@Poezemens @xxxEllen87xxx Dankjullie! Haha, ik had 'm in een envelopje gegeven... Hij was totaal verbaasd! En een enorrrme glimlach! En daarna een heeeele dikke kus. En in de korte tijd dat hij thuis was, toch even m'n wasmachine leeggehaald en in de droger gestopt. Lief he?
Nee nog niet. Irritant zeg dat wachten! M'n meldingen waren uit, dus had niks gelezen Wat een mooie test en leuk dat je man zo blij is!
Lijkt mij wel duidelijker hoor, kan zo maar dat je deze zwangerschap gewoon trager hcg opbouwd dan bij een vorige? Ze lopen in ieder geval niet af!!
Nee gelukkig niet af! Maar horen ze niet sneller op te lopen? Dat is wel mijn ervaring. Maar elke zwangerschap is ook anders
Ik vind ze ook erg licht. Ik had op 14 dpo een stuk donkerdere test maar ging het mis. Maar misschien late innesteling en langzame hcg? Je hoort weleens dat het heel langzaam komt. Duim iig wel voor je!
Haha join the club! Ik had gisteren NOD, dacht ik. Nu al op CD31 (normaal CD27/28 totaal).. maar ei was ook laat dus wie weet is het gewoon een gekke ronde met een lange (of dus normale) lf. Hoeveel dpo of CD zit jij?
@Poezemens ik zie zeker oploop! Wat fijn na al die onzekerheid! Nou hopen dat het goed blijft gaan. Heb meerdere testen voorbij zien komen die op nod (of later) net zo licht waren en dat zijn ook goede zwangerschappen gebleven. Blijf positief!
Dit zijn wel goede berichten om te lezen! Het kan dus wel! In mijn gedachte is zooo traag oplopende hcg echt niet goed. Maar he, het loopt wat op. Morgen NOD, nog geen bloed gezien