NOD lijst 15-22 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door Gliss, 23 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Precies dit. Dus in die zin zie ik op tegen komende tijd, geen behandeling en vrijwel geen leuke dingen. Bleh!
     
  2. CupCake25

    CupCake25 Actief lid

    6 feb 2020
    146
    96
    28
    Vrouw
    @Abigail114 ik heb normaal gesproken geen tussentijdse bloedingen, heb altijd wel vrij regelmatige cyclus... ik dacht heel even aan een innesteling maar daarvoor zou het te vroeg zijn want mijn eerste dag van spotting was zondag, dag 18 van m'n cyclus. ik had ook gedacht aan een ovulatie bloeding en heb wat opgezocht en kwam veel overeen en toen het maandag middag gestopt was dacht ik echt dat het een ovulatie bloeding was maar toen ik vanochtend wakker werd met spotting ben ik helemaal door de war geraakt!!!

    @Gliss dat is nu mijn grote vraagteken.. is nu even afwachten
    ik heb wel geklust de 19de, was de enige dag dat we konden klussen, ik bedoel als ik die spotting zondag en maandag niet gehad zou hebben zou ik de spotting van vandaag wel als een innestelingsbloeding zien.. maar ja, in mega onzekerheid afwachten
     
    Gliss vindt dit leuk.
  3. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Net gebeld dat de controle echo mk niet doorgaat. Wel een goed gesprek gehad met de arts ass gynaecologie, adequate dame. Omdat mn zwangerschapstest vorige week en gisteren wit was en bloeden normaal is verlopen en nu gestopt, lijkt alles ongecompliceerd verlopen. De echo doen we dus niet. Mag altijd bellen als er wat is.
    Bij volgende menstruaties steeds bellen of de fertiliteit weer gaat starten, maar ze verwacht dat dat nog wel even gaat duren.

    Ik ben er oké mee. Vindt het wel jammer dat ik niet even naar de eierstokken kan kijken, want zou bij de echo cd 14 zijn, als ik eerste dag mk bloeding als dag 1 neem. Maargoed, we gaan weer met ovulatietesten aan de gang!
     
  4. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het bij jullie dames?
     
  5. Niennientje

    Niennientje Niet meer actief

    @CupCake25 Welkom!
    Spannend met die spotting! Het kan van alles betekenen, maar de vraag is wat? Even afwachten dus, lijkt mij wel gek zo midden in de cyclus.

    @Gliss Jammer dat die check niet doorgaat. Hier ging het ook niet door. Ik snap het wel, als alles qua miskraam goed verloopt kunnen ze beter geen risico nemen. Nu dus wachten op de volgende eisprong dus.

    Hier een beetje aan het dubben over stoppen met de borstvoeding, na 2 jaar. Ergens voelt het na 2 mk niet goed meer om dit samen te laten gaan met het zwanger worden en ik ben er ook wel klaar mee. Gaat wel een uitdaging worden...
     
  6. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Spannend! Ik vind 2 jaar al heel lang klinken, petje af!
    Doen wat goed voelt zou ik zeggen
     
  7. Abigail114

    Abigail114 Actief lid

    16 sep 2015
    233
    115
    43
    Het is een rustig topic hier ;) Hebben jullie een leuk weekend gehad? Hier is menstruatie weer voorbij en gaan we richting de vruchtbare periode. Zijn jullie al bezig met ovulatietesten? :)
     
  8. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Ik ga me maar weer richten op een nieuwe maand. Maand 5 dan al. Met een miskraam in januari en in februari een aflopende test helaas. Ergens was ik er van overtuigd dat het deze maand gewoon ook raak ging zijn.
    In december begonnen en meteen zwanger, januari miskraam en geen eisprong, februari zwanger, maart had ik dus ook verwacht. En dan hopend op een plakbaby...

    Als het deze maand lukt , is het voor 1 januari... Ook wel speciaal
     
    Gliss vindt dit leuk.
  9. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Wat bijzonder, in dit topic lijkt iedereen wel een miskraam gehad te hebben...
    Hopelijk betere vooruitzichten voor iedereen deze maand!
     
  10. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja dat viel mij ook al op!
    Maar het komt natuurlijk ook veel voor helaas.

    Hier weer begonnen met ovulatietesten. Als ik de 1e dag van de miskraam neem als CD1 dan zit ik nu op CD10.
    Ovulatietest is nog blanco maar dat past daar dan bij. In mijn natuurlijke cyclus is ei meestal op dag 15, geen idee hoe dat nu na de mk is.
    Vorige week ben ik gebeld dat de controle echo niet doorgaat. Omdat het goed met me gaat, de bloeding normaal is verlopen en de zwangerschapstesten al een tijdje blanco zijn is er geen medische indicatie en hebben ze liever niet dat ik naar het ziekenhuis kom. Snap ik, want we zitten in het zwaar besmette corona gebied.
    Wel vind ik jammer niet even naar de eitjes te kunnen kijken, want ik zou met de echo as vrijdag op CD14 zijn en dan had ik kunnen zien of er een ovulatie aan zit te komen. Maargoed dat kan met testen ook!

    Weekend was best relax, voelde me beter dan vorige week. Ik heb mn moeder even gezien (hebben op afstand een rondje gewandeld met de honden) en met mijn man in huis geklust -betonvloer gestort- aan wat de babykamer had moeten worden. Nouja het wordt nog steeds de babykamer, alleen ' de baby' is helaas wat minder concreet na de miskraam. Mijn man is vol vertrouwen dat het op de natuurlijke manier ook gaat lukken (ik niet, want waarom dan na 2 jaar proberen ploep zwanger van IUI 2?). Maar dat is wel motiverend. Dat de behandelingen gestopt zijn vind ik echt ruk, maar ik heb wel de rust gevonden het te accepteren, de verplichte pauze, er is toch niets aan te doen!
     
  11. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Dat zou een mooie start van 2021 zijn!
     
  12. Niennientje

    Niennientje Niet meer actief

    @Abigail114
    Fijn weer achter de rug, dan kun je je weer richten op een nieuwe ronde!

    @Frieke wat naar! Ook al twee mk achter elkaar. Ik ook, de eerste twee rondes van 2020. Hopelijk drie keer scheepsrecht bij ons en nu een plakker!

    @Gliss ik vind het heel naar dat je behandelingen gestopt zijn, snap dat je minder hoop hebt nu. Toch niet de moed opgeven hoor, want het kan gewoon en erg fijn dat je man wel positief is. Elke poging is een kans!

    Vandaag een ovulatietest gedaan en die is al aardig donker dus hier zal binnenkort wel een piek komen. Al vind ik het ook niet erg als het nog even zou duren, zodat mijn lichaam kan wennen aan het niet meer borstvoeding geven. Maar ik denk dat hij er een deze dagen aankomt, dus het zij zo en kunnen we ook weer verder.

    Voelt gek om na 2 jaar te stoppen met borstvoeding, maar het voelt nu wel beter. Lichaam richten op 1 ding, het zwanger worden en hopelijk blijven. Het is goed zo.

    Weekend was rustig, weinig te melden. Veel in huis gedaan en rondjes met de kinderen wandelen.
     
    Gliss vindt dit leuk.
  13. Willemijne

    Willemijne Actief lid

    30 mrt 2020
    348
    367
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal! Ik wil ook graag meeschrijven. Heb de eerste 2 rondes meegelezen op het NOD forum en heb besloten vanaf nu toch mee te gaan schrijven. Ik verwacht mijn NOD 20 april. En dat duurt mij veel te lang. :)
    Tsjonge, jullie hebben wel al wat achter de rug zeg... Hoop dat iedereen deze maand op roze mag.

    Zelf hebben mijn man en ik 2 zoontjes, bij hen was het in ronde 1 direct raak. Stom gezegd 'verwacht' je dat het dan weer zo gaat. Al weet je natuurlijk dat dit niet zo hoeft te zijn. En dat is gebleken. Je ervaart wel op deze manier meer dat het echt een wonder is. :)
     
  14. Willemijne

    Willemijne Actief lid

    30 mrt 2020
    348
    367
    63
    Vrouw
    ** NOD-lijst 5 t/m 22 april 2020 **

    15 april

    16 april
    Niennientje - 26 jaar - 3e kindje - ronde 5 (ronde 3 vmk 4+4, ronde 4 vmk 6+0)

    17 april

    18 april
    Gliss - op 18 april verjaardag 32 jaar - 1e kindje - ronde 21
    (ronde 20 vmk 5+0w na IUI-2 - pauze IUI ivm corona)

    19 april
    CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4


    20 april
    Abigail114 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8
    Willemijne - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3

    21 april

    22 april



    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  15. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Welkom!
    Dat was zeker snel raak 2x. Hopelijk hoef je ook niet te lang op een derde te wachten
     
  16. Abigail114

    Abigail114 Actief lid

    16 sep 2015
    233
    115
    43
    Welkom aan de nieuwe schrijfsters. Veel miskramen, maar ook veel de blijkbaar snel zwanger raken. Ben benieuwd hoe dit topic uitpakt.

    Mooi dat de eerste eisprongen er alweer aankomen :)
     
  17. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    .
     
  18. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    ** NOD-lijst 5 t/m 22 april 2020 **

    15 april

    16 april
    Niennientje - 26 jaar - 3e kindje - ronde 5 (ronde 3 vmk 4+4, ronde 4 vmk 6+0)

    17 april

    18 april
    Gliss - op 18 april verjaardag 32 jaar - 1e kindje - ronde 21
    (ronde 20 vmk 5+0w na IUI-2 - pauze IUI ivm corona)

    19 april
    CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4


    20 april
    Abigail114 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8
    Willemijne - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Frieke - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5

    21 april

    22 april



    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  19. Niennientje

    Niennientje Niet meer actief

    Welkom aan de nieuwe!

    Kakkies, mijn ovulatietest is al positief. Mooi op tijd voor mijn doen. Gisteren al gezellig gemaakt dus man helemaal blij dat hij nog wat vaker mag :roflmao:
    Ik knijp hem wel, toch wel spannend deze keer.
     
    Frieke vindt dit leuk.
  20. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    O wauw dat is mooi vroeg ja!
    Zeker spannend voor jou met al die zwangerschappen achter elkaar. Hoop dat het nu een goede wordt :)
     

Deel Deze Pagina