NOD lijst 15-22 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door Gliss, 23 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duimelijntjee

24 apr 2019
    96
    83
    18
    Vrouw
    ik ga pas zondag testen!
    @Dana92 oh grappig! ben jij al naar het ziekenhuis geweest?

Gliss vindt dit leuk.
  2. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Ik als mn nod niet eerder komt. Heb t gevoel dat t er aan zit te komen, kreeg ook net al hoofdpijn. Teken bij mij dat t er aan komt. Anders doe ik ook zaterdag testen

3. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Haha you go girl

Willemijne vindt dit leuk.
  4. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ok!
    (Zelfde situatie hier, maar dan met buikkramp.)

5. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    #445 Dana, 15 apr 2020
    Laatst bewerkt: 15 apr 2020
    Nou, mijn vriend bleek verminderde zaad kwaliteit toen we bijna 10 maanden bezig waren. Huisarts stuurde ons door naar de fertiliteitsarts(zou paar weken duren voor we een oproep kregen) . Volgens hem werd de kans op natuurlijke bevruchting vrij klein. En vlak voor we na wat weken wachten terecht konden bij de fertiliteit arts had ik een positieve test.(had een uur na de positieve test letterlijk de brief op de mat, was heel ironisch) maar dit is helaas misgegaan met 9+2 weken. Week ervoor klopte het hartje nog.
    Na de missed abortion heel veel ziekenhuis bezoekjes gehad en inwendige echo's voor controle, maar daar hebben ze nooit wat geks over gezegd zag er prima uit allemaal..
    Januari besloten m'n vriend nogmaals te laten testen, want ja als het nog zo slecht was dan konden we weer sneller door naar de fertiliteit. Maar dit bleek veel beter dan de keer ervoor.. Van vcm 5.5 naar vcm 54..
    Dus toen hadden we zoiets van tja, dan moeten we het dus zelf nog maar ff gaan proberen. Maar begin 't nu wel zat te raken, heb 't idee dat er toch elke maand ergens iets niet goed gaat..
    En ik weet dat het 1x gelukt is, maarja wanneer lukt het nog eens?

En jullie?

6. Poezemens

Poezemens Bekend lid

17 okt 2019
    814
    820
    93
    Vrouw
    Ik kijk mijn test nog eens na van vanochtend. Lag nog ergens. Heeel vaag zie ik wel een streepje. Zaterdag maar eens testen weer, dan zou er wat zichtbaars moeten zijn als het echt zo is.
    Denk dat jullie niets zien, en ik weet dit is niets want na afleestijd niet geldig blabla. Ik weet het allemaal hoor ;)
    Waarom ik eerder test dan NOD? Ik ben gewoon nieuwsgierig! Ik voelde vandaag een vlaag misselijkheid die ik herken van eerdere zw. Ook gisteren bloedje chagrijnig, voor mij herkenbaar

Bijgevoegde bestanden:

7. blondina1993

blondina1993 Actief lid

5 dec 2019
    408
    186
    43
    Vrouw
    Ik doe zaterdag ook nog eens testen! Zondag of maandag nod..
    Wat mij opvalt deze ronde veel afscheiding en normaal altijd rond eisprong zere tepels en nu niet..
    Normaal ook nooit afscheiding rond deze dagen!

8. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Haha ernstig he dat toch weer kijken? Maak me er ook schuldig aan.. Gooi ze dan in de prullenbak en vis ze er later gewoon uit:roflmao:
    Ik zie wel wat je bedoeld, ik had ook op 2 testen dus zo'n vaag streepje. Maar denk dat het bij mij niets is

9. Poezemens

Poezemens Bekend lid

17 okt 2019
    814
    820
    93
    Vrouw
    Hier denk ik het ook hoor. Zaterdagochtend maar weer zien

Dana vindt dit leuk.
  10. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    oooh maar zo vroeg en zonder ochtendurine.... Ik zou het nog een kans geven ZATERDAG ;)

Dana vindt dit leuk.
  11. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    haha met de zaklamp erop doe ik ook hoor :D

maar geef het nog kans!!

12. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    De test die jij gebruikt hebt, heb ik trouwens nog nooit een indroger mee gehad, ook niet na een dag laten liggen

Poezemens vindt dit leuk.
  13. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Haha :D geef 't zeker nog een kans maar ik verwacht er niet veel meer van

14. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

hoe werken die testen? Je hebt twee foto's met op elke foto 2 testen, maar volgens mij wel andere testen?

xxxEllen87xxx vindt dit leuk.
  15. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    ik zie op de rechtse wel wat!! Maar of het vals is of niet kan ik niet zeggen..

16. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Ik vind het niet meer leuk-spannend, ik wanhoop ook niet. Ik vind het eerder vervelend onzeker denk ik. Maar houd toch elke maand opnieuw heel goede moed. Ga er gewoon vanuit dat het wel lukt deze maand. Maar das dan wel een ontgoogeling als hetniet lukt.

Ik heb nu ook nog geen testdrang. Waarschijnlijk omdat testen toch niets veranderdt aan de situatie en VOORAL omdat ik maar 2 testen meer heb en laten leveren duurt onwijs lang tegenwoordig en de kruidvat en di enzo zijn toch niet open.

17. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    ik!

Gliss vindt dit leuk.
  18. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Spannend :) ik zie hem ook!

19. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Bij clearblue heb je 2 strips per test. Die linkse is duidelijker en die is van vandaag dus ik zie het als een oploop. Ik had die andere testen niet meer en wil ook niet meer testen.

20. duimelijntjee

24 apr 2019
    96
    83
    18
    Vrouw
    oh jeetje... dat is ook echt heftig! en dan ook nog best lang gedragen.. vreselijk ;(
    wij zijn met een jaar naar de dokter gestapt omdat er helemaal niks gebeurde. En alles was perfect... Mijn eileiders zijn ook doorgespoten met een hsg. niet fijn maar je hebt er alles voor over. Ook bij mijn vriend alles in orde. Rondes met tarwekiem gedaan, niet zo fijn. Rondes met verschillende supplementen, zoals DIM en kruidvat multi zwanger. nu zit ik alleen nog aan multi zwanger en mn vriend ook, zou het zaad moeten verbeteren? (schaad het niet baad het niet) en we gebruiken nu 3 rondes conceive plus..
    We moesten nog door gaan tot jan 2021. Alleen hadden toen voor onszelf al besloten dat we dat niet zouden doen en met anderhalf jaar weer terug te gaan en te smeken om iui. Het gaat ons namelijk niet goed af. We vinden het enorm zwaar en we merken dat we niet meer zo lief zijn ook naar elkaar af en toe. Het moet, en dat doe je, want je wil. Maar leuk is het soms niet. Teleurstelling op teleurstelling. Telkens weer die hoop en dan weer keihard naar beneden. Sorry zwaar...
    Toen we dat besloten was het feb 2020, Nu zijn we bijna bij ronde 18 en zouden we dan de stap zetten... maarja corona kwam om de hoek kijken. Dus we wachten maar af en gaan maar door waar je al een ruime tijd mee bezig bent.

Deel Deze Pagina