Waarom mag je niet meer testen?? Een paar dagen kan veel verschil maken.. Of wil je nu de menstruatie afwachten?
** NOD-lijst 15 t/m 22 april 2020 ** 15 april *xxxEllen87xxx - 33 - 1e kindje Ronde 21 (MA 2x, VMK 2x) 16 april 17 april *Margarethd - 24 - 1e kindje - ronde 6/7? *Jasmijn19 - 27 - 2e kindje - ronde 3 18 april *mallejan -28 jaar - 1e kindje - ronde 3 19 april *Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 4 na m.a) *Gliss - 32 jaar - 1e kindje - ronde 21 (ronde 1 na vmk van IUI-2) *Koetje14 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 20 april *Abigail114 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 *Willemijne - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 *Frieke - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 *CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 *Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 april *Poezemens - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 *MarieAntoinette - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 *MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 *duimelijntje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 22 april Wachtbankje (13) Zwanger (2) Ongesteld (3) Negatieve Test (2) Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Heb mijne aangepast zelfde domme tuurstreep als gister, dus heb 'm op negatief gezet want nog geen bloed hier. Snap ff niks van mijn lijf deze ronde
Sorry zie de testen nu pas... ik denk dat je morgen wel duidelijkheid zult hebben want dan moet hij iets opgelopen zijn als je vergelijkt met gisteren...
** NOD-lijst 15 t/m 22 april 2020 ** 15 april *xxxEllen87xxx - 33 - 1e kindje Ronde 21 (MA 2x, VMK 2x) 16 april 17 april *Margarethd - 24 - 1e kindje - ronde 6/7? *Jasmijn19 - 27 - 2e kindje - ronde 3 18 april *mallejan -28 jaar - 1e kindje - ronde 3 19 april *Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 4 na m.a) *Gliss - 32 jaar - 1e kindje - ronde 21 (ronde 1 na vmk van IUI-2) *Koetje14 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 20 april *Abigail114 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 *Willemijne - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 *Frieke - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 *CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 *Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 april *Poezemens - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 *MarieAntoinette - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 *MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 *duimelijntje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 22 april Wachtbankje (13) Zwanger (3) Ongesteld (3) Negatieve Test (2) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Nee.. Heeft niet echt kleur en met 12dpo als je zo moet turen en amper op de foto krijgt is het bij mij nooit wat
Meestal verdubbeld HCG om de dag.. Het licht ook aan de concentratie want ik heb weleens elke dag getest en dan had ik een lichter streepje en toen raakte ik in paniek maar bleek mn urine minder geconcentreerd want een dag later was hij wel duidelijker. Heb je beide ochtendurine gebruikt? Ik testte vaak smiddags pas duidelijker. Je zou over 2 dagen ook een digitale kunnen doen
Wat apart @Dana92! Dit heb je al eerder gehad toch? Ik zie de streep, maar ben t met je eens dat het voor 12 dpo erg licht is. Welke positieve ovulatietest heb je genomen? Zou je zeg maar, ook nog 10 dpo kunnen zijn?
Snap je twijfel over de streep! En zou anders al wel duidelijker zijn. Vind zo wel nog rozig ogen, hopelijk snel wat duidelijkheid!
Ik zie ook heel vaag wat ik wacht nog steeds tot het doorzet na mijn dip van gister heb ook te slecht geslapen om goed te kunnen tempen