Ja bij mij ook wat slijm bij & 1ste keer waren er wat druppels in de wc.. maar 2de keer niet weet niet wat dit is. Pff en vanmorgen met die negatieve test
Je kan nu natuurlijk wel raden dat ik elke 15min op de wc zit.... en nu helemaal niks met afvegen, en dat heb ik even heeeel goed gedaan Heb maar wel even een maandverbandje ingedaan, k krijg zo visite en dat voelt dan toch wat safer.... ohh, wat maakt dit me onzeker zeg! Algemene vraag; mocht het weer een vroege miskraam zijn, kan het dan wel zijn dat bv mn test morgenochtend toeneemt? Ik heb alleen jammergenoeg geen kv testen meer, dus kan niet goed vergelijken. Heb nog action vroege en normale en predictor express.
@Mammielove als de innesteling mis gaat. Dan zal je test weer gaan aflopen. Als dit een innestelingsbloedingkje was. Zal je morgen/overmorgen een duidelijkere streep gaan zien. Maar je zit nog voor 14dpo toch?
Ja dat denk ik wel... Bloeden is nog niet doorgezet, al 2x niets met afvegen... ben zo bang voor morgenochtend
@Mammielove als je vmk hebt, dan neemt je test af of is wit geworden. Je HCG neemt heel snel af zodra het vruchtje er niet meer is. Bijna onmogelijk dat je test toeneemt. Daarom wist ik gelijk dat het goed fout zat bij mij. Wat een onzekerheid! Als je zwanger bent, wordt je streepje duidelijker. Fingers crossed! @Gast123 jeetje, beter krijg je snel duidelijkheid.
Mijn wang/kaak voelt echt stijf aan waardoor ik een beetje moeite heb met bewegen. Ik moest ff 15 min lang masseren. Ik heb last van een lichtte buik- en rugpijn en een beetje stekende pijn aan de liezen. Vermoeidheid is echt zo vreselijk de laatste 3 dagen net als zweten de laatste 3 nachten. Ik hoop dat het een goede doorgaande zwangerschap is! Owja jeuken en nog meer puistjes erbij!
Hmm ff denken hoor: - kramp in mijn kuiten - pijn in mijn borsten en onderrug - vlaggen van lichte misselijkheid - ongesteldheidsgevoel
Wauw, wat mooi @Pitaa91!!! @Mwonder ik ben benieuwd naar je test!!! Ik ben nog niet veel wijzer. Had helaas geen kvtesten meer om te kunnen vergelijken en heb nu met een action early getest. Er staat wel wat, maar nog steeds tuur. Weet dus niet of dit door de test komt of niet. Ga denk vandaag nog 2kv testen kopen om die morgen iig te kunnen doen. Heb gelukkig geen bloed meer afgeveegd, was zo bang voor een hele vloed vanmorgen (mijn menstruatie zet altijd heel snel door en is dan gelijk behoorlijk heftig). Wel vreemde pijntjes in mn buik. Gister met slapen best erg. Geen krampen, maar lastig te benoemen deze keer. Vooral midden en links. Spannend alom dus nog hier!!! Maar zolang dat bloed wegblijft, heb ik een stille hoop dat het van een inbesteling was, zeker omdat ik die pijntjes ook had. We gaan het zien! Tweede foto met flits
Wat lief Ja dan moet je het helaas toch zelf doen. @Pitaa91 jij hebt je knaller! @Mammielove ik persoonlijk zou nu door gaan testen met de action. de kv testen zijn helaas niet meer zoals ze geweest zijn. Sommige testen blijven helaas erg licht.
Hoi allemaal, Ik lees af en toe mee en heb een vraag. Vorige maand een vmk gehad, mn cyclussen nu: 27-28-30-35 (laatste door de vmk). Ik had toen op dag 30 een echt tuurstreepje en de testen liepen niet op. Nu heb ik de nieuwe cyclus geteld vanaf dag 35. Ik ben deze keer bij dag 26 gestart met testen omdat ik dacht dat ik 2 weken ervoor mn ei voelde. Gebruik geen ovu test. Dus kan ook niet zo zijn. Wat vinden jullie van deze testen? 2 maal met action early getest, die laat al een streep vanaf 10 hcg zien. En vandaag een gewone vanaf 25 hcg. Loopt het goed op?
Mijn borsten (enige kwaal nog na de negatieve test) deden na eergisteren niet meer zeer. De miskraam was toen ook voltooid. De rest van de klachten namen langzamerhand af voorzat ik negatief getest had. Ik wist eigenlijk al sinds 4 dagen na NOD dat ik niet meer zwanger was, omdat ik me niet meer zwanger voelde. Ik had ook opeens opruim dwang en ik was niet meer moe. Dit had ik met de 12 weken mk ook en ook met de bevalling. Ik denk dat het bij jouw wel goed zit. Je hebt zulke mooie duidelijke strepen. Maar de streep hoeft niet donkerder te zijn dan de controletsreep. Dit is wel bij ovulatietesten. @Bloemetje376 ik zie een oploop. Ik hoop dat het doorzet. @Mammielove ik zie wel een streepje. Ik ga voor je duimen