Wat spannend en wat veel meegemaakt al zeg! Wat heftig en onvoorstelbaar.. ik lijk op de rechtse tekst wel heeeel vaag iets te zien maar lijkt een indroger. Op de linkse zie ik zelf niks. Hoe ver ben je nu denk je?
Wel gek datje nu allemaal andere symptomen hebt! En je bent zeker van je ei? 12DPO zou je in verreweg de meeste gevallen wel een streepje moeten kunnen zien. Ook jij houdt het nog even spannend! Het is lijkt het wel, wel een oploop maar had ze voor 12 DPO wel echt duidelijker verwacht.
Ja je moet de foto idd ff openen en ze dan boven elkaar bekijken dan Is het duidelijker. Maar als het een indrogeer is dan zou die van gister (de bovenste) toch ook hetzelfde wezen? Idd heel erg veel meegemaakt dus ik vind het zo spannend allemaal..... Heel lang getwijfeld maar de kinderwens blijft zo sterk. Maar het is heel dubbel idd..
Ik weet niet, ik volg een app en vruchtbaar slijm.. maar deze maand weer geen ovutesten gebruikt en ik temp ook niet.
Oohh meiden... ik ben sprakeloos. Als het goed is vandaag mijn nod. Hooguit morgen. En dacht. Nu, toch maar testen. En ik zie een 2e streep!!!
Ik deel de foto vanmiddag. Ik vind dat mn man m het eerst mag zien. Haha. Tis niet een enorme knaller alleen. Dat maakt me wel iets onzeker. Hij is wel makkelijk op de foto te krijgen, en zelfs van een afstandje goed te zien. Mijn symptomen sinds vrijdag, en dat is waarom ik 5% hoop hield, was, moeheid. En vannacht weer enorm zitten dromen... maar ik durfde het niet meer te zien als symptoom. Vanmiddag een kv test 2v5 kopen. Daar was ik altijd tevreden mee.
Die deed ik 10 dpo, afgelopen donderdag middag. Met een 'normale' test van testline. Maar daar is geen handleiding bij. Op het etiket stond wel gevoeligheid van 10. Dus dat leek me wel gevoelig genoeg. Het kan zijn dat mn ei een dag later was. Ik word 14 dpo altijd ongesteld.
Hier nog totaal geen bloed te bekennen.. gister nod of vandaag misschien.... normaal altijd al paar dagen van te voren bruine afscheiding.. deze ronde nog niks Gezien! Zaterdag negatief getest.. zou het nog kunnen? Wat super Willemijne!!