NOD lijst 15-22 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door Gliss, 23 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willemijne

    Willemijne Actief lid

    30 mrt 2020
    348
    367
    63
    Vrouw
    Hó even Gliss, jij gaat volgende keer helemaal geen NOD groepje maken... Je volgende NOD wordt gewoon ergens in februari '21 :)
    Ja, 't werkt voor mij zo ook prima. Loop nu geen week tevoren meer met maandverband oid.
     
  2. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Haha wat lief :roflmao:
    Gewoonte.. Ik heb al zo veel groepjes gehad
     
    Willemijne vindt dit leuk.
  3. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Hm cd13 en ovulatietest alleen nog maar een tuurstreepje. Normaal gesproken zou t toch al wel een licht streepje moeten zijn (en dan korte oploop en cd 14 of 15 knaller). Het lijkt toch alsof m'n cyclus het niet meteen oppakt.
     
  4. Willemijne

    Willemijne Actief lid

    30 mrt 2020
    348
    367
    63
    Vrouw
    Balen...
    Wie weet een dagje of 2 dagen later...!

    Ik ga vandaag eens aan de knutsel met m'n peuter. Van de psz wat leuke werkjes toegestuurd gekregen.
     
    Gliss vindt dit leuk.
  5. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    ** NOD-lijst 5 t/m 22 april 2020 **

    15 april

    16 april

    17 april

    Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 4 na m.a)

    18 april
    Gliss - op 18 april verjaardag 32 jaar - 1e kindje - ronde 21
    (ronde 20 vmk 5+0w na IUI-2)

    19 april
    CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4


    20 april
    Abigail114 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8
    Willemijne - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Frieke - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5


    21 april

    22 april



    Wachtbankje (1)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  6. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    #66 Dana, 3 apr 2020
    Laatst bewerkt: 3 apr 2020
    Dag dames,
    Ik kom hier met jullie het wachtbankje uitzitten! November een missed abortion gehad met 9 weken en hoop nu binnenkort toch weer zwanger te raken.
    Ik ken @Gliss al van mijn door tot roze clubje maar daar is idd bijna iedereen al zwanger of bevallen.

    Even gewacht met ergens aansluiten tot een positieve ovutest, aangezien ik vorige ronde pas ei op cd21 had.
    Vanaf cd 1 deze ronde met teunisbloemolie begonnen in de hoop op een vroeger eitje.
    Tot verbazing gister al positief op cd 10 en vandaag een knaller, dus verwacht morgen m'n eitje (uiterlijk zondag) dus nod kan nog een dagje opschuiven.

    Ik stop met teunisbloemolie als m'n ei geweest is! ook slik ik sinds 3 dagen granaatappel capsules (2 per dag, je mag er 6 perdag maar dat leek me wat te veel van 't goede.. Ze zijn 17 euro per zakje en zitten er maar 60 in haha)
    En ben ik van gewoon alleen foliumzuur overgestapt naar multi zwanger van kruidvat.

    Succes dames!! Hoop dat we allemaal veel geluk mogen hebben deze maand
     
    Gliss vindt dit leuk.
  7. CupCake25

    CupCake25 Actief lid

    6 feb 2020
    146
    96
    28
    Vrouw
    Hey dames, nou sinds gister barstende hoofdpijn en wat steekjes aan de linkerkant, leek wel groeipijn en vandaag vruchtbaar slijm gespot.. dus ik denk echt wel dat die spotting van vorige week een hele rare, lichte menstruatie was. Tot nu toe blijft NOD op 19 april
     
  8. Willemijne

    Willemijne Actief lid

    30 mrt 2020
    348
    367
    63
    Vrouw
    Welkom @Dana92! Spannend... Lijkt me wel dat je steeds nieuwe hoop put uit nieuwe 'medicijnen' (ik kom niet op een goed woord..) Fijn dat je ei onderweg is!
    @CupCake25 Ik hoop dat je gelijk hebt!
     
    CupCake25, Dana en Gliss vinden dit leuk.
  9. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Wat jammer! En wat gek he die spotting.
    Wel fijn die tekenen van ovulatie :)
     
  10. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Nou cd 15 hier en nog steeds alleen een heel licht streepje op de ovulatietest. Wel vruchtbaar slijm, dus ik begrijp er weinig van. Vandaag is dag van ovulatie volgens flow (die ik al 2 jaar bij houd) maar die reageert dus niet op een negatieve test die ik invoerde, raar.
    Dit wordt mn 'laatste' ei ever als ie nog komt. Maarja ook eerste keer pas na mk.
    Nog nooit zoveel ovulatietesten gedaan haha
     
  11. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Hier voor de derde dag al een piek.. Ik blijf seksen zo:roflmao:. Had gehoopt dat ie vandaag weer negatief zou zijn, had duidelijker geweest. 't is nou een beetje gissen wanneer hij springt en of we de juiste timing aanhouden.. Eergister en gisteravond gezellig gemaakt. Dagje ertussen was beter geweest maar ach we wouden het en waren een beetje klaar met het "plannen"
     

    Bijgevoegde bestanden:

    margarethd vindt dit leuk.
  12. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Kan idd best zijn dat je lijf een beetje ontregelt is nog, hij komt er vast! Alleen dan iets later dan je gewend bent
     
    Gliss vindt dit leuk.
  13. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    O lekker handig dit haha.
    Ik zou zeggen, doe wanneer je zin hebt, als dit idd de piek is dan zit je al goed. En als ie positief blijft morgen nog maar eens?

    Zullen we ruilen? Krijg ik jouw positieve en jij mijn negatieve :roflmao:
     
  14. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Is goed:roflmao: haha beetje omgekeerde wereld zo he.. Ja zal idd morgenochtend me charmes nog eens in de strijd gooien
     
    Gliss vindt dit leuk.
  15. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Yes denk dat ei in aantocht is. Vruchtbaar slijm en streepje op de ovulatietest is donkerder geworden. Denk vanavond of morgen positief:)
    Valt nog mee dan na de mk. Vandaag cd16.
    We maken het om de dag gezellig dus dat zit wel goed :)
    Dit is echt eierjacht to the max voor mij haha. Hoe spannend is dat voor dames die ik regelmatig zijn :eek:
     
    Dana vindt dit leuk.
  16. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Yayy fijn!! Ja dat valt reuze mee, vind nog best mooi optijd hoor!
     
    Gliss vindt dit leuk.
  17. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Klinkt misschien achterlijk, maar ik had vaak gelezen dat het beter is om in de vruchtbare periode een hoogtepunt te krijgen ná de man.. (om het maar even degelijk te zeggen) zodat het goedje door de baarmoeder als het ware word opgezogen...
    Deze ronde met veeeel moeite maar geprobeerd (met de gedachte schouders eronder misschien is dit dé truc:roflmao:)
    Ben benieuwd, hoop dat het extra kans bied:roflmao:.. Na bijna anderhalf jaar probeer je alles maar.

    Vandaag geen knal ovu meer, ik kan nu stoppen met teunisbloem toch?
     
  18. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    ** NOD-lijst 5 t/m 22 april 2020 **

    15 april

    16 april

    17 april


    18 april
    Gliss - op 18 april verjaardag 32 jaar - 1e kindje - ronde 21
    (ronde 20 vmk 5+0w na IUI-2)

    Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 4 na m.a)

    19 april
    CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4


    20 april
    Abigail114 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8
    Willemijne - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Frieke - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5


    21 april

    22 april



    Wachtbankje (1)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  19. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja ook weleens gehoord. Voor ons werkt dat niet zo goed haha. Misschien dat t helpt, maar verwacht dat veel vrouwen ook zwanger zijn geworden zonder dat trucje ;)

    Denk dat je wel kan stoppen nu!
     
  20. Poezemens

    Poezemens Bekend lid

    17 okt 2019
    814
    820
    93
    Vrouw
    ** NOD-lijst 5 t/m 22 april 2020 **

    15 april

    16 april

    17 april


    18 april
    Gliss - op 18 april verjaardag 32 jaar - 1e kindje - ronde 21
    (ronde 20 vmk 5+0w na IUI-2)

    Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 4 na m.a)

    19 april
    CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4


    20 april
    Abigail114 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8
    Willemijne - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Frieke - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5


    21 april
    Poezemens - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2

    22 april



    Wachtbankje (1)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     

Deel Deze Pagina