** NOD-lijst 15 t/m 22 april 2020 ** 15 april xxxEllen87xxx - 33 - 1e kindje Ronde 21 (MA 2x, VMK 2x) 16 april 17 april Margarethd - 24 - 1e kindje - ronde ?? 18 april 19 april *Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 4 na m.a) *Gliss - wordt 18 april 32 jaar - 1e kindje - ronde 21 (ronde 1 na vmk van IUI-2) 20 april *Abigail114 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 *Willemijne - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 *Frieke - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 *CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 21 april *Poezemens - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 *MarieAntoinette - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 *MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 22 april Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ohhh goedemorgen allemaal! Wat is er veel geschreven, heerlijk! nog 6 dagen voor de eerste NOD’s! Hoe voelt iedereen zich? met mij gaat het goed. Hoewel de kleine bandaag al om 5 uur wakker was . Denk dat hij in overgangsfase zit van 2 naar 1 dutjes overdag en nu dus steeds vroeger wakker wordt .Vandaag jog een dagje werken en dan lang weekend! Maandag wordt ons zoontje 1 jaar!! Wordt nu niet gevierd, alleen onze beide moeders komen waarschijnlijk even langs. We krijgen nu langzaamaan elke dag pakketjes voor hem, we hebben alleen geen idee van wie we horen van niemand iets hahahah Ik las iets over eerder dan NOD testen. Ik ben wel iemand die vroeg test. 18 april ga ik misschien testen, dat is de dag dat we met onze dochter erachter kwamen dat ze niet gezond was (toen was 20 weken echo). Zou een mooi moment zijn om dan testje te doen (hopelijk positief dan!!)
Goedemorgen dames, Hoe voelen jullie je? Ik was gisteren ineens misselijk op 7 dpo. Je gaat dan echt op alles letten haha. Voelde een beetje als een knoop in mn maag.. Ik heb voorheen altijd vroeg getest. Zelfs een keer 7 dagen voor NOD positief. Wel een tuurstreepje.. omdat ik 2 vroege miskramen heb gehad geeft mn vriend gezegd dat ik beter niet kan testen van te voren. Ik blijf dan namelijk panisch doortesten of ik een duidelijkere streep krijg... haha. Ik vind het moeilijk hoor .. hoe kom ik die 6 dagen nou door? Ergens wil ik het gewoon weten... Ik heb geen gevoelige borsten. Moet dit wel? Voorheen had ik dit wel maar geen misselijkheid. Ik voel me nu weer een beetje blehhh in mn maag. Zijn er al dames met vermoedens/klachten?
Haha ik ben pas 2 dpo, dus nog niks Heb afgelopen 2 jaar alles al gevoeld dus daar kan ik geen peil op trekken. Toen ik vorige maand zwanger was had ik dezelfde buikkramp als bij menstruatie. Pas na de NOD werd ik licht misselijk en kreeg ik hele zere borsten (had ik de weken daarvoor ook gehad door de ovitrelle, maar dat was weer afgenomen), buikpijn bleef, tot miskraam. 18 april is een mooie dag mijn verjaardag haha. Wel confronterend ergens, 32 jaar en nog met lege handen. Ik wilde zo graag voor mn 30e moeder worden. Eerst gooide ziekte roet in t eten en toen we eindelijk groen licht kregen bleek het niet te lukken. Ik maak me soms wel zorgen, mijn oma, moeder en tante gingen vroeg in de overgang, mn moeder op 37 (en dan ging daarvoor de ei kwaliteit al omlaag natuurlijk). Het voelt alsof m'n tijd opraakt. In dit tempo krijg ik nooit een groot gezin meer. Dat is wel even slikken. Eerst morgen mijn man jarig. Saaie boel hoor, allebei aan het werk (ik vanuit huis). We zouden eigenlijk een weekendje weg zijn nu.
Ik heb bij alle drie de zwangerschap rond 6/7 dpo een draai in de maag gevoeld. Testte ook vroeg rond die tijd. Laatste zwangerschap op 6DPO een heeeeel vaag lijntje. Gevoelige borsten had ik alleen de eerste zwangerschap. Daarna geen verandering opgemerkt! Dus het hoeft echt niet hoor! Ik ben wel heel slecht in het je afpraten om niet te testen . Ik heb zoiets van het testen maakt je niet meer of minder zwanger. Maar het kan wel elke keer teleurstellend zijn dus probeer je inderdaad in te houden
Ja het is zeker wel saai, rond deze tijd je verjaardag vieren! Maar dan gewoon zelf extra een feestje van maken. Wij gaan hier uitgebreid versieren en hij krijgt ontzettend veel kadootjes . Ik ga een smashcakeje maken, kan hij daar lekker mee spelen/kliederen/opeten . Ik snap wel dat het voor jou moeilijk is! Zeker gezien de geschiedenis, en dan veel moeite om zwanger te geraken.. duim dat het jullie snel gegund is!!
Wat een gezellig geklets op deze morgen. Hier ook pas 2 DPO... Dat heb ik ook wel een beetje, dan weet ik het maar, of ik wel of niet zwanger ben. Alstie gewoon hartstikke wit is op 10 DPO geloof ik er gewoon niet meer in. Maar ja, er zijn ook veel voordelen voor wachten... Scheelt je (in mijn geval) een euro of 2. En je bent als je wacht direct 4 weken zwanger, als je zwanger bent! Mijn zoontje wordt eind april 2 jaar. Het huis maar vol ballonnen en slingers hangen, denk. Voor het echte feestgevoel. Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik echt last had van gespannen borsten. Volgens mij niet. Das bij mij ook niet echt een menstruatiekwaal. Wel is de misselijkheid herkenbaar. Daar zie ik stiekem wel tegenop. Had bij beide tot een week of 24 last ervan. Maar het voelt misplaatst om daar hier over te 'klagen'. Oja, en ijskoude tenen in bed! :-D
Haha je mag best klagen hoor! Ik was eindelijk zwanger maar ik had me een partij zere borsten de eerste dagen na NOD. Het deed gewoon pijn met mn bh en hardlopen wilde ik al helemaal niet haha. Tegelijkertijd was ik er blij mee, want ik voelde me daardoor hartstikke zwanger Misselijk zo lang lijkt me echt vervelend! Misselijkheid is echt onprettig en vermoeiend. Het lastige van vroeg testen is dat t in het geval van een negatieve test niks zegt. Je kan ook op 9 dpo nog een innesteling hebben en op 10 dpo een negatieve test die later positief wordt. Dat gezegd hebbende, als ik op 10 dpo een negatieve test zou hebben zou ik er ook niet meer in geloven denk ik. Maar het kan dus wel! Ander nadeel is dat ik de witte testen soms confronterender vind dan menstruatie. Maar misschien komt dat omdat ik voorheen alleen getest heb omdat ik echt dacht dat ik zwanger was (had kwalen die ik eerder nooit had, dacht ik) en het dus een enorme teleurstelling was. Misschien als je elke maand test dat je er dan anders in gaat staan!
Hier ook nog niks bijzonders, vandaag 3of4 dpo. Droom wel alweer 3 dagen heel erg, maar dat heb ik altijd na de eisprong. Moest vanmorgen foto's laten maken bij de tandarts en ze vroeg of ik zwanger was dus ik zei nee.. Maar later dacht ik zou dit al eventueel kwaad kunnen? Lijkt me niet toch... Is dan nog niet eens ingenesteld Hoop dat dit eindelijk eens een roze club word zonder poespas. Gewoon allemaal hartstikke zwanger en op de valreep een 2020 kindje!!
Kan denk ik nog geen kwaad inderdaad. Jaa daar gaan we voor! Mooie roze lijst! Lijkt mijzelf ook geen enkel probleem hoor, met de feestdagen een kindje mogen krijgen. Het leven kan je niet plannen
Nee ik zou het ook geen probleem vinden hoor. Had ff gecheckt net. Ik zou dan uitgerekend zijn op 27 december. Maar ik hoef niet uit te zitten tot 40 weken maar word al ingeleid dan met 39 dus dan komt het voor de feestdagen aan!
@Poezemens jij bent dus ook al redelijk snel weer bezig om zwanger te worden na je zoontje! @Gliss heftig verhaal, hopelijk is het jullie snel gegund. Zijn er indicaties dat jij ook vervroegd in de overgang zal raken?
ja klopt! Was met 7 maanden weer zwanger, afgelopen november. Eerste ronde gelijk zwanger. Was net 1 keer ongesteld geworden na borstvoeding! Helaas bleek in januari dat het hartje gestopt was enkele dagen voor de echo, door middel van medicatie toen de miskraam opgewekt. Dit heeft niet alles eruit gehaald en twee weken later nog een curretage gehad. Mijn lichaam heeft even de tijd genomen om eind februari weer ongesteld te worden, nu ronde 2.
Tot nu toe niet, want op de echo's zien de eitjes er goed uit en alle standaardonderzoeken zijn goed bij ons. Maar er is nooit bloedonderzoek amh of dergelijke gedaan. Het is wel vaak familiair, dus ik hou er wel rekening mee dat ik vroeger dan gemiddeld zal zijn. Daarom was t plan ondanks lange studie en carrière wel om voor mn dertigste kinderen te krijgen. Helaas is dat niet gelukt.
Ja, ik snap dat je dan het zekere voor het onzekere wil nemen. En nu ook nog eens geen IUI. Nou, wie weet lukt het op 'ouderwetsche' manier nu!