Ja klopt, ik heb een verleden in t ziekenhuis waar je u tegen zegt, mijn adres zijn kapot geprikt, dus als ik dan dat zeg, horen ze me serieus re nemen... maar ja
Ja is wel t slimst ze stonden met ze 4e eromheen re kijken hoe de 6e me ging prikken.. als of ik een cirusact ben...
Mdat is het punt; geen idee!! Heb op dezelfde dag getest als mn vorige ronde, daar teste ik toen licht positief. CD28 was het. Ik ging toen uit van een ronde van 33, maar op cd35 kwam mn vmk. Heb nu dus weer mn nod op 33 dagen gezet, maar wellicht is het dus langer. Ik heb ook geen idee wanneer mn ei geweest is... ik heb wel nu dik gelig slijm... zegt dat nog wat?
och wat een eigenwijs wijf zeg! Dan mag je priktrut zeggen hoor. Mijn 1ste ervaring met bloed prikken was zeeeeeer slecht. Daarna gelukkig alleen maar goede ervaringen gehad. Gisteren een jonge gozer. Maar die deed het ook netjes. uhmmmm. kijkt naar duimen & constanteerd kleine blaren.
Oh shit.... ik heb er nog nooit zo op gelet, maar viel me nu opeens oo. Heb t sinds gister en nu dus op cd29... nou, we zullen het zien!
Meiden hoe gaat het met jullie Ik heb wat porberen bijlezen voor alle dames die op rood staan spijtig hopelijk staan jullie volgende maand allemaal op roze en voor de zwangere dames gefeliciteerd!! Ik heb vandaag helemaal geen symptonen gehad. Enkel opgezwollen borsten met adertjes rond mijn tepels maar dat heb ik al enkele dagen en een soort van zeurende gevoel nu vanavond in mijn onderbuik en soms steken in mijn lies.. hopelijk wil dit geen aankomende menstruatie zeggen Gisteren was mijn test negatief en ben vandaag dpo12/13. En ik heb wittig/gele afscheiding soms wat dunner en soms wat dikker.. ik voel het soms gewoon lopen.. weet echt niet meer wat ik moet denken..
Ohh dat is wel lastig dan... dus dan zou je denken 9 dpo ofzo? Ik zie wel dat je op de lijst zelfde dag nod als mij staat dus dan zou je vandaag 10 dpo zijn. Die van mij moet eigelijk 28e zijn hahaha vandaag 9 dpo Hmmm... Ik heb werkelijk geen idee. Bij mij is dat elke maand anders, dik wittig ook wel eens gehad.. Deze keer heb ik bijna helemaal geen slijm voor de verandering
hoop nog niet verliezen hoor. Toen ik zwanger was, had ik megaveel afscheiding. Weet alleen niet meer hoe dat eruit zag.
Ja zoiets ongeveer... was dan ook nog wel heel vroeg met testen he? En zeker als mn nod pas toch 2 dagen later zou zijn, als ik dus de eerste dag van mn vorige menstruatie(vmk) aan zou houden.... Nouja... we wachten maar weer af tot t weekend. Dan wil ik denk nog wel even een testje wagen...
Haha, ik, Miss Google, ben gelijk gaan zoeken natuurlijk, maar lees idd verschillende verhalen. Ook dames die dit dus ook hadden en juist wel zwanger waren. Zooooo handig al die verschillende verhalen waarom is het nou niet gewoon zwart of wit? Hahaa
Hopelijk is het eindelijk raak, maar ik heb echt mijn twijfels. Elke maand speelt mijn lichaam met me en hebk heel wat hoop voor niks want ik word steeds gewoon terug ongesteld
Ja ik vind dat echt raar gedrag. Ik ben zelf verpleegkundige en ik heb ook genoeg mensen geprikt. Maar hoe sommige laborantes met patiënten omgaan is echt schandalig. Aders kapot prikken, zijn ze niet helemaal lekker! Of bijna je arm eraf trekken omdat ze die nodig hebben. Echt hoor je zou ze bijna aan hun haren het ziekenhuis doorslepen naar hun leidinggevende. Ik hoop dat jullie toch nog positieve testen krijgen. Geen bloed, geeft moed!