Willemijne

Willemijne Actief lid

30 mrt 2020
    348
    367
    63
    Vrouw
    Ik werk een dag in het onderwijs. Dus af en toe wat thuis. Maar de groepsverantwoordelijke doet veruit het meeste werk daarin. Verder ben ik al thuis voor de kids. Mijn man werkt in een vitaal beroep. Dus werkt zijn normale uren buitenshuis.

@Dana92 Ja, heb ik eigenlijk nooit zo op gelet, dat dit vanaf mijn eisprong meer zou zijn. Wie weet. Ik weet gewoon niet meer goed wat ik merkte bij mijn andere zwangerschappen. Volgens mij kwam het meeste ná nod.

3. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Ik heb nog een digitale liggen voor na nod.. ik twijfel om nog even naar de action te fietsen voor 2 vroege tests dan kan ik zien of ze opgelopen zijn..

Heb een zeurend gevoel in mn buik vind ik wel een beetje eng want dat heb ik bij menstruatie ook...

4. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ik zou dan de gewone halen en niet de vroege, ik vind die altijd een beetje gek. De gewone zijn ook heel gevoelig.
    Ik had ook toen ik zwanger was op 't begin steeds zo'n gevoel in m'n onderbuik. Denk dat je je niet direct zorgen hoeft te maken, maar ik had idd ook ff door getest tot nod

5. Willemijne

Willemijne Actief lid

30 mrt 2020
    348
    367
    63
    Vrouw
    Dat zeurend gevoel in m'n buik had ik bij beide zwangerschappen ook. Hetzelfde als menstruatiepijn. Ik weet nog dat dit me erg onzeker maakte. Maar het liep bij beide goed af. Volgens mij is het ook een vaker voorkomend iets.
    Maar je kunt inderdaad gewone tests ervoor gebruiken...

6. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Ik denk dat als ik een normale haal het lijntje anders kan uitvallen en dat je dan nog meer onzekerheid hebt. Als ik weer dezelfde test doe, zie ik dat hij oploopt.

Gisteren een plus eigen merk maar die was niet eens zo duidelijk.

7. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Blijft heel spannend die eerste weken..

8. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ja dat is waar

9. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Daar valt echt weinig zinnigs over zeggen, want dan kan zo verschillen.

Het schijnt er bij te kunnen horen, veel vrouwen denken dat ze gaan menstrueren maar zijn toch zwanger!

Bij mij werd dat steeds gezegd als ik in mn ik-ben-zwanger-groepje klaagde over buikpijn. 'Ik heb ook krampjes' zeiden ze dan, dus ik dacht, ik stel me vast aan.
    (Achteraf werd ik daar een beetje pissig om want het zat echt niet goed, maar het was goed bedoeld maar dus niet altijd de waarheid).

Hier kun je dus niks mee sorry!
    Ik zou als ik jou was lekker de NOD afwachten, je hebt toch geen invloed op het beloop. Je HCG verdubbelt elke 2-3 dagen dus hopelijk heb je op je NOD gewoon in 1x een knalstreep!

Edit: eigenlijk, doe gewoon wat goed voelt!

xxxEllen87xxx, Koetje14 en Willemijne vinden dit leuk.
  10. Koetje14

Koetje14 Actief lid

8 mei 2016
    226
    154
    43
    Dat zeurende gevoel hoor ik idd vaker... kan goed zijn dat t gewoon het oprekken van je baarmoeder is. Er gebeurt nogal wat daarbinnen...
    als de action dichtbij is, zou ik t ook doen ;)

11. Poezemens

Poezemens Bekend lid

17 okt 2019
    814
    820
    93
    Vrouw
    Pfffff ben me toch poepie chagrijnig vandaag! 7/8 DPO..
    Nu begin ik langzaamaan wel testdrang te krijgen hoor! Denk dat ik mijn aandacht eerst bij verjaardag zoontje had, nu alle ruimte om weer te denken aan eventuele zwangerschap :confused:

12. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Doe met @Dana92 en mij mee met de challenge om zaterdag 18 april te testen :) nog maar 4 nachtjes! En dan heb je een stuk meer zekerheid dan wanneer je komende dagen al test

Poezemens vindt dit leuk.
  13. Poezemens

Poezemens Bekend lid

17 okt 2019
    814
    820
    93
    Vrouw
    18e was ik ook van plan ja, mooie dag zou het dan zijn!

14. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Sowieso, mijn verjaardag ;)
    Maar top, mooie uitdaging!

15. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Iemand enig idee of 't kwaad kan voor nod canesten gyno uitwendig te gebruiken?
    Heb sinds 2 dagen met afvegen dat het wat pijnlijk/gevoelig is. Heb niks geks gedaan :roflmao:.. Misschien te vaak wezen plassen en afvegen geen idee whaha
    Maar dit leek me slimste erop te smeren voor verlichting?

16. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Hahaha ik probeer het, ik heb nog steeds donderdag in mijn hoofd :roflmao:.. Mijn vriend is dan smorgens weg en dan kan ik als ik positief test hem verassen als hij thuis komt.

xxxEllen87xxx en Poezemens vinden dit leuk.
  17. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Vandaag 8dpo.
    Wederom niets bijzonders.. Maargoed elke maand voel ik dingen die niks betekenen dus misschien is niks voelen wel juist een goed teken :D
    Dat was het wel weer.. Oja vandaag m'n testen binnen gekregen.. Had 2besure midstreams liggen maar heb predictors erbij besteld en een clearblue early met gewone streepjes, geen plus. Als de 2besure dan een streep geeft heb ik die als extra zekerheidje/bevestiging.
    Dan hoef ik niet helemaal hysterisch naar de winkel te sjeezen mocht het zo zijn :roflmao:

Willemijne, Koetje14 en Poezemens vinden dit leuk.
  18. duimelijntjee

24 apr 2019
    96
    83
    18
    Vrouw
    hier 8 dpo maar ga echt wachten tot zondag. Zo vaak al die teleurstelling gehad dat ik liever langer wacht dan in onzekerheid te zitten.
    Heb al flink wat ongesteldheids krampen 2 a 3 dagen... geen idee of het iets betekend. Wil niet te veel zoeken naar symptomen. Borsten lijken wel minder gevoelig dan anders.

Poezemens vindt dit leuk.
  19. Willemijne

Willemijne Actief lid

30 mrt 2020
    348
    367
    63
    Vrouw
    Ah jullie zijn echt knap! Hier krijg ik ook gewoon enorme testdrang. 8 DPO nu, dus het gaat echt nergens over. :( Help! :)

Dana en duimelijntjee vinden dit leuk.
  20. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Doe ook mee met de challenge!
    Samen kunnen we het! Als het je lukt ben je zo trots op jezelf ♡

Dana en Poezemens vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina