** NOD-lijst 15 t/m 22 april 2020 ** 15 april *xxxEllen87xxx - 33 - 1e kindje Ronde 21 (MA 2x, VMK 2x) 16 april 17 april *Margarethd - 24 - 1e kindje - ronde 6/7? *Jasmijn19 - 27 - 2e kindje - ronde 3 18 april *mallejan -28 jaar - 1e kindje - ronde 3 19 april *Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 4 na m.a) *Gliss - 32 jaar - 1e kindje - ronde 21 (ronde 1 na vmk van IUI-2) *Koetje14 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 20 april *Abigail114 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 *Willemijne - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 *Frieke - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 *CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 *Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 april *Poezemens - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 *MarieAntoinette - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 *MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 *duimelijntje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 22 april Wachtbankje (13) Zwanger (3) Ongesteld (4) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Denk het wel, nog niet heftig, maar wel weer wat lichtrood waterig bloed met afvegen. Dus ga er vanuit dat m'n eitje een dag eerder was dan gedacht
Knuffel meis! We gaan voor de volgende ronde. Weet alleen niet of we dan in t zelfde nieuwe NOD forum terecht komen , t hangt echt af van of t nu snel komt bij mij. Dan zal het denk ik net NOD 15-30 mei worden, maar bij jou misschien net voor of op 15 mei?
Ehmm als ik weer teunisbloemolie ga slikken en ik net zo'n snelle ei heb als deze ronde dan nod 13/14 mei.. Blijf die tuurstrepen raar vinden. Zou niet moeten kunnen zou je denken
@Gliss Gefeliciteerd met je verjaardag!! @Poezemens en @Koetje gefeliciteerd dames @xxxEllen87xxx hopelijk is de test van vandaag duidelijker
Ja dat dacht ik al, jammer. Ik vind je strepen ook heel maf, zou idd niet moeten kunnen. Heb je dat op andere soorten testen ook?
Zo lang het niet helder rood word en veel dan hoeft het niks te betekenen maar ik snap je bezorgdheid helemaal... ik had net ineens roze slijm en dat vond ik ook niet heel erg tof terwijl ik weet dat het niets hoeft te betekenen.
Weet ik niet, had alleen nog deze.. Maar heb ze(de indrogers) iig nog niet zo duidelijk gehad op de kv.. Of er heeft iets gezeten maar daar komen we nooit achter
Dit nodgroepje houdt het spannend zeg. Ik kreeg net al zo'n moedgevende melding: 'over 2 dagen wordt je menstruatie verwacht'. @Gliss Denk jij nu niet, had dan allemaal gewoon gewacht tot zaterdag? @xxxEllen87xxx Ik mag van mezelf niet meer testen. Ik verwacht toch wit. En ongesteldheid. En om dan 2 euro uit te geven voor iets wat ik al weet... zit niet in mijn aard.
Haha ja idd. Maar tegelijkertijd vind ik ook dat je moet doen wat goed voelt. Ik kan wel nog 1 voordeel noemen van op NOD testen: je bent dan meteen 4 weken zwanger! En als je niet zwanger bent, dan is het 'nog maar' een dag of 12 voor je weer op eierjacht kan. Anders zit daar ook weer zo'n lange wachttijd tussen en wachten, bleh, daar zijn we (ik) zo klaar mee
Krijg je daar een kortere cyclus van? Ik heb namelijk pas rond dag 20 mijn eisprong en dan nog2 weken wachten tot nod..